Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו בדקתי להביא =לקנות איביזה ואני רואה שהמחירים שלהם ממש ברצפה.

בדקתי =לקנות סיאט איביזה החדש (שנתון 2010 ככה) המחירים הכי זולים זה בערך 64K ש"ח

ועכשיו נכנסתי לאתר של סיאט ואני להפתעתי רואה איביזה חדשה 1.4 ידני 85 כ"ס, ועוד תוספות ב69 אלף ש"ח

אז כבר לא שווה להביא =לקנות יד 2 אם אפשר להביא =לקנות 2012 באותו מחיר.

ואנשים אמרו שעוד אפשר להוריד אותם במחירים.

למה זה?

רכב בהווה-פיג'ו 206, מנוע 1.6,110 כ"ס-למכירה

רכב בעתיד-עדיין בחיפושים!

מחפש אוטו-עזרו בנושא שבקישור

פורסם

זה לא רק סיאט אלא מהפכת הסופר מיני ,

שבה הרבה מכוניות חדשות עולות בסביבות ה70 (סיאט , קליאו , פיקנטו , 107, C1).

 

 

ההיפך עם 2012 עולה 69 ואנשים מוכרים 2010 ב64 זה אומר שהמחיר ביחס למשומשות הוא ממש יקר ואנשים לא מכונים להוריד מהמחירון. אף בנאדם שפוי לא יקנה ב64 2010 .....

 

אתה יכול לראות את אותו הדבר באנשים שקנו איביזה ב90 ועדיין מנסים למכור באותו אזור.

PUNTO 16V

206 XS

פורסם

כמו שאמרת אנשים לא רוצים לרדת מהמחיר מחירון למרות שבאותו מחיר אפשר להביא חדשה.

ועוד שאלה האם 85 כ"ס עם מנוע 1.4 זה חלש?כי אבא שלי חושש שהאיביזה שבמבצע חלשה מידי

רכב בהווה-פיג'ו 206, מנוע 1.6,110 כ"ס-למכירה

רכב בעתיד-עדיין בחיפושים!

מחפש אוטו-עזרו בנושא שבקישור

פורסם

שיטת מצליח. אולי הם מקווים ליפול על מישהו שלא שמע כמה עולה איביזה חדשה...

מי שמנסה למכור איביזה אחרי שנה, הוא לא צרכן מבריק במיוחד...

 

אנשים צריכים לדעת שאם אתה קונה בזול, אתה מוכר בזול.

 

מכיוון שהיבואן מוכר כבר שנתיים ברציפות דגמים חדשים במחיר זול מהישנים... די ברור שהוא הורג את שוק היד ה2 שלו.

 

זה לא כ"כ מעניין את סיאט כרגע, זו האסטרטגיה שלהם.

 

מי שקונה סיאט, צריך לדעת שהוא צריך להחזיק את הרכב לפחות 3 שנים, 5 יהיה כדאי אף יותר. כי אי אפשר כרגע למכור משומשות.

 

אם אתה קונה יד שנייה, פשוט תשחט במחיר, אין לך מה להתבייש. אני מכיר שני בעלי איביזות שהורידו את המכנסיים במכירה למרות שיעצתי לשניהם להמתין לפחות עוד שנה.

 

האמת היא שאם אתה מתכנן להשאיר את הרכב לתקופה ממושכת, עדיף לך כבר לרכוש חדש.

 

נ.ב. דאזלר, רק איביזה וקליאו הן סופרמיני מבין כל המכוניות שציינת.

פורסם
אנחנו באמת מתכוננים ומתכננים להשאיר אותה כמה שנים טובות,

אבל אבא שלי חושש מירידת ערך משמעותית ומזה שהאוטו יהיה חלש מידי.

 

תראה, המחיר בימים כתיקונם של רכב סופר מיני הוא בסביבות ה100,000 ש"ח. לכן ה70,000 הופך את מחיר הרכב למאוד אטרקטיבי. הוא למעשה נמכר במחיר של מיני (זו הסיבה שכל השוק הזה חוגג כבר שנה)

 

אבא שלך צריך להבין שאין מתנות חינם, אם קונים בזול- מוכרים בזול.

 

בוודאי שתהיה ירידת ערך גדולה, כל עוד היבואן ממשיך לחתוך מחירים בצורה שכזו, שוק היד שנייה יסבול.

 

אבל החגיגה לא תמשך לנצח. כרגע סיאט מעלים רכבים על הכביש, אפשר להניח שבטווח של 3 שנים, הם יתחילו למכור על סמך שם ומוצר ולא על סמך מבצעים ואז השוק שלהם יתאזן קצת. לכן, שווה להחזיק רכב כזה כמה שנים טובות.

 

אם אבא שלך מפחד מירידת ערך, הוא יכול לרכוש את הפולו בהרבה יותר כסף. יש לה שוק מצוין והיא שומרת על הערך שלה, אבל היא עולה הרבה יותר. השאלה היא מאוד פשוטה, האם אתם מעדיפים לקנות בזול ולמכור בזול או לקנות ביוקר ולמכור ביוקר?

 

אין רכב או כל מוצר אחר בחיים שקונים בזול ומוכרים ביוקר (אלא אם אתה מכיר אופציה טובה בבורסה...)

 

בנוגע לכח של הרכב, זה תלוי ביחס למה אתה משווה. בסה"כ הרכב נוסע יפה מאוד ביחס לסופרמיני. גשו לסוכנות תזמינו נסיעת מבחן ותחליטו. מה הבעיה?

פורסם

ירידת ערך של מכונית שעולה כחדשה 70 אלף שקלים היא בכל מקרה לא היסטרית. כל מכונית אחרת שתקנה ביותר כסף, תרד יותר בערכה ככל הנראה (לפחות מבחינה מוניטרית נטו, גם אם לא באחוזים). במובן הזה, קניית סופר מיני חדשה ב-70K, זו אחת העסקאות הטובות ביותר שניתן לעשות - אם מתכוונים להחזיק את המכונית מספר שנים (נניח 3).

 

בנוגע לביצועים - פשוט תעשו נסיעת מבחן. עם גיר ידני ומנוע 85 כ"ס האיביזה זריזה באופן מספק - בסדר גודל של משפחתית אוטומטית 1.6 ליטר כמו מאזדה 3. אגב, לדעתי הפאביה היא מכונית טובה יותר (גם אם פחות יפה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כמו שאמרת אנשים לא רוצים לרדת מהמחיר מחירון למרות שבאותו מחיר אפשר להביא חדשה.

ועוד שאלה האם 85 כ"ס עם מנוע 1.4 זה חלש?כי אבא שלי חושש שהאיביזה שבמבצע חלשה מידי

 

בדיוק , אנשים לא רוצים לצאת פרייארים , אז הם ינסו למכור אפילו חצי שנה ויותר באותו מחיר למרות שמחיר השוק בפועל הרבה יותר נמוך.

 

לגבי הכח...זה תלוי למה אתה רגיל,

אם אתה רגיל (לפי החתימה) ל110 כח סוס ...אז כן זה ירגיש לך חלש, אבל שוב תלוי בצרכים ותלוי מי נוסע וגם איפה.

PUNTO 16V

206 XS

פורסם

 

נ.ב. דאזלר, רק איביזה וקליאו הן סופרמיני מבין כל המכוניות שציינת.

 

:wink: אתה יודע למה התכוונתי ....הכוונה למהפכת המכוניות הקטנות...אבל תודה על התיקון בכל זאת.

PUNTO 16V

206 XS

פורסם

מה שאמרתם פה זה נכון, אבל ת'אמת זה לא כל כך ישנה אם נקנה זול ונמכור בזול או נקנה ביקר ונמכור ביקר

זה יצא בסופו של דבר אותו הדבר ככה לפחות אני חושב.

וכה אני רגיל ל110 כ"ס של הפיג'ו שלי אז בטח יהיה תראה לי יותר חלשה אבל מצידי היא מספיקה לא יודע למה לאבא שלי זה אכפת הוא גם ככה לא נוסע עלייה יש לו קורולה בתור רכב מהחברה.

 

ובקשר לנסיעת מבחן האם אני שיש לי רישיון של שנה רק אני גם

יוכל לנסוע בנסיעת מבחן והם לוקחים כסף על נסיעת מבחן?

רכב בהווה-פיג'ו 206, מנוע 1.6,110 כ"ס-למכירה

רכב בעתיד-עדיין בחיפושים!

מחפש אוטו-עזרו בנושא שבקישור

פורסם

על נסיעות מבחן לא לוקחים כסף,לוקחים ממך צילום רישיון,אתה חותם שאם תבצע עברות תנועה זה יהיה על חשבונך וזהו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
עכשיו בדקתי להביא =לקנות איביזה ואני רואה שהמחירים שלהם ממש ברצפה.

בדקתי =לקנות סיאט איביזה החדש (שנתון 2010 ככה) המחירים הכי זולים זה בערך 64K ש"ח

ועכשיו נכנסתי לאתר של סיאט ואני להפתעתי רואה איביזה חדשה 1.4 ידני 85 כ"ס, ועוד תוספות ב69 אלף ש"ח

אז כבר לא שווה להביא =לקנות יד 2 אם אפשר להביא =לקנות 2012 באותו מחיר.

ואנשים אמרו שעוד אפשר להוריד אותם במחירים.

למה זה?

 

שים לב שאתה עושה את ההשוואה הנכונה.

סביר להניח שמחירי המשומשות שראית מתייחסים לדגם הספורט,

שנמכר בכמויות יפות החל מ-2010, במחיר של בערך 90K כחדש (כשהתחילו כל המבצעים בסיאט).

 

הדגם שנמכר היום ב70K זה הדגם הרגיל, בלי האיבזור שקיים בדגם הספורט.

אם האיבזור/תוספות לא מעניינות אותך, אז כנראה שבאמת עדיף לקנות חדש.

 

אם זה כן מעניין אותך - ויש כאלה שזה מה שהכי חשוב להם, ולא צריך להתנצל על זה,

אז שווה לשקול משומש בן שנתיים במחיר של כ-20K פחות ממחירו כחדש.

פורסם
תראה, המחיר בימים כתיקונם של רכב סופר מיני הוא בסביבות ה100,000 ש"ח. לכן ה70,000 הופך את מחיר הרכב למאוד אטרקטיבי. הוא למעשה נמכר במחיר של מיני (זו הסיבה שכל השוק הזה חוגג כבר שנה)

 

...

בנוגע לכח של הרכב, זה תלוי ביחס למה אתה משווה. בסה"כ הרכב נוסע יפה מאוד ביחס לסופרמיני. גשו לסוכנות תזמינו נסיעת מבחן ותחליטו. מה הבעיה?

 

מהיכן החלטת שרכב סופר מיני נמכר ב 100,000 ?

 

זה היה פעם , לא עוד

 

היום סופר מיני נמכר בין 70 ל 90 אלף בלבד. (בתנאי שאתה מתפשר על ידני כמובן)

 

ובעלי רכב ישן שקנו במחירים המופקעים של פעם , עוד לא הפנימו שהמחירים ירדו.

 

כן זה יכול לקרות גם בשוק הרכב , המחירים יורדים....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אני יכול להגיד לך שבסיאט אתה באמת יכול לקבל מחירים טובים וזאת כי ככל שיש יותר רכבים המנהלים בחטיבת סיאט יוקדמו מהר יותר וגבוה יותר .

 

 

לגבי היד השניה אז זה מי שקנה יצטרך באמת לחכות עם המכירה .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

×
×
  • תוכן חדש...