Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לנו ארץ אחרת ותמיד תשאר תחושת חוסר שייכות - אי שם בשאר העולם...

 

עם זאת - החלטתי כי ההתקדמות שלי לא תעשה בארץ אלא בגרמניה, שם יש עבורי יותר אופציות והיכולת קלה ונגישה מאשר כאן בארצנו - וזאת הסיבה שבקרוב מאוד (מ-א-ו-ד) אני אמצא עצמי כ"יורד" מארצנו.

 

האם אני עושה זאת בצער? בכנות רבה - לא. אין בי טיפת צער או חרטה.

גדלתי כאן, למדתי כאן, שירתתי בצבא הישראל ברצון רב, עבדתי כאן - ועכשיו הגיע הזמן להמשיך הלאה...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אין לנו ארץ אחרת ותמיד תשאר תחושת חוסר שייכות - אי שם בשאר העולם...

 

עם זאת - החלטתי כי ההתקדמות שלי לא תעשה בארץ אלא בגרמניה, שם יש עבורי יותר אופציות והיכולת קלה ונגישה מאשר כאן בארצנו - וזאת הסיבה שבקרוב מאוד (מ-א-ו-ד) אני אמצא עצמי כ"יורד" מארצנו.

 

האם אני עושה זאת בצער? בכנות רבה - לא. אין בי טיפת צער או חרטה.

גדלתי כאן, למדתי כאן, שירתתי בצבא הישראל ברצון רב, עבדתי כאן - ועכשיו הגיע הזמן להמשיך הלאה...

 

 

:mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

סבא שלי היה פרטיזן, אבא שלי נולד בזמן המלחמה ועלה לארץ ב1948 ישר לצריפון ברמלה, הוא שירת בצבא 5 שנים ונתן תחת, והוא עזב את ישראל לפני 27 שנה, הוא עוד חי באשליה שישראל זאת אותה מדינה שהוא עזב.... זה עצוב, כשאמא שלי הגיעה לביקור היא אמרה לו - תרד מהעץ- ישראל הפכה לחרא של מדינה, אין כבוד, אין ערכים, אין אפילו עברית.

 

בוא נסתכל על זה ככה, אבי כבר בן 67 נגיד והוא חוזר לארץ עם 300K$ מה הוא עושה? איזה חיים יהיו לו? הנוער חצוף וחסר כבוד, הוא ירקב בישראל, הכסף יגמר כ"כ מהר וכך גם הבריאות והשפיות. אני לא רוצה שהוא יחזור, אני מעדיף שהוא יצא לפנסיה באנסנדה על חופי מקסיקו, שם יהיה לו שקט, הבית הצנוע שלנו שם יספק לו אחלה מחסה ו$500 דולר בחודש יתנו לו מחיה טובה מאוד.

 

אני לא רוצה שאבא שלי יזדקן בישראל, אני מעדיף שהוא יזכור את ישראל של 1985 מאשר שהוא יקבל את הבומבה של ישראל היום.

 

כשזה מגיע אליי, אני לא חייב דין וחשבון לאף אחד, המדינה עשתה והמדינה נתנה והמדינה מצצה, מעניין לי את התחת, כמה חיילים מתו בלבנון סתם? כמה חיילים מתו סתם? מה עם הטילים על הדרום? הטילים על הצפון? כל עוד לא נופל טיל על משכן הכנסת זה לא מזיז לאף אחד, איבדתי חברים בצבא ואני אומר את זה בפה מלא, איבדתי חברים סתם.

לא נלחמים על אידיאולוגיה, לא נלחמים על הגנה, לא נלחמים על כלום למעט כסף ותהילה.

זה עצוב, מדינת ישראל היא מדינה גזענית מאוד, הייתה גזענות אמיתית כלפי יוצאי עדות המזרח, אח"כ הגיעו הרוסים והאתיופים.

בתור מדינה יהודית אנחנו די קקה, היהדות מבחינתי האישית היא דת של ערכים, של כבוד ונועם ומדינת ישראל רחוקה מליצג את זה.

נכון, שונאי יהודים יש בכל מקום, יש גם שונאי שחורים, שונאי תימנים ושונאי רוסים. אז מה?

אני מוכן לעשות טרייד אין על הדרכון הישראלי שלי, הלוואי שכשאקבל את הדרכון האמריקאי אוכל לוותר עליו כי להחזיק אירופאי אמריקאי וישראלי לא הולך ביחד.

 

את השנאה אני מרגיש מישראל ולא מהרחוב האמריקאי, וכן זאת המציאות שאני גר בה, הכרתי אנשים גזענים, הכרתי אנשים טיפשים יותר נכון, הסברה, כבוד וסבלנות זה המפתח.

 

אל תקנאו לי, אל תשנאו אותי ותנו לי לחיות את חיי בשקט. אני מאושר איפה שאני, וזה לא מבחינה כלכלית זה מבחינה גיאוגרפית וחברתית.

 

אז באמת, בר, אם אתה נלחם בשבילי אני מתחנן אלייך שתפסיק, כי המצפון שלי מקולקל ואתה סתם טוחן מים.

haters will hate

פורסם
האפשרות להקים "ראסמי" את המדינה כנראה שלא הייתה מתאפשרת אלמלא השואה. אני לא זוכר במדוייק, אבל רק בסוף '45, התחילו לכנס וועדות של ממש לבחינת המצב בא"י של אז.

 

הצהרת בלפור היא מ 1917, הרבה לפני שאיזה נאצי זיהם את אדמת אירופה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא רוצה שאבא שלי יזדקן בישראל, אני מעדיף שהוא יזכור את ישראל של 1985 מאשר שהוא יקבל את הבומבה של ישראל היום.

 

מה שאתה מסרב להבין זה, שגם אני לא תמיד נהנה פה. וגם אני יוצא (בכל מיני דרכים, לרבות אגב הוראה - בקונספט כזה שנקרא התנדבות, אולי שמעת עליו) נגד מה שקורה במדינה. אבל אתה פשוט הרמת ידיים והלכת. וזה הכי קל. איך אמרו נטשה? "להכנע וליפול כל אחד יכול". וכנגד זה יוצא קצפי, אולי אפילו אפשר לומר שלזה אני בז. במקום להישאר ולנסות לשנות, בחרת במפלט הקל ביותר. ברחת. קוראים לך אהוד במקרה? תגיש בקשה להתמנות לרמטכ"ל...

אבל זה בסדר, עברת למדינה שמתאימה לך - שם אין קולקטיב בכלל, שם כל אחד לעצמו. אני מאחל לך שתצליח. ויודע מה? גם אם לא תצליח ותרצה לחזור כדי כדי לקבל שירותיים רפואיים בחינם, כי אנחנו המשכנו פה לשלם בט"ל, כנראה נקבל אותך, אפילו שהמצפון שלך מקולקל כפי שאתה מעיד בעצמך (לא משהו להתגאות בו כל-כך, אבל בהחלט מתאים לכל הישראלים שאתה מתאר כלא מתאימים לך. אני מקווה שהמושגים "אירוניה" או "הפוסל במומו פוסל" אינם זרים לך, כי אתה מדגים אותם יופי). אם עדיין נהיה פה כמובן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בר,

 

סלח לי חבר אבל אתה כותב כל כך הרבה שטויות!!

 

ביטוח רפואי חינם- אני, בנצי,ליעד ואחרים שגרים בחו"ל אינם זכאים לו ברגע שעברנו לחו"ל, וזאת למרות שאנחנו ממשיכים\המשכנו לשלם ביטוח לאומי באמצעות קופונים.

יתרה מכך, גם כאשר "נעלה" חזרה לארץ, במשך לפחות חצי שנה לא נהיה זכאים לשירותי בריאות ממלכתיים בחינם, למרות שנמשיך לשלם ביטוח לאומי.

 

בא לך להסתכל על הכל כשחור לבן?

 

לבריאות חביבי,

 

אנחנו נטשנו, ברחנו, אנחנו גרועים יותר מבר(ח)ק שברח בצאלים ולאחר מכן מלבנון, נטשנו את הבית בצורה יותר מבזה מזו ששאול מופז נטש את ביתו או מהצורה שמרקו ננטש על ידי אימו.

 

למזלנו אתה שומר לנו על המדינה.

 

אגב,

 

בתור אחד שכל כך מחובר לשואה ומזכיר אותה בכל פעם (גם שימוש ציני הוא שימוש) כמי שהיא נוגעת לליבך, לא מפריע לך לנהוג בגולף?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בר,

סלח לי חבר אבל אתה כותב כל כך הרבה שטויות!!

ביטוח רפואי חינם- אני, בנצי,ליעד ואחרים שגרים בחו"ל אינם זכאים לו ברגע שעברנו לחו"ל, וזאת למרות שאנחנו ממשיכים\המשכנו לשלם ביטוח לאומי באמצעות קופונים. יתרה מכך, גם כאשר "נעלה" חזרה לארץ, במשך לפחות חצי שנה לא נהיה זכאים לשירותי בריאות ממלכתיים בחינם, למרות שנמשיך לשלם ביטוח לאומי.

 

בזה אתה טועה טעות מרה (טוב, בשבילך היא בעצם מתוקה). להבדיל מארה"ב או מדינות אחרות, אם תיכנס לחדר מיון - קודם כל יטפלו בך. במקרה, קרוב משפחה שלי היה בשליחות חברתו כמה שנים בחו"ל. באחד הביקורים בישראל הוא נצרך לחדר מיון. את השאלות של איך ומי משלם, שאלו אותו רק אחרי שסיימו לטפל בו. כשחזר לארה"ב - ויש לו אחלה ביטוח שם - הוא היה צריך רופא להמשך טיפול. אמרו לו - אין בעיה, יש תור בעוד שלושה חודשים או שתלך למיון אם זה דחוף. אז תעשה לי טובה - כפי שכבר כתבתי, נקבל אתכם ונטפל בכם בשמחה. כי אנחנו, אפילו שאנו כל כך נוראיים ומגעילים, עוד יש לנו מצפון ;-)

 

בא לך להסתכל על הכל כשחור לבן? לבריאות חביבי, אנחנו נטשנו, ברחנו, אנחנו גרועים יותר מבר(ח)ק שברח בצאלים ולאחר מכן מלבנון, נטשנו את הבית בצורה יותר מבזה מזו ששאול מופז נטש את ביתו או מהצורה שמרקו ננטש על ידי אימו. למזלנו אתה שומר לנו על המדינה.

 

אתה מכליל לחינם. כבר אמרתי שלגיטימי בעיני לצאת לכמה שנים לצבור הון. לא לגיטימי בעיני (ובעיני אחרים, לפי מה שראיתי) להגיד הכל פה חרא אז אני עוזב למקום שבו הכל טוב, ולכו תזד**נו אתם והמדינה שלכם. כי הכל פה חרא בדיוק משום שלא למספיק אנשים אכפת ממה שקורה פה. ואם כל אלה שכן אכפת להם, לכאורה, ינטשו - אתה מבין שאנו ברקורסיה נכון?

 

אגב, בתור אחד שכל כך מחובר לשואה ומזכיר אותה בכל פעם (גם שימוש ציני הוא שימוש) כמי שהיא נוגעת לליבך, לא מפריע לך לנהוג בגולף?

 

אתה כמובן קצת מכניס פה דמגוגיה, אני אמרתי ששואה יכולה לחזור, אולי בשם אחר (נניח, מלחמה), ושמדינה ישראלית חשובה כדי למנוע את זה ו/או לתת מפלט ליהודים שחיים, נניח, בדרום צרפת או במרכז בלגיה. ואגב, לפני הגולף הראשונה שלי, בשנת 1994 (הגולף היתה 1.3 ידנית, כחולה, שנת 1982), באמת שאלתי את סבי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
.. כי הכל פה חרא בדיוק משום שלא למספיק אנשים אכפת ממה שקורה פה...

 

או, לפחות אנחנו מסכימים על זה שחרא!

 

עכשיו, כל אחד והשקפת העולם שלו, אני או-טו-טו בן 44.

יודע מה? לא בא לי להתעורר יום אחד ולהגיד "פאק, אני בן 65 שרפתי את כל חיי על מקום ש"חרא" לחיות בו.

 

אז אני הולך!

 

אני עצמאי שמשלם לרשויות המיסים מעל פעמיים משכורת מינימום כל חודש.

מה אני מקבל בתמורה?

מה אני אקבל בתמורה?

 

חצץ!

 

דמי אבטלה אין, ימי חופשה אין, ימי מחלה אין, דמי הבראה אין, הוצאות אש"ל אין, הוצאות ביגוד אין, הרכב לא מוכר אלא אם אתה נוהג במשאית, בסוף אחרי שאני אתן להם סכומים מטורפים של מיליונים (אני לא צוחק, חישבתי שמיום שהעסק נפתח ועד שאצא לפנסיה אני משלם למדינה כ 5 מליון ש"ח) הם יעלו לי את גיל הפרישה ל 80 ויתנו לי 600 שקל לחודש.

 

 

 

חיים רק פעם אחת וסליחה מראש שאני אומר את זה אבל אני לא מוכן להקריב את החיים היחידים שלי על מזבח הציונות.

 

 

להקריב את החיים במלחמה על הגנת המדינה, זה כן.

להקריב את החיים במשך כל ימי חיי ולחיות "חרא" על קידוש האטוס הציוני, לא בבית סיפרי, חביבי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

*אתוס ציוני.

 

זה אטוס:

hyundai-atos-09.jpg

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

התכוונתי ל "אוטו ציוני" :wink::lol:

kobia%20s.jpg&width=600&height=400

 

דרך אגב, אם זה כל מה שיש לך להעיר לי על מה שכתבתי, אני רואה בזה מחמאה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני פשוט לא חושב שאתה אינטליגנט מספיק בשביל ההערות שלי, אז אני מתמקד באיות של כיתה א'.

 

ועוד משהו, איפה תמצא ארגזי קרח תוצרת פלסטינה בסקסוניה תחתית?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

בוא ניקח את זה צעד קדימה:

 

1.יש לי ביטוח רפואי פרטי שמכסה אותי WORLDWIDE כך שתודה למערכת הבריאות הישראלית ושלא נפגש בסיבוב.

מעבר לזה, תפסיקו כבר עם דוגמאות רק מארצות הברית, יש חו"ל גם מעבר לארצות הברית.

לסיום העניין הרפואי, שוב, בלי קשר לביטוח רפואי פרטי, אתה לא זה שתקבל אותי בזרועות פתוחות, זו המדינה שתעשה את זה הודות להיותי משלם ביטוח רפואי בדיוק כמוך, למרות שאני לא חייב, אגב.

 

2.מעולם לא אמרתי שחרא במדינה, גם אחרים לא אמרו שחרא, אמרו פשוט שיותר טוב להם בחו"ל, מה הבעיה עם זה?

ואם אני עזבתי כשבראש יושב לי כמה שנים בחו"ל והמציאות התפתחה אחרת ונשארתי שם ל-30 שנה, אני איזה פושע?

אסור לי לחזור לארץ?

 

כשהייתי בצה"ל סיכנתי את חיי לא פעם, לחמתי בכל המבצעים עם השמות המפוצצים (חומת מגן ושות'), הובלתי לוחמים במצעים הנוצצים האלה, ירו עלי, איבדתי חיילים וחברים לנשק.

יש סיבה מיוחדת שאני או אתה לצורך העניין, צריכים להמשיך "לספוג אש" גם באזרחות?

 

אני את הקסדה שלי השארתי ביחד עם הקראמי במוצב האחרון בו שירתתי.

 

באזרחות אני דואג לקדם את עצמי, למעני ולמען משפחתי.

 

בא לך להמשיך להאחז בקרנות המזבח?

 

לבריאות, רק אל תכתיב לאחרים לעשות כן ולבקר אותם על כך שהם פועלים אחרת ממך.

 

אין טוב או רע, כל אחד עושה מה שטוב לו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן, אתה נובח על העץ הלא נכון.

BAR72 אמר כמה וכמה פעמים שאין לו שום בעיה עם מי שנוסע לעשות לביתו לתקופה מסויימת. (אתה, אני ועוד כמה)

 

הבעיה שלו היא עם מי שאומר כוסאומו המדינה הזו ומספר תילי תילים של סיפורים על כמה יותר טוב בניכר אבסולוטית (בנצי, אליק בליק ועוד כמה).

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אני פשוט לא חושב שאתה אינטליגנט מספיק בשביל ההערות שלי...

 

צודק, סליחה! :oops:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חבר'ה שגרים בחו"ל, אולי תספרו לו איפה וכמה זמן? יעשה לי סדר בשרשור המאד מעניין! 8)

 

אתם מכירים את הכתבות האלו של חבר'ה שירדו מהארץ וכותבים בYNET למשל ואז מלא טוקבקיסטים כותבים "רד ואל תחזור", "לא רוצים אותך פה" וכו'?

אז זו הצרות עין הישראלית במיטבה.

 

בוודאי שלא כולם, אבל איכשהו יצא שמרבית הישראלים לא יכולים לשמוח בשביל מישהו אחר, בטח שלא לפרגן.

אם הדשה של השכן ירוק יותר, אז יש 2 אופציות: או שהוא גנב אותו, או שכדאי מאד שאטנף לו אותו.

ואני אישית חושב שזה מאד משעשע מצד הישראלים לקרוא לחבר'ה שיורדים, "יורדים" - כי לרוב מפה אפשר רק לעלות.

 

הסיבה שאני בארץ היא אשתי, אנחנו זוג צעיר התחתנו לא מזמן ואני מזכיר לה לפחות פעם בשבוע שיש עדין הצעת עבודה בסן פרנסיסקו בתוקף אבל היא פשוט לא רוצה!

היא לא רוצה לעזוב את ההורים ואת החברים והאמת שאני מבין אותה, כי גם אני לא באמת רוצה לעזוב את המשפחה.

עם זאת - קשה נורא להתעלם מהעובדה שבאופן ממש כללי - ממש מחניק פה, ולא רק מזג האויר.

 

אני מפרגן ומעריץ אנשים שתפסו את עצמם בידיים ועם כל הקושי לקחו את עצמם ואת המשפחות שלהם ועשו את הצעד הזה.

מי שירצה לחזור, שיהיה לו בכיף, בטוח שהייתה חוויה טובה ומי שיחליט להשאר - כנראה שיעשה החלטה טובה יותר בשביל הילדים שלו :lol:

 

אגב - אני מכיר אישית הרבה מאד חבר'ה שעזבו, יש לי חברים בברלין, בלונדון, בניו יורק ובקליפורניה ואיכשהו כמעט כולם היו חיילים קרביים, ילדים של ציונים אמיתיים, נכדים של כאלו שהקימו את המדינה הזאת. אבל דברים משתנים, המדינה לא כמו שהייתה פעם ובאמת שאין לה כבר הרבה מה להציע לצעירים כישרוניים שרוצים להינות מהחיים ולבסס לעצמם ולילדיהם עתיד טוב.

 

אז בשבוע הבא אני חוזר לצאלים ל3 שבועות של כיף ואחלה מזג אויר ותאמינו או לא - הנושא החם שמדברים עליו כמעט בכל אימון זה, נו אז מתי אורזים?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...