Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אל תרצה לי עצלנות. לעולם. כמה אתה מכיר שלקחו את עצמם לעבוד בבניין כי משלמים שם לא רע לסטודנטים? מפונק? אולי, אבל הרוותי את הכסף להתפנק ביוקר.

הנה קצת חצים כלפיך, אתה לא הקשת המומחה היחיד פה.

אני לא יודע באיזה מכללה קקיונית למדת, אבל אני מניח שלמדת ומשהו כמו כלכלה ומנהל אשכים? או שמע כלכלה ופיהוק? תזכיר איך היה ללמוד שלושה ימים בשבוע פלוס מינוס? זה נחמד כשיש לך זמן לעבוד, הא? בחיים שלך אל תשפוט לפני שאתה מכיר את המצב. למרות שנראה שאתה מצטיין בהשתלחות באחרים לפני הכרת המצב ובהתגוננות פלויטקלי קורקט כשאתה מפספס.

בקשר לחינוך, כן, אמא שלי פספסה. אני לא אחייה פה כמו הורי ואקיז דם ויזע על מדינה שתשכח אותי בצד, שאילולא ההורים שלי היו מכניסים ביחד כ5-6 משכורות חודשיות ממוצעות הם לא היו יכולי לממן לי גם את הלימודים ובנוסף לממן את הפוליטביורו שצמח פה. המדינה הזו, ששכחה ממזמן את ערכיה, המדינה הזו כבר שנים אינה הבית שלי, בפהגנות רק הבעתי את דעתי בנסיון לשנות משהוף אבל עוורים כמוך העדיפו להאשים את השמאל (כמו תמי, הרי אנשי השמאל אשמים) במקום לצעוד מאוחדים לכנסת. בהצלחה להציל את פיסת האדמה המצחינה שלך. אני, עם אנשים כמוך שכנראה ולצערי יגיעו לניהול המדינה הזו, לא רוצה לחוק פיסת אדמה. אולי סיימת בהצטיינות את התואר, אבל דלגת על כמה קורסי מבוא חשובים. כמו כיבוד דעת אחר, פלורליזם במאה ה21 ותום עידן התמימות.

 

זה דווקא מתפתח לדיון לא רע, ואשתדל לענות:

א. אני מאוד מעריך את המאמצים שסטודנטים משקיעים בזמן לימודיהם, ואני חושב שזה גם הופך אותם, אגב, לסטודנטים מוצלחים יותר ולאנשים בוגרים יותר. אני יודע שזו תפיסה קצת מיושנת, אבל היא מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש.

ב. לא למדתי במככלה "שקר כלשהו". אם היית קורא בנחת היית רואה שאני מרצה באוניברסיטה כסוג של טובה לדיקן, ומזה היית מסיק שלמדתי באותה אוניברסיטה. על כל פנים, אכן למדתי כלכלה (כחוג נוסף). אבל כדי ללמד דיני ניירות ערך, ומיזוגים ורכישות, צריך גם ללמוד (ולעסוק ב-) משפטים. אם זה ממש חשוב, יש לי שני תארים במשפטים (בהצטיינות שניהם, למרות שתמיד עבדתי), ותואר בכלכלה, כולם מאוניברסיטאות לא פראייריות.

ג. אתה טועה (אבל אתה לא לבד בטעותך) אם אתה חושב שאנשים "כמוני" העדיפו להאשים את השמאל. הויכוח העקרוני שיש לי עם חברי הטובים בשמאל (יש שיקראו להם שמאל קיצוני), הוא שהם משתלטים על האג'נדות ובכך מונעים שיתוף של יתר האוכלוסיה.

ד. אם אתה חושב שאני נהנה לפרנס ממשלות ואברכים - אתה טועה. אבל כאמור, אני חושב שיש חשיבות גלובלית, חברתית, והסטורית, עצומה, למדינת ישראל. ולכן אני נלחם על קיומה, ולכן אני גם חושב שאינטרסים (שאתה העלת על נס) של קודם אתבסס ("אדאג לביתי" נשמע לך מוכר?) ואח"כ נראה, הם שהביאו את המדינה למצבה. או אם תרצה - הפוסל במומו פוסל. אתה מקדש את אותם אינטרסים שאתה יוצא נגדם. שמת לב?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
איפה הכסף?

בבני ברק.

 

הבעיה היא כמובן, שלא רק שהם מקבלים כסף, הם גם לא משלמים מיסים.

בעיה נוספת היא, שבשל הכח האלקטורלי שלהם (כמעט) אף פוליטיקאי לא יוצא נגדם. אני לא בטוח שזה שכן יוצא נגדם (כמו אביו לפניו) הוא הבחירה המתאימה ביותר בבחירות הקרובות, אבל לפחות הוא מצביע על הבעיה.

 

אבל אני התכוונתי למשהו אחר, לכספי הפנסיה שלכם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תגובה לנקודה א'

אה, תודה שאתה מעריך אותנו באמת. בעצם העלמת מכל מה שרשמתי על הלימודים ועל העול להלא פרופורציונלי של לימודים כמו שלי, שמתווים אך ורק בהיקפם להנדסת אלק' ורפואה (ועדיין, לא מגיעים לרפואה למרות הכל)

 

תגובה לנקודה ב'

למען האמת, לא חשבתי שאתה בוגר מכללה, וידעתי שזו אונ' כי רשמת את זה. אבל לצורך הדיון החזרתי לך באותו המטבע בו הגבת לתגובתי שלי. שאגב, מאיזה שהיא סיבה התעלמת בנונשלנט מכל מה שנרשם שם למעט מה שהיה נוח לך.

בקשר לשמאל. השמאל הקיצוני וכמוהו הימין הקיצוני הפכו את המדינה הזולשדה משחקים שלהם, בזמן שהשמאל משחק משחקים של mind over matter אנשי הימין, לעומת זאת, מצטיירים (מצטיירים, כן? אני מתיימר לדעת את הדברים הלו, אלא רק התרשמות) כאלימים ולרוב בורים (דוגמה לא רעה לזה היתה ההסתה נגד המסתננים בת"א שם פשוט נראו המפגינים שאי אפשר [תודות לצלמים עיתונאיים]ערמה של קופי אדם מחרחרי ריב ומדון).

 

תגובה לנקודה ג':

לרגע לא היה לי ספק, ואם זה מה שהשתמע מדברי זה ניסוח לא נכון. הנחת היסוד שלי שאתה אדם אם דעות ימין. אם נדייק, אני מאמין שההגדרה במפה הפוליטית הגלובלית הייתה ממקמת אותך כסוג של הסתעפות של רפובליקן. אני אכן מסכים. יש פה בעיה של ניכוס דעות במקום חלוקה ויצירת אג'נדה מדינית. זה נכון לשמאל כמו לימין.

 

בנקודה ד' אבדתי אותך.

אתה מקדש את אותם אינטרסים שאתה יוצא נגדם

לא הבנתי את ההקשה לתגובה/תגובות הקודמות שלי.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מדברים כאן על ירידה מהארץ כאילו רק מחכים לישראלים/יהודים בשדות התעופה לקליטה.

נותנים כאן דוגמאות על, אם יהודים ימשיכו לרדת מהארץ ישראל תשאר רק שם או שילדינו יקימו את מדינת ישראל הרביעית. נו באמת,

למה כל אחד שחפצה נפשו יכול לרדת מהארץ?! ואני מדבר כמובן על ירידה חוקית ולא חיי בריחה ופחד.

לא כי אם כן אז תגידו לי בבקשה כי פאקינג שובר את הראש כבר איך אני עושה את זה!!!

פורסם

הרבה מאוד ישראלים מחזיקים בדרכון שני, עבורם ההחלטה הרבה יותר קלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חיפוש קצר בגוגל מעלה לפחות 200 חברות ישראליות שמתמחות במעבר לחו"ל, אמנם הן לא עובדות חינם אבל כל המהות שלהן היא שתשלם להן עבור זה שהן יטפלו בשבילך בבירוקרטיה, תרים כמה טלפונים ותדע בדיוק לאן אתה יכול לטוס ותמורת כמה כאב ראש או תשלום לבחירתך כמובן.

פורסם

חברות כאלה באמת יכולות להשיג לי הרשאות כאלו ? להשאר חוקי לעבוד או לפתוח עסק? אני לא מאמין.

אין לי שום זכאות כזאת, איך חברה חיצונית תוכל לעזור לי בזה.

זה בזבוז של כסף.

פורסם
הרבה מאוד ישראלים מחזיקים בדרכון שני, עבורם ההחלטה הרבה יותר קלה.

ויחד עם זאת אתה עדיין חופר לנו פה, במקום לקפץ מסביב למיטה עם הפרטנר שלך יורגן במינכן בעודכם לובשים מכנסי עור ושלייקעס בלבד.

כנראה ההחלטה לא כזו קלה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

קוראים לזה לדרהוזן!

 

lederhosen.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה הרגת :roflmao:

אני אחכה עד שהרצינות תחזור ואז אגיב :lol:

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

מבלי לקרוא את כל השרשור, אתן את הכמה נקודות שלי.

 

אני לא ארד מהארץ, את האפשרויות יש לי בלי סוף, החל ממשפחה אמידה ביותר שפזורה ברחבי ארה"ב, דרך מערב אירופה וכלה במזרח הרחוק (הם כנראה כן עשו בשכל.), אבל וזה אבל רציני, אחת הסיבות שאני לא ארד מהארץ זה שאני יודע שבמידה מסוימת העתיד הכלכלי שלי בארץ (שזהו חשוב מאוד אם לא הכי חשוב) הוא די מובטח ומסודר, בדומה למה שפותח השרשור כתב על השתכרות הוריו גם אצלי המצב דומה לכן אני יודע שבמידה מסויימת עם כל הקושי זה עוד סביל.

 

בנוסף לפן הכלכלי יש את הפן הסוציולוגי שבעיניי הוא חשוב לא פחות, לעזוב הכל, חברים, הורים, אחים/אחיות, ילדיהם וכו', הדבר לא קל גם כן ולא מובטח שבשנים הראשונות בכלל תוכל לחשוב על ביקורים בארץ.

כמו כן, אני יכול להגיד שכשהוריי חשבו לרדת מהארץ לפני 20 שנים בערך, הם ויתרו כנראה מאותן סיבות שמניתי מעלה (דווקא הפן החברתי הכריע מאחר ובמישור הכלכלי הם חיו רמת חיים גבוה מאוד)

 

אז נכון, לא הכל טוב פה, להפך, הרוב לא משהו פה בכלל, החל מהמיסים הגבוהים, דרך החינוך הלוקה בחסר בלשון המעטה, האלימות ללא סוף ועד זה שאתה עובד בממוצע יומיים בשביל לממן כל מיני פרזיטים (וגם פה, אל תתלהמו, יש לי בני משפחה דתיים, חלקם אפילו מאוד, שבאורח פלא, בגלל חינוך נאות כנראה בוחרים שכן לעבוד ולהרוויח ה-מ-ו-ן), אולם עדיין מחשבתית קשה לוותר על הכל בשביל משהו לא ידוע, ולא סתם הדשא של השכן תמיד ירוק יותר, אם נעצור לרגע אולי נגלה ששלנו אמנם לא ירוק עז ואנחנו לא מעשנים ג'וינטים ברחובות אולם המצב לא נורא והרוב בהחלט תלוי בנו.

 

גילוי נאות, אני כמעט מחזיק באזרחות זרה (עניין של מספר חודשים.), בעבר עמדתי בפני דילמה דומה לטובת לימודים, והנני, אחרי הכל, כאן. יחד עם זאת, אני צעיר, אין לדעת עד לאן המצב בארץ ידרדר וייתכן שהמציאות תחייב.

פורסם

מבלי לקרוא את כל מה שכתבת.

לא מדובר על אנשים עמידים או כאלו המובטח להם עתיד מצליח. לא אלו ממהרים לעזוב את הארץ. עובדה אתה כאן.

עמידים יכולים לחיות במדינת ישראל,

השכבות החלשות יותר, לא.

פורסם

הנה האמת הכואבת.

 

גרתי בל אביב כסטודנט וחייתי יפה ממשכורת של 4 אלף ועוד חסכון שהיה לי. כעקרון, עם 6-7 אלף הייתי חי כמו מלך. לקראת סוף השתיים שבהם חייתי בתל אביב עברתי שב שהביא אותי נקודה שבא חזרתי לצרוך סמים בצורה שפגעה בתפקוד היום יומי שלי והביאה אותי למצב של הוצאות מטורפות על אוכל וסמים. הפכתי לבזבזבן חסר תקנה, כשלתי באותה שנה בלימודים וכמובן שלא יכלתי להמשיך לכלכל את עצמי כי הברזתי מהעבודה על בסיס קבוע.

 

אפשר לחיות יפה מאוד בתוך תל אביב ואפילו לחסוך קצת עם משכורת מוצעת במשק. על אחת כמה וכמה לחיות מחוץ לעיר. הסיבה שכן הייתי עוזב לחו"ל היא בגלל המגבלות שמדינה מטילה על תחום השיפורים והקאסטומים בארץ שהם אחד מהתחומים שבהם אני שואף לעסוק. לא מכיוון שאין פה פרנסה. יש פה עם שלם שפשוט לא יודע לכלכל את עצמו ו/אן להלחם על זכויותיו. כי אם זה היה קורה. אם היו באמת מתחילים למחות כמו שצריך, אז אולי משהו היה משתנה. בינתיים אני פה. וכסטודנט בן 27-8 חי עם ההורים ונוסע ברכב מצ'וקמק. אני בולע את הגלולה המרה. ועדיין חוסך, (אומנם הולך לשרוף עכשיו סכום ניכר בארה"ב, אבל די, צריך קצת חופש) אבל בשנתיים באחרונות חסכתי למעלה מ20,000 ש"ח. כסטודנט לעיצוב, שכבר רשמתי כמה זה קשה.

 

הבעיה שאנחנו עם שמדבר. לא עם שעושה. צר לי על ההכללות, אבל זה מה שמצטייר. למי שהקפיץ את השרשור, בקשר לאיך

אם אתה בעל הכשרה, אתה יכול לחסוך ולפתוח עסק בחו"ל באמצעות ויזת עסקים. אתה יכול להרשם לגרין קארד. זה לא עולה כסף וברגע שנרשמת אתה בפנים עד לזכייה (או לא, יכול להיות שלעולם לא תזכה) אתה יכול לנסות למצוא אישה במדינה זרה על מנת לחיות עימה. קנדה ואוסטרליה הרבה יותר גמישות במתן ויזה למקצועות נדרשים (שהם לא קלים, אבל אין מתנות חינם). אפשר לבדוק אילו מקצועות נדרשים שם דרך הקונסוליות ואתרי האינטרנט שלהם.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...