Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום בבוקר הגעתי הבייתה מהעבודה החנתי את הרכב בחניה שאני תמיד חונה בא, וכאשר ירדתי בערב

כדי לנסוע לעבודה גיליתי מלא כתמים ככל הנראה של דבק מגע על האוטו, ועכשיו כולי עצבני וכועס.

ניסיתי להוריד את החומר עם מים חמים, ספירט ואצטון וללא שום הצלחה.

חברים יש לכם מושג איך ניתן להוריד את הכתמים מהפח?

אני ממש חסר אונים ואין לי מושג מה לעשות, אודה לכל עזרה שלכם.

IMG_0646.jpg

IMG_0649.jpg

IMG_0648.jpg

IMG_0650.jpg

 

פורסם

אוקי , הדרך הבטוחה אך הקשה ביותר היא באמצעות חימום של המקום באמצעות פן , (פן לשיער) , לחמם ולגרד לחמם היטב ולגרד,

 

במידה ועדיין לא, קח את זה בערבון מוגבל - אך עם מדלל (טינר) תוכל לנסות להוריד, להוריד זה בטוח יעבוד - אך לא לוקח אחריות על נזק אפשרי לצבע. למזלך הצבע של הרכב לבן לכן הנזק במידה ויהיה .. לדעתי יהיה מזערי.

 

 

תעדכן.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

וואו ! איזה חוסר כבוד, מי עושה דבר כזה ? התמונות צולמו אחרי ניסיון שלך להוריד את הכתמים ?

תנסה אולי ללכת לבעל מקצוע ולהתייעץ איתו, אתה יכול לשרוט את כל הפח של הרכב בניסיון לגרד את זה, חבל..

פורסם

כן, אנשים גועל נפש פשוט חבל על הזמן.

מחר אני מתכוון לנסוע למוסך ולבדוק עם הפחח מה אפשר לעשות בנדון, אולי אפשר להוריד את זה עם פוליש?!

אגב, יש למישהון מושג במידה ולא יהיה יותר מדי ברירה אלא לצבוע, האם ניתן להפעיל את הביטוח על דבר כזה?

 

פורסם

לדעתי צריך לעבור על כל אחד ואחד עם מקלון לניקוי אוזניים (עם צמר גפן בקצה) טבול באצטון או משהו.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

  • ספונסר פורום
פורסם

חלילה אל תשתמש באציטון כי אתה יכול לגרום לנזק לצבע.

מאיזה אזור אתה? יש לגשת לבעל מקצוע כדי לבצע פוליש גס/פלסטלינה.

פורסם

יש מצב שזה ביצה ? ( של ציפור מקן בעץ שנפלה )

בכל מיקרה אני לא הייתי מחכה ולא מתעלם כי ככל שיהיה יותר זמן יהיה קשה יותר להוריד את זה והנזק לצבע יכול להיות משמעותי יותר

 

עפר.

פורסם

עדכון,

אז אתמול מישהו בעבודה המליץ לי לחכות שהמזג האוויר יתקרר (המתנה ללילה), ואז פשוט לנסות ולקלף

את הדבק - זה היה דבק מגע.

כמה שזה נשמע הזוי זה באמת עבד, בין 2:00 - 4:00 לפנות בוקר(גם ככה הייתי בעבודה אז על הדרך)

התחלתי לקלף והכל ירד פשוט לא יאומן הקור השפיע לטובה כי בחום זה לא ירד כלל.

ביום חמישי התחלתי תהליך של הפעלת ביטוח המקיף, אבל לאור ההתפתחות לטובה ביום ראשון אני אבטל

את כל התהליך המיותר הזה.

תודה על התגובות.

 

פורסם

בפעם הבאה.

 

דבק מגע מתפרק לגמרי בנפט, והנפט הוא חומר לא חזק במיוחד, בטח עדיף מאציטון וספירט.

 

בנגרות שמשתמשים בדבק מגע, מנקים את הכלים רק בנפט\או סולר.

 

העיקר שירד

פורסם

אומנם כתבתי אצטון,

אבל אכן, תשובה מדוייקת יותר תהיה סולר או נפט (כמובן, דבק מגע..).

 

העיקר שהכל הסתדר.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...