Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר עזרה מההודעה שרשמתי למעלה?:

 

אני גר בחיפה , עד עכשיו קניתי מסנן אוויר , מסנן מזגן , וכמה מנורות בחנות שנקראת: "אחים יונס",חלקי חילוף לרכב,בדרך יופו 131 חיפה. והייתי מרוצה המחירים ממש לא יקרים שם.

 

יש לך מקום טוב וזול אחר להציע לי?

ועוד שאלה קטנה האם בחנות הזאת או כל חנות של חלפים יש חלק מקורי וחלק תחליפי? לדוגמא מסנן שמן מקורי לרכב פיגו ותחליפי?

פורסם
איזה שקט נפשי בדיוק אתה מקבל כשהטיפול נעשה ע"י אותם הערבים (בלי שום גזענות),

חלקים לא מקוריים בד"כ, שמן שנשאר מהצ'יפסר במסעדה ממול ויחס מגעיל.

סביר להניח שגם משכנעים אותך להחליף דברים או לטפל בדברים שנמצאים במצב מצויין רק בשביל שתשתלם יותר,

הרמה של המוסכים המורשים כ"כ עלובה עד כדי כך שאשקרה החליפו לי את הגלגל הרזרבי (שלא השתמשתי בו) לאחד שדרסה אותו משאית (מאז אני לא נכנס לשם).

 

אני מסכים ולא מסכים אתך.

אני לא מסכים עם ההכללה המגעילה שעשית (לא של הערבים ולא של החלקים/שמנים).

אני מסכים אתך שהרמה של המוסכים בארץ לא בשמיים אבל גם ממש לא גרועה כמו שאתה חושב.

מבחינתי שקט נפשי =

א) אחריות- כלומר יש למי לחזור במידה והתגלתה בעיה עם החלקים שהותקנו, אתה יכול לקרוא פה מלא סיפורים על בעלי מקצוע שמתנערים ממימוש של האחריות שמגיעה לפי חוק על טיפולים שהם ביצעו.

ב) בקרת איכות - שלא ראיתי כבר הרבה זמן במוסכים כללים שיצא לי לבקר בהם.

ג) ברכב שלי בחיים לא יכניסו שמן מנוע ממצבור שמן אנונימי (אתה פשוט צריך לדעת לבקש את זה או לחלופים להגיע למוסכים שמוכנים לקבל שמן שאתה מביא).

ד) הרכב שלי טופל כל החיים שלו במוסך מורשה, אני לא רוצה להיות היד ששוברת את המסורת הזו. אני אומנם לא רוטשילד אבל שווה לי לשלם 100-200 ש"ח אקסטרה פעם בשנה רק בשביל הרקורד הזה. לראיה הרכב הקודם שלי לא היה מטופל במורשה אז עשיתי את הטיפולים במוסך כללי (חוץ מטיפולים מיוחדים שדורשים הקפדה על הוראות יצרן וספרות טכנית ו/או חלפים מקוריים בלבד שבגללם הכנסתי את הרכב למורשה).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אלעד, יש הבדל גדול ברמת מוסכי הרשת והמורשים בין היבואנים. במקרה שלנו לרעת לובינסקי.

למשל מנסיון - המרכזי של כלמוביל במפרץ חיפה מול מספר מורשים של לובינסקי באותו איזור. חבל שאי אפשר להכניס פיג'ו למוסך של מיצובישי :wink:

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

פה בדיוק אתה טועה ובגדול.

אתה בהחלט יכול להכניס פיג'ו למוסך של מיצובישי מכיוון שרוב המוסכים המורשים, בדיוק כמו המוסכים הכלליים, מטפלים בכל סוגי הרכב אבל מתמחים ביצרן מסוים.

כל עוד מדובר בטיפול רגיל (החלפת שמנים, פילטרים וברקסים) אני לא הייתי חושש להכניס למורשה אחר במידה ואני סומך עליו יותר.

אם יש תקלה שדורשת חיבור למחשב כדי לאתר אותה או טיפול שדורש ספרות טכנית אז לא הייתי מכניס למוסך מורשה אחר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

זה אולי נכון, אבל בשביל זה יש לי מוסך כללי רגיל שאני גם סומך עליו וגם יחסית זול.

הבעיה היא כשאני צריך את המורשה לדברים יותר רציניים ואז זה או להיכנס למורשה היקר (אך מקצועי) או לנסוע למרכז, אבל למי יש זמן :wink:

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

×
×
  • תוכן חדש...