Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, דוד שלי (בן 61)מחליף את הנוקיה 2 הפרה-היסטורי שלו.

התקציב:1000-1300

הדרישות: GPS טוב(!), מצלמה טובה+פלאש, wifi יתרון, חיי סוללה טובים גם יתרון משמעותי.

בנוסף אשמח אם הטלפון יהיה כ3.5 אינץ' כדי שהמסך לא יהיה קטן מדי והמכשיר לא גדול מדי.

אני גם חושב שמערכת ההפעלה צריכה להיות ידידותית והטאץ' גם כן, כדי להכניס את דוד שלי לעולם הסמארטפון בעדינות ושלא יפתח שנאה למכשיר :).

 

חשבתי על הגלאקסי אייס, איך הוא?

תודה =)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אם חשוב לך GPS טוב עדיף להתרחק ממכשירי סמסונג. מהנסיון שלי לHTC ולסוני יש את מודול הGPS המוצלח ביותר, נעילה מהירה ודיוק של מספר מטרים.

אם אין לך בעיה לקנות מחו"ל - ממליץ על Sony Xperia U, ללא ספק התמורה הטובה ביותר למחיר כרגע.

http://www.clove.co.uk/sony-xperia-u-black

או

http://www.handtec.co.uk/product.php/6494/sony-xperia-u--st25i--sim-free-unlocked--black-pink-

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

מתעלק: איך המוטורולה defy plus?

אשתי תוכל לעשות שימוש רב בעמידות שלו... אבל האם יש למישהו ניסיון עמו?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אם אתה מחפש עמידות תשקול גם את הלומיה 900, שנחשב אגב לסמארטפון מהיר מהגלקסי S2.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Jf1fRu9YgfE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ולגבי סמארטפון זול, הנה כמה אפשריות: http://www.mako.co.il/news-channel2/Economy-Newcast/Article-6581e540baf7731018.htm&Partner=flash_embedplayer

פורסם
מתעלק: איך המוטורולה defy plus?

אשתי תוכל לעשות שימוש רב בעמידות שלו... אבל האם יש למישהו ניסיון עמו?

 

לי יש את הדפיי הרגיל, והוא לדעתי מהבחירות הטובות ביותר ביחס למחיר, אבל כמו שאמרו אין כמעט הבדל בין הפלוס לרגיל.

פורסם

SE WT19 - LWW.

קנמיתי ישירות מהיבואן (הזמנה טלפונית מהחנות בקניון איילון), עלה כ-1200 ש"ח והובא אישית לביתי (בחיפה).

אמנם המסך רק "3.2 אבל משרת את בני היטב, טעש גם צפי ל-ICS

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נוקיה 701. לאדם שרוצה מכשיר "פשוט עובד", ולא רוצה להתחיל להתעסק עם אנדרואיד או לשלם הון תועפות למוצרי אפל, יכולה להיות אחלה אופציה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ה701 מעט יקר, איזה סוני אתם ממליצים כי את הדגמים שלהם אני לא מכיר כלל, עד כה אני מבין שהכיוון הוא הדפיי\דפיי + מה ההבדל בכלל?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
נוקיה 701. לאדם שרוצה מכשיר "פשוט עובד", ולא רוצה להתחיל להתעסק עם אנדרואיד או לשלם הון תועפות למוצרי אפל, יכולה להיות אחלה אופציה.

 

מי שלא רוצה "להתעסק" לא רוצה סמארטפון בכלל.

אם רוצים טלפון לשיחות ו-SMS בלבד אז נוקיה 1616 ב150 שקל ושלום על ישראל.

 

אם סמארטפון, אז מנסיון של כמה ימים הדיפיי+ ממש אחלה מכשיר ביחס למחירו הנוח (1316 ש"ח ב-ELINE, לא כולל כרטיס זיכרון)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

תודה לפיץ' - אגב מה קנית בסוף?

כרגע אני חושב ש3 הדגמים שאני ממליץ לו הם דפיי+, גלקסי אייס, וXPERIA RAY

חבר שעבד כטכנאי של פלאפון אמר שהוא לא מכיר את הדפיי אבל מוטורולה בכללי לא להיט.

לאבא של חבר אחר היה גלקסי אייס, שהיה מפוצץ בתקלות.

על הסוני בחיים לא שמעתי.

 

הדוד עובד בבנק ככה שעמידות הדפיי פחות קריטית :) וגם ככה יש כיסויים בימינו.

כרגע זה נראה שלסוני יש מצלמה טובה יותר, זה כן שיקול - האם הממשק נח וידידותי? האם המכשיר עצמו טוב?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מוטורולה מאז ומעולם ייצרו חומרה מעולה, מאז ימי המכשירי קשר הגדולים ועד הטלפונים.

 

הבעיה היא שבממשק משתמש הם כנראה לא מבינים כלום.

תפריטים בלתי מובנים ומתסכלים זה הנורמה אצלהם.

 

ב-דיפיי הבעיה הזו לא כל כך באה לידי ביטוי כי מדובר במערכת הפעלה אנדרואיד ומוטורולה לא הצליחו להרוס אותה יותר מדי :lol:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מכשירי אנדרואיד זוללי זכרון RAM. אם יש פחות מחצי ג'יגה זכרון RAM, ניתן לטעון רק מעט אפליקציות ואח"כ המכשיר הופך להיות מאוד איטי, וכמובן מתסכל.

 

אם הדוד שלך ברשת פלאפון ונגזרותיה ( כמו הוט מובייל) צריך לקנות מכשיר שתומך בתדר 850 (לא תדר 850 GSM ) אחרת באיזורים מסוימים יהיו בעיות קליטה. הרבה מכשירים לא תומכים בתדר זה.

 

בהצלחה

 

יהודה

×
×
  • תוכן חדש...