Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבחירה של הסט הקדמי קצת בנאלית

הייתי מצפה למשהו יותר מקורי ומתוחכם

כמו L4 בדשבורד+ HAT אימגיין

עם בניית קרוס פסיבי 3WAY

זה נשמע יותר כמו פרוייקט "לאנוספורס" טיפוסי.

 

אבל גם מורל הייבירד זה בסדר.

פורסם

דיוויד תודה

:-P

 

אודיו קינג - כן, אכן, זו בחירה סופר דופר בנאלית -> אני כל כך מסכים אתך כאן וזו גם הסיבה שבגללה נפרדתי לשלום מסט אילייט שלושה חלקים (עם CR101) שהיו אצלי ועוד הוופרים היו בתיבות אטומות.

 

הסאונד של מוראל פשוט נשמע, אנושי, חם, נכון אבל בסופו של דבר - מ ש ע מ ם.

 

למה? כי הסטים שלהם עמומים משהו ברוב המקרים, אין בהם איזשהו פאנצ' יוצא דופן או פירוט אדיר בקצה הגבוה, הם פשוט רכים, נעימים לאוזן, מאוד מלטפים, הווקאל נשמע אמיתי ומשכנע -> אחרי תקופה מסויימת, זה נהיה סוג של פרווה. לא יכול להסביר את זה אחרת.

 

אבל זה בדיוק מה שאבא שלי מחפש, נעים לאוזן, באס עמוק ומלטף, תחום ווקאל אנושי ואוטנתי - מוראל מצטיינים בזה לדעתי.

 

לא,

 

המערכת הזו לא נועדה להיות פרוייקט לאנוספורסי אלא היא נועדה למטרות של רכישת ציוד טוב במחיר טוב שיעבור איתו הלאה גם לרכבים הבאים ועל הדרך גם כללה התקנה של יוסי.

 

הHU - לא יעבור הלאה לרכבים הבאים :-D

 

את הMDSP אני מתעקש להוסיף שם בגלל שהמערכת הזו לא מסוגלת במצב הנוכחי שלה לנצל נכון את הפוטנציאל הגלום בה - יש שם צורך ממשי באקולייזר טוב וביצוע של TC הן לסאב וופר והן לסט הקדמי.

 

נראה - נשב עוד קצת על בחירת הפרוססור ואם תהיה נכונות להשקיע קצת יותר, השרשיר הזה עוד יהיה מעניין הרבה יותר.

 

אם כבר הייתי מוסיף מידריינג' אפרופו - זה יהיה CDM ואז אכן - הקרוס יהיה בבניה אישית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

:shock:

 

עכשיו גם לאבא שלך יש ממזר קטן בבגאז'?! מה יהיה???

אתה עוד תצייד את כל המשפחה בסאבים האלה. :lol:

 

כל הכבוד ליוסי. כל הכבוד לך, אדי.

בקצב הזה יוסי היה צריך לתת לך מנוי כבר. מחר זה מפתח לסדנא - בוא תעבוד לבד, בשביל מה אתה צריך את יוסי. 8):lol:

 

תתחדשו ותהנו!!!

 

אגב אדי, כמו שאתה יודע אני מאוד מתעניין בMDSP הזה אבל אני לא רוצה להיתקע עם מכשיר שמוציא לי וולט בודד בפריאאוט.

מצאת כבר דרך, או חשבת על איזשהי דרך להגביר את האות בצורה טובה?

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

כן שלומי



 

קוראים לזה line driver ויש לי במקרה אחד כזה של PAC ממתין בשביל אבא שלי.

 

בסוף במערכת של האשה לא היה לי בו צורך בגלל שהמגבר RA20 של DLS הוא חזק מספיק ונקי מספיק מעיוותים והרגישות שלו מגיעה עד 0.2V שזה בדיוק קצת מתחת לוולטז' שיוצא מהMDSP ולכן הגיין ניתן לתיאום בינם.

 

אני מניח שגם בסאן דאון הרגישות תהיה מספיק טובה ואם לא - אז נעלה את עוצמת הסיגנל של הMDSP בעזרת הליין דרייבר.

 

חוץ מזה מה רע בממזר קטן בתא המטען :)

 

התיבה שהוא דורש היא מאוד קטנה ולעומת זאת הוא מוציא באס מאוד טונאלי עם פאנצ' אדיר.

 

מנוי אצל יוסי? למה לא בעצם -> הסדנא הזו הינה מקום נהדר לאוהבי התחום.

 

במקור אני התכוונתי באמת להתקין את המערכת ברכב הזה אבל הדיל הזה מצא חן בעינינו ולכן לא ראיתי צורך בכך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

 

ממה עשויות הטבעות על הדלתות? הן באות מקורי?

אם יוסי לא היה יושב על האנשים מניפון, לך תדע כמה זמן היה לוקח לתקן את המכשיר.

 

הטבעות לא מקוריות אני הכנתי. לגבי המכשיר שחזר מתיקון לא היה צורך להפעיל על ניפון שום לחץ הם תיקנו אותו מהר.

פורסם

הם באמת תיקנו אותו מהר ולא רק זה - הציעו לאבא שלי לבוא לאסוף אותו ישירות ממנו ובסוף נסגר שהוא ישים את המכשיר אצל בעל עסק קרוב למקום העבודה של אבא שלי וזו היתה נקודת המסירה והאיסוף של המכשיר.



 

התיקון לקח קצת יותר משבוע ימים סה"כ שזה מהיר, מהיר מאוד.

 

בד"כ מעבדות אלקטרוניקה מרשות לעצמן עד שבועיים לאיתור התקלה - שלא לדבר על התיקון והמסירה ללקוח.

 

סה"כ היה לנו כאן מכשיר דפוק שעשה ים של צרות ולדעתי כנראה גם יחזור לעשות בעתיד.

 

היה כאן שירות טוב מכל הצדדים ויחס חברי לאורך כל הדרך - אבא שלי יצא מרוצה מאוד מהמערכת וכן, אכל כמה שריטות מהHU בדרך אבל בסופו של דבר הבין שהגורם הבעייתי הינה יחידת מקור סינית.

 

הוא התקשר אליי הבוקר אחרי שהוא הגיע לעבודה ודיבר על זה שהוא סוף סוף חזר להנות מסאונד נורמאלי ברכב עם באס דומיננטי ורכות מהקומפוננט - המטרה הושגה. זו רק המטרה הראשונית מהמערכת הזאת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יוסי, הטבעות מפרספקס? לגבי ניפון - טוב, נו, זה הפסימיות שלי דיברה, טוב שהכל היה ברוח טובה. פשוט מחר צפויה לי התעסקות עם א.ד.י. מערכות ואני מכין את עצמי :-)

 

אדי, יש מצב שלא הבנתי, MDSP ישמש בהתקנה הזאת כאקווליזר מתקדם? או שאתה מתכוון להשתמש גם בקרוסים עם אופציה למעבר לאקטיבי בעתיד?

 

וגבי ליין דרייבר - באתר של מר ELLIOTT יש גם פרוייקט מאוד פשוט של ליין דרייבר לרכב, גם אם ללכת על מגברי שרת יקרים יותר ממה שמוצע (TL072 ו-TL071 של חברות טובות כמו TEXAS, PHILLIPS או לעבור לסדרת NE4558) כל העסק יעלה פחות ממאה ש"ח יותר לכיוון של 50 ש"ח. תנסה.

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

בובי תודה,



 

יש לי כרגע LN10 (אם אני זוכר נכון את הדגם) של PAC שיכול להרים את הסיגנל עד ל8V והוא עלה לי בערך אותו הסכום.

 

הMDSP לא ישמש למעבר לאקטיבי, אין צורך בזה גם, זה סט של מוראל ברמה גבוהה כבר, אמנם הקרוס שלו עדיין מעאפן והיה מומלץ להחליף את כבלי הבניק שם לקלאריטי או מאנדורפים אבל זה כבר קרוס שנקודות החיתוך שלו יותר שפויות והוא נשמע כבר סביר לכל הדיעות.

 

כל מה שאני צריך לעשות על הסט הזה נכון לעכשיו זה קצת TC ועבודת איקולציה טובה - הMDSP יהיה כל מה שאני זקוק לו בשביל להשיג את התוצאה ובנוסף לכך זוג הערוצים השני שלו יעשה מניפולציות על הסאב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...