Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב 4X4 חדש סביב ה 140K-150K, חדש מליסינג.

 

אשמח לשמוע את עצתכם אילו אפשרויות קיימות בשוק? (אולי פרט לטריוס).

 

תודה מראש!

פורסם

שלום מנשה,

 

כמעט ואין רכבים חדשים עם הנעה 4X4 בטווח המחירים שציינת. גם דייהטסו טריוס, שאכן היה ה-4X4 הזול בישראל, כבר לא נמכר כאן מזה כמה חודשים. היבואן מכר את כל מלאי הרכבים שהיו לו וכרגע אין רכבים למכירה בכלל. אופציות נוספות שכן קיימות עם הנעה כפולה, אך יקרות בכ-10 עד 20 אלף ש"ח מהטווח שציינת הם יונדאי ix35, סוזוקי ויטארה (דגם קצר) או סקודה יטי. אם אתה לא זקוק ליכולת שטח אלא רק להנעה כפולה אז יש גם דגמים של סובארו שיכולים להתאים (כמו למשל סובארו B4 שמגיעה עם הנעה כפולה בכל הגרסאות).

 

 

מקווה שעזרתי,

אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

פורסם

לסובארו יש דגם שנקרא XV שהוא מעין שדרוג של הB3,והוא בעל הנעה כפולה קבועה,ומזכרוני גם זול משמעותית מהB4.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

הכי זול זה הסוזוקי ג'מני. יש לו יכולת שטח מצויינת, סחירות גבוהה עלויות אחזקה נמוכות אבל הוא גם קטן וצפוף. מתאים ליחיד או מקסימום לזוג שאוהב לטייל. אם תמתח את התקציב תוכל להגיע לג'יפונים המרווחים יותר כמו סקודה יטי, IX35 , קשקאי, ספורטז' וכו'. אם אין לך תקציב לזה כדאי שתשקול יד שניה תוך הקפדה על מצב שכן רכבי 4X4 סובלים מבלאי גבוהה כאשר נוסעים איתם בשטח. בתקציב הזה תוכל למצוא רכבי 4X4 מצוינים ולא ישנים החל מלנדקרוזר וכלה בויטרה.

פורסם

הבחור מבקש הצעה לרכב חדש מליסינג ואתה מדבר על ג'ימני שלא נמכר כחדש כבר הרבה זמן, ובכלל אף פעם לא היה בליסינג :roll:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

היו גם היו ג׳ימני בליסינג. נתקלתי בכמה גם באופרייט-ליס, גם בשלמה סיקסט וגם באוויס.

אבל ג׳ימני לא נמכר בארץ מזה למעלה משנה. סובארו xv גם לא נמכרת, יש דגם חדש שמגיע רק בעוד שבועיים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בכדי לענות כראוי על שאלה שכזו צריך לדעת מה הצורך שלך מהרכב שאתה מחפש 4X4?

לאן בעיני רוחך אתה מדמיין שאתה מטייל?

שבילי קק"ל לחפש מקום לא צפוף למנגל או שיירות פורצות דרך במסתורי הנגב והערבה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני אחדד את מה שהתכוונתי ב 4X4. התכוונתי למשהו בסגנון ג'יפון, עם מרווח גחון גבוה (כך שה B4 לא בכיוון), ויכולת שטח מינימלית בהחלט תספיק.

 

הסובארו XV בהחלט יכולה לענות על הפרמטרים (על הנייר לפחות, לפני נסיעת מבחן) גם מבחינת התקציב.

 

וגם הגרנד ויטרה + הסקודה יטי (רק שנראה לי יטי 4X4 יוצאת ממסגרת התקציב)...

 

אשמח לעוד תגובות,

 

תודה!

פורסם

אם תחדד מה זה בדיוק "יכולת שטח מינימאלית" זה מאוד יעזור לעזור לך לבחור ולכוון אותך לכיוון הנכון. אם הכוונה היא לשבילי חצץ וכיו"ב אז אתה ממש לא צריך 4X4 אלא מספיק ג'יפון נחמד שהוא 2X4.

פורסם

גיפונים כגון יטי, פרט למרווח הגחון, אינם עדיפים בהרבה מרכב הנעה קידמית ממוצע, גם אם הם מצויידים ב-4x4.

 

אם אתה רוצה לנסוע בשבילי חצץ כל רכב יכול לעשות את זה, להוציא רכבי ספורט נמוכים.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

יייטי בדיוק במבצע, אם אני זוכר נכון 1.2TSI ידני ב 110K ש"ח?

 

 

נכון, זה 4X2 אבל מאחר ואין לך באמת צורך ב 4X4 ומאחר וליטי מרווח גחון מספק לשלילי עפר/ כורכר, אני הייתי שוקל בהחלט את האופציה הזאת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...