Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני כמה ימים איתרתי ירידת מפלס מים במיכל העיבוי.

קשה לצלם תמונות באזור הזה כדי להראות את הנזילה.

מצאתי שהנזילה היא באחד משני צינורות שיוצאים מתא המנוע לתוך תא הנוסעים (לכיוון הדש בורד)

למיטב הבנתי מדובר בצינור חימום אך זו השערה בלבד.

הצינור נראה קצת יבש, הדליפה היא ממש בחיבור היכן שהC CLIP תופס את הצינור.

 

מה עושים במצב כזה? עד כמה מסובך ויקר החלפת הצינור אצל בעל מקצוע?

אם הוא אינו יבש וגמור האם ניתן לקצר אותו טיפה ולחבר בחזרה או שזו עבודה ערבית?

 

תודה דור.

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

פורסם

אכן זהו צינור החימום ההולך לרדיאטור החימום הפנימי. אם יש גישה לשם ויחסית נוח להחליף זה לא אמור לעלות יקר אצל בעל מיקצוע. אם צריך לפרק דברים על הדרך כדי להגיע לשם תלוי עד כמה זה קשה ולא נגיש ובהתאם כך המחיר. וכן, אפשר לקצר מעט את הצינור אבל אם הוא יבש כבר עדיף להחליף. הצינור הזה עולה גרושים.

פורסם

תודה על ההתייחסות.

הסתכלתי היום וכמו שזה נראה - הצינור נגמר ב"קיר האש", יש שם תושבת שאליה הוא מתחבר עם C CLIP אם הבנתי נכון.

זה אומר שאני יכול לגשת לשני קצוות הצינור לצורך החלפה ולא לפרק דשבורד.

 

ניראה שצריך לפרק את בית פילטר האוויר ואולי את המצערת כדי שתהיה גישה נוחה לצינור הזה (הוא התחתון מבין השלושה שמתחברים שם בטור).

 

רון? מרק?

אשמח להתייחסות לאמור לעיל - האם מסקנותי נכונות.

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

פורסם

תודה.

אגש לקנות את הצינורות היום.

לאחר ההחלפה אצטרך למלא מים (אדומים מהולים כמובן) מחדש כי בטח ישפך מה שנמצא בצינורות הנ"ל.

האם כדאי כבר לנקז את כל הרדיאטור (שלא הוחלפו בו מים מאז שיש לי את האוטו, שנתיים ומשהו) ולמלא מחדש?

 

והיכן נמצאים פתחי הניקוז המיועדים?

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

פורסם
בפולו שלי (98) אין פתח ניקוז יעודי. יש לנתק את צינור הרדיאטור התחתון ולנקז דרכו. בדוק אם גם אצלך זה כך.

 

חיובי, תודה לכל המגיבים!

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

×
×
  • תוכן חדש...