Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

האלומה של האור בפנס השמאלי שלי נמוכה מאוד (הימנית תקינה) , איפה נמצא הבורג שאיתו מכוונים את גובה האורות בi30 ?

 

תודה

פורסם

  1. לפני שאתה מתחיל לנסות לכוון את הפנסים בדוק האם המנורה יושבת היטב בבית המנורה.
  2. האם הוחלף פנס או הרכב קיבל מכה באיזור הפנס ?
  3. האם הפנסים מצויידים במנועי חשמלים לכיוון גובה האלומה בעזרת שליטה ידנית מתא הטייס ?

איזה כייף לי :)

פורסם

  1. לפני שאתה מתחיל לנסות לכוון את הפנסים בדוק האם המנורה יושבת היטב בבית המנורה.
  2. האם הוחלף פנס או הרכב קיבל מכה באיזור הפנס ?
  3. האם הפנסים מצויידים במנועי חשמלים לכיוון גובה האלומה בעזרת שליטה ידנית מתא הטייס ?

 

מרק תודה אבל אני צריך ספציפית הסבר למה שביקשתי...

פורסם

רצוי לבצע את כיוון הפנסים בעזרת ציוד מתאים.

קפוץ לכול מכון טסטים ותמורת כמה שקלים יעשו לך כיוון מקצועי.

איזה כייף לי :)

פורסם
רצוי לבצע את כיוון הפנסים בעזרת ציוד מתאים.

קפוץ לכול מכון טסטים ותמורת כמה שקלים יעשו לך כיוון מקצועי.

 

 

חברים יקרים

 

מישהו בבקשה בבקשה יכול לגלות לי את הסוד איפה נמצא בורג הכוון הארור?

 

זו תעלומה נסתרת שגם באתרים בחו"ל אין עליה פתרונים...

פורסם

בכל המכוניות, האלומה בצד הנהג צריכה להיות יותר נמוכה מהשנייה לה כדי לא לסנוור את הנהגים שבאים ממול.

עכשיו, כשאתה כותב שבחו"ל אין פתרון לבעיה, זאת אומרת שאתה חיפשת ולא מצאת כלום?

או שאתה מתכוון לזה שדנו עליה כבר בפורומים אבל אין פתרון?

פורסם
בכל המכוניות, האלומה בצד הנהג צריכה להיות יותר נמוכה מהשנייה לה כדי לא לסנוור את הנהגים שבאים ממול.

עכשיו, כשאתה כותב שבחו"ל אין פתרון לבעיה, זאת אומרת שאתה חיפשת ולא מצאת כלום?

או שאתה מתכוון לזה שדנו עליה כבר בפורומים אבל אין פתרון?

 

הכוונה שאפילו דיון על זה לא מצאתי.

 

ונכון שהאור שמאלי צריך להיות יותר נמוך אבל הוא ממש אבל ממש נמוך..מאוד נמוך...:-)

 

אני אנסה להתקשר לאיזה מוסך של יונדאי בבוקר אולי הם ידעו לומר

×
×
  • תוכן חדש...