Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .יש לי בלנו 98 נפח 1600 אוטומטי

גיליתי שיש לי נזילה מהגיר . בדקתי שמן גיר - המד בלי טיפה אחת .

כשמניעים את האוטו רואים טפטוף של שמן.

 

* האוטו נוסע אבל יש בעיה בהעברה של ההילוכים.

אני מבקש לדעת מה לעשות ? האם אפשר לנסוע עם האווטו או לא ? ** לפני 3 חודשים החלפתי את הגיר - .

תודה מראש מוטי

פורסם

אי אפשר לנסוע ככה, אתה תגמור את הגיר החדש וחבל. יכול להיות שהנזילה היא מאטם אגן שמן הגיר. בכל מיקרה למוסך בגרירה יש לך אחריות על מה שנעשה אם זה רק לפני 3 חודשים.

פורסם

אני לא מבין במכונאות רכב . נעזרתי בקרוב שכגן מבין ושחל אותי למוסך הזה ... מיותר לעקוץ אותי על טעות שכנראה עשיתי

מעדיף לקבל פתרונות

ו.לגבי ..תמונה של הנזילה אני לא מצליח להעלות היא גדולה מדי . אנסה לתאר בבלנו יש צינור כנראה מגומי בין הרדיאטור למנוע רואים שיש רטיבות מהמיקום של הבנד .

 

האם אני יכול לנסוע נסיעה קצרה מאוד עם הנזילה הזו בכלל? אשח לקבל מושג עם אפשר לתקן בלי מוסך ?! תודה

  • ספונסר פורום
פורסם
תודה על העזרה . אני לא סומך על המוסמך שהחליף את הגיר - נמצא באזור מול המרכז המסחרי.

 

כנראה שאתה צודק כי 1800 ש"ח על "שיפוץ גיר" בקושי ממכסה את העלות של פירוק והרכבת הגיר אז כנראה שבאמת עבדו עליך.

מאיזה אזור אתה? אשמח להמליץ לך על מכון גירים אמין שיוכל לאבחן את התקלה ברכבך.

פורסם

דבר ראשון , לא הייתה לי כוונה לזרות לך מלח על הפצעים .

לעניינך , הצנור עליו אתה מדבר הוא אחד משני הצינורות שיוצאים מהגיר לכוון הרדיאטור ומיועדים לקרור הגיר .

לטובתך אני מקווה שהצנור נקרע או לא מחובר טוב .

גרור את האוטו למוסך וקווה שרק זו הבעייה .

פורסם

עדיין לא עבדו עליך ואל תתבאס או תתעצב. אם הגיר תיפקד כמו שצריך ביציאה מהמוסך אין סיבה לדאגה כל כך מהר. הצינור שאתה מיתכוון אליו זהו צינור המעביר את שמן הגיר לקולר ברדיאטור לקירור ווכך מצנן את הגיר בעצם ושומר עליו. שוב אני אומר חזור למוסך שעשה את הגיר וכניראה רק חיזוק של באנד על הצינור ייפתור את הבעיה שזה עיניין של 2 דקות עבודה.

פורסם

זה המחלה של הבלנו. אני סידרתי נזילה כבר פעמיים וזה תמיד חוזר.

פשוט במקום לבדוק שמן פעם בחודש, תבדוק פעם בשבוע ותקנה יותר שמן :)

פורסם

תודה על התגובות . אני גר באור יהודה . לגבי למלות שמן אני לא יודע איזה שמן לקנות ואיפה ממלאים בכלל .??

אשמח לקבל המלצה למוסך באזור שלי ( יהוד קרית אונו , אור יהודה פתח תקוה )

פורסם
זה המחלה של הבלנו. אני סידרתי נזילה כבר פעמיים וזה תמיד חוזר.

פשוט במקום לבדוק שמן פעם בחודש, תבדוק פעם בשבוע ותקנה יותר שמן :)

 

מה המחלה של הבאלנו ?

לא נתקלתי בבעייה הזו מעולם .

  • ספונסר פורום
פורסם

ממליץ לך לפנות אל מכון גירים אוטומטים - צומת סגולה בפ"ת.

תפנה אל ספי (חבר פורום מוערך) ותגיד לו שהגעת מהפורום, ספר לו את היסטורית התקלות ברכב ואני בטוח שהוא יוכל לעזור לך.

×
×
  • תוכן חדש...