Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מעוניין לרכוש רכב חדש בקרוב,אך משום שאני לא בטוח בכמה דברים,החלטתי להתייעץ אתכם.

קודם כל מספר קריטריונים(מהחשוב-לפחות חשוב):

1)שהרכב יהיה אמין,ולא יצרוך הרבה דלק.

2)אבזור הרכב ובטיחות(כגון:האבזור הרגיל שנמצא ליד הנהג,וגם אבזור בטחות כמו כריות אוויר וכו..)

3)שהרכב יסחוב טוב.

4)לא יקר במוסך.(אך אם הרכב עונה על חלק האמינות,אז אפשר לוותר על הסעיף הזה)

 

חשוב לציין:

***הרכב יסע בשנה 15~20 אלף קילומטר***

***בגלל שאני נוסע לרוב לבד אז אפשר להתפשר על מקומות צפופים מאחורה(של האקורד וסקודה)***

***אם האוטו יהיה טוב,אז סביר להניח שאני יחזיק אותו בין 5~8 שנים***

 

כמו כן חשבתי על 3 דגמים של מכוניות שונות,והם:

1)סקודה אוקטביה 1.8TSI דגם אליגנס.( שנת 2009 )

2)מאזדה 6 2.0L דגם לוקסורי,אך מדובר פה על מאזדה 6 מהגרסה הישנה יותר.( שנת 2008 )

3)הונדה אקורד 2.0L דגם אקסקיוטיב,כמו כן גם כאן מדובר על הגרסה הישנה יותר.( שנת 2008 )

 

לפי מה שקראתי,שמעתי,וראיתי אני נוטה יותר לכיוון סקודה,כי האוטו חסכוני,חזק,והכי עונה לי על הדרישות,אך כאן גם באות השאלות:

עד כמה הגיר DSG והמנוע TSI יהיו אמינים לאורך השנים?ואם אתם יכולים תכתבו לי את כל החסרונות שלהם,וכמה עלות הטיפול בחסרונות אלו בערך תעלה לי?

 

כמו כן אם אפשר תרשמו את היתרונות והחסרונות,של כל רכב,המופיעה אצלי ברשימה.

 

תודה לכל העוזרים!!:wink::-):wink::-)

×
×
  • תוכן חדש...