Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב חברים.

 

ביום שישי, נסענו כולנו לעשות את החג בבית מלון בירושלים.

 

כבר ביציאה מהבית הרגשתי כי לרגע קט הרכב "החסיר פעימה אחת".

התחושה הייתה של חוסר כח רגעי, ונדלקה לרגע הנורית בכתומה בלוח השעונים.

 

ומשם במשך כל הנסיעה, לא נדלקה הנורה הכתומה למרות שפה ושם יכולתי לדמיין שיש חוסר משיכה של הרכב (טוב, זה עליות).

 

בחניון של המלון הרכב נכבה.

כל ניסיונות ההנעה עלו בתוהו - גם דריכת האזעקה ופתיחה מחדש עם הקודן לא עזרו.

את התמרון של הרוורס לחניה עשינו יחד - אני דוחף ואשתי על ההגה, תוך כדי קריאות עידוד מהילדים מאחור.

 

במוצאי החג הזמנתי גרירה, מתוך סקרנות ניסיתי להניע את הרכב שוב - ובאורח פלא, הניע !

לא לקחתי סיכון בחזרה עם הרכב הביתה, מי רוצה להיתקע בכביש 1 בשעות הלילה עם 2 זאטוטים במושב האחורי.

לכן, לא ביטלתי את הגרירה ואת החזרה הביתה פיצלנו ל 2 רכבים אחים מהמשפחה, יונדאי אקסידנט וטיוטא קורולע :lol:.

 

השאלה הגדולה היא מה עושים מחר ?

אם מדובר על משאבת דלק גוססת - אני יכול לבצע את ההחלפה בכוחות עצמי.

אני רק רוצה לוודא שבפעם הבאה שהרכב לא יניע (יהיה לי רב מודד באוטו - אני מבטיח) שיש חשמל שמגיע למשאבה.

 

אשמח לקבל הכוונה איך ניתן לבצע המדידה ?

 

שבוע טוב ובשורות טובות, אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

משאבת דלק לא תוכל להחליף בעצמך וגם לא בטוח שהבעיה נמצאת בה.

 

אתה צריך כלי מיוחד שפותח את משאבת הדלק יש שם פקק מיוחד שמתברג וסוגר את המשאבה בכוח, אולי תצליח לפתוח בשיטה חאפרית את המשאבה אבל בטוח שלא תסגור אותה מספיק חזק ויהיו לך נזילות דלק.

 

צריך כלי ייעודי שמתחבר לראצ'ט שבעזרתו פותחים וסוגרים את המשאבה.

פורסם

אבא של חבר (במקצועו מסגר) בנה כלי כזה ע"מ לפתוח משאבת דלק לפונטו דור ראשון שהייתה לו.

האם מדובר על פקק גנרי ?

 

ובכל מקרה, איך ניתן לבדוק תקינות המשאבה מבחינה חשמלית - מה רמת המתחים בקונקטור ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

יש לבדוק אם מגיע דלק למנוע ובאיזה לחץ , וגם אז אם לא מגיע דלק זה לא אומר שהמשאבה לא תקינה, יכולות להיות סיבות רבות לכך שהמשאבה לא עובדת, אבל יכול להיות שהבעיה במקום אחר , ולכן אני מציע לך להכנס למוסך לבדיקות לפני שאתה מחליט מה לעשות

פורסם

בוקר טוב.

 

בדקתי שוב, והרכב מניע.

בימים הקרובים אני לא צפוי לצאת מהעיר, ככה שאוכל לבצע את בדיקות בכוחות עצמי.

בראש ובראשונה אני רוצה לשלול בעיות מכיוון הקודנית.

לכן, אם התקלה תחזור שוב - אני אוודא כי מגיע מתח למשאבה.

 

מספר שאלות ברשותכם:

1. האם פילטר דלק יכול לגרום לבעיות מסוג אלה ? אני לא בטוח שהיד הקודמת החליפה את הפילטר.

2. האם רישום התקלה נשמר במחשב הרכב ?

 

תודה ויום נעים, אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...