Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

באה לידי שמועה שלאחרונה יצא מכרז תקנון אשר בא להגן על עובדי מיקור החוץ במשרדיים הממשלתיים

על ידי החשב הכללי , שמציב תנאים לחברות מיקור החוץ בנוגע להעסקתם של העובדים .

 

כגון :

השכר אמור להיות מורכז משכר לשעה כפול מספר שעות העבודה ( תקן ) לחודש.

 

כל שעה נוספת ניתנת כחוק (125% לשעתיים הראשונות , 150% לשעות הבאות וכו').

 

הפרשה לקרן השתלמות וביטוח מנהלים מ- 100% שכר ( אפשר פחות רק שההפרש צריך להיכנס לברוטו שלך).

 

תקורה (רווח של החברה ) אמור להיות עד 12.5% מהשכר שלך.

 

שעות העבודה הם 7:30עד 16:00 או 08:00 עד 16:30 ( 8.5 שעות ביום ) חמישה ימים בשבוע.

 

דמי הבראה יהיו כחוק

 

ימי חופשה יהיו כחוק

 

ימי מחלה יהיו כחוק

 

לימודים או השתלמות כתובים במכרז ומגיע לקבל 2100 ₪ לשנה.

 

סעיף שאומר שאם אתה מתפטר את מקבל פיצויי פיטורין כמו שאתה מפוטר.

 

הבנתי שחברות המיקור חוץ עושות כל דבר כדי לא לקיים את התנאים הנ"ל ועדיין ממשיכות

להחתים על חוזים מופרכים (ואולי לא חוקיים) .

 

אני עובד משרד ממשלתי במיקור חוץ , רציתי לדעת אם מישהו מכיר את הנושא

ויכול לשפוך אור על הדבר ?

ואך אפשר להעמיד את חברת המיקור חוץ במקומה ולקבל את מה שמגיע לי ?

הרי הרף המקסימלי של הרווח שלהם אמור להיות 12.5% , ואם הם מקבלים עליי

15.000 אני אמור לקבל שכר בהתאים ולא 5000 ברוטו .

 

מישהו יכול לעזור ומכיר את הנושא יותר טוב או שזה רק שמועה \ המלצה של החשב הכללי ?

 

נ.ב : צירפתי את "המכרז" המדובר שכולם מדברים עליו בקובץ וורד , קצת קשה לי להבין ממנו

מה הוא אומר בדיוק .

 

הקובץ המדובר : http://minus.com/lYefaMOD5GiTe --> הייתי מעלה לאתר אבל מוגבל ל187K והקובץ 500K

×
×
  • תוכן חדש...