Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי תחושה שברגע שתקבל הצעת מחיר אתה תוותר על התענוג.

הייתי מבין אם היה מדובר ברכב מיוחד.

אם עדיין תרצה לבצע את העבודה אצל בני מיעוטים באיזור הדרום אז צור קשר איתי בפרטי .

תהיה מוכן להפרד מהרכב לתקופה ותקבל אותו ללא חלקים גנובים.חוץ מחור עצום מכיס לא יצא לך מזה כלום.

Gn'f'R

פורסם

כמו שאמרו ההתנהגות כבר לא תיהיה מה שהייתה.

 

תראה, יש לי שתי רכבים שעברו תאונות, לא שהם היו אצלי, אלה אצל הבעלים הקודמים (תאונות קלות\בינוניות, בלי שלדה ודברים מסוכנים).

במהירות של 80 ומעלה אתה שומע רוחות לא קשורות (אוויר פורץ מאיזה חור).

במעבר על במפרים וכביש משובש, יש תקתוקים מקורות בשלדה.

 

אצלך הרכב עבר נזק כבד יותר, תשקול טוב אם אתה מוכן לסכן בשבילו סכום לא קטן ואם אתה מוכן לסבול בעיות כמו שתיארתי.

(אצלי ברכבים אפשר לסבול כי זה לא מפריע ממש, זה לא רעש חזק מידי, אבל בכל זאת.)

 

 

מה לעשות זה מה שגורם מזל רע בחיים, תחסוך לפולו אחרת.

פורסם

תנסה ליצור קשר עם מוסך מקסיקו בנתניה (לא הפנצריה!)

המקום רציני ומקצועי ולפי מה שזכור לי יש להם מכשירים מתקדמים למתיחות שלדות .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
תנסה ליצור קשר עם מוסך מקסיקו בנתניה (לא הפנצריה!)

המקום רציני ומקצועי ולפי מה שזכור לי יש להם מכשירים מתקדמים למתיחות שלדות .

מהיכרות ארוכת שנים עם מוסך מקסיקו בנתניה, אני בערך האדם האחרון שיגיד עליהם מילה אחת רעה. העניין הוא שמוסך כלשהו, טוב ככל שיהיה, אינו יכול לשנות את חוקי הפיזיקה.

אני מתרשם שפותח השרשור קיבל החלטה עוד בטרם פתח את השרשור, מכיון שבערך כל הסיבות ההגיוניות האפשריות מדוע כדאי לו לזרוק את הרכב הועלו כאן, והוא עדיין נותר עיקש בדעתו, לכן אין טעם בהודעות נוספות בשרשור הזה.

שמישהו רק ישים פה את הסרטון מפיפת' גיר שהם עשו מבחן ריסוק פורד פוקוס שעברה תאונה ומצידי אפשר לנעול את הדיון לאחר מכן.

אם זה לא יוריד את פותח השרשור מהרעיון הרע שלו, שום דבר כבר לא יעזור.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...