Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל רכיב שמצריך התחברות לצמות הרכב וחיתוך חוטים המותקן בארץ הוא פתח לצרות צרורות במיוחד שההתקנה מתבצעת בארץ.

 

אני באופן אישי בכל רכב שאני קונה לפני הכל אני מעיף את העלוקות קיבינימט.

 

עדיפה כספת על כל קודן או עלוקה.

פורסם

אם אני מבין נכון הכספת משמשת רק בשביל למנוע עקיפה של האימובוליזר המקורי ע"י החלפת המחשב רכב?

 

את כל שאר ההגנות אני מבין אפשר פשוט לעקוף אם יש הבנה בחשמל (פשוט עוקפים את הממסר של הקודן).

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

תתחיל מנקודת הנחה שכל דבר ניתן לעקוף, ע"פ הבנתי יותר קשה לעקוף כספת מאשר קודן.

 

הייתי הולך על כספת מהסיבה שאין צורך "לפצוע" חוטים בצמות הרכב וגם כדי להמנע מתקלות עתידיות.

 

הנושא שאולי בעתיד תצטרך להגיע למחשב הרכב לא צריך להטריד אותך קודם כל כי הסבירות היא נמוכה ודבר שני כי זה לא סיפור לפתוח את הכספת בתנאי מוסך.

פורסם
תתחיל מנקודת הנחה שכל דבר ניתן לעקוף, ע"פ הבנתי יותר קשה לעקוף כספת מאשר קודן.

 

הייתי הולך על כספת מהסיבה שאין צורך "לפצוע" חוטים בצמות הרכב וגם כדי להמנע מתקלות עתידיות.

 

הנושא שאולי בעתיד תצטרך להגיע למחשב הרכב לא צריך להטריד אותך קודם כל כי הסבירות היא נמוכה ודבר שני כי זה לא סיפור לפתוח את הכספת בתנאי מוסך.

 

ואיתוראן save הוא אותו דבר כמו קודנית ועלוקה מבחינת התעסקות בצמות הרכב?

לאן בעצם הוא מתחבר?

פורסם
יהיה צריך גם קודן נגד גניבת מפתחות

 

בכל מקרה, גם עם כספת וגם עם איתוראן save?

יש הטוענים שהיתרון באיתוראן זה שזה פותר אותך מקודנית.

פורסם
בלי הכללות :roll: אבל כול מיגון שמותקן בארץ גורם לבעיות במקודם או במאוחר.

 

גם אצלי זה היה המקרה, בעקבות קילקול של אחד ממפתחות הקודנית נתקעתי עם הרכב, לקח לי 5 דקות להבין איך התקינו אותה לעקוף ולהניע. ואז גם ראיתי את איכות ההתקנה - כל החיבורים מלופפים ביד עם איזולירבנד, שנפל בחלקו - חלק מהחיבורים היו חשופים. ה"מוח" של הקודנית הזו שקצה של צמת החוטים היה פשוט זרוק בין סבך החוטים מתחת להגה ובמצבים מסויימים היה עושה רעשים שעד אותו יום לא הבנתי מאיפה הם מגיעים.

כשהגעתי הבייתה פירקתי את כל המערכת הזו וזרקתי אותה לפח.

נשארה לי רק הבעייה של לחבר חזרה כמו שצריך את חוטי ההצתה שנחתכו בשביל הקודנית, ואת כבר העדפתי לעשות כמו שצריך עם הלחמות אצל חשמלאי שיש לו ציוד מתאים.

פורסם

שלום לכולם,

רכשתי רכב חדש והביטוח מחייב התקנת כספת.

האם ההתקנה יכולה לפגוע במחשב הרכב או במכלול חשוב אחר?

מישהו יודע מי מתקין כספת באזור ירושלים?

תודה מראש

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

אכן מעניין והדעות חלוקות לגמרי... זה תנאי בל יעבור של הביטוח ואני ממש שונא את כל ההתקנות המקומיות האלו...

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

כספת לדעתי זה באמת הרע במיעוטו כי לא חותכים שום חיווט.

 

ראיתי באוטומוטור דוכן של חברת SAFECAR (חברה ישראלית מפתח תקוה) שמוכרת כספות אלומיניום אם אני לא טועה רב בריח משווקים אותם.

 

הם טוענים שיש להם יתרונות על פני כספות הפח הרגילות בשוק, מה דעתכם?

פורסם
שלום לכולם,

רכשתי רכב חדש והביטוח מחייב התקנת כספת.

האם ההתקנה יכולה לפגוע במחשב הרכב או במכלול חשוב אחר?

מישהו יודע מי מתקין כספת באזור ירושלים?

תודה מראש

 

באיזה רכב מדובר?


×
×
  • תוכן חדש...