Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי מדובר ברכב הזה

 

יצרן: פיאט

דגם: אונו - S70 ידני 1.4

נפח: 1,400

שנה: 1994

יד: 7

ת. הילוכים: ידנית

 

הוא מוכר אותו ב 2400

 

רציתי לקנות את הרכב רק לנסיעות קצרות בעיר משהו כמו שעה נסיעה מקסימום ביום...

 

לתקופה של כ6 חודשים עד לגיוס...

 

האם כדאי לי? לפי מיטב הבנתי הרכב נוסע ולא עושה איזשהן בעיות מיוחדות.

 

ואם בסופו של דבר אני מחליט לקנות מה אני בודק ? ואיך אני מעביר את זה בדיוק על שמי ?

 

אשמח לעזרה תודה. (ובלי תשובות ציניות)

פורסם

אני הייתי מציע להתאפק עוד חצי שנה ולקנות רכב אחרי השחרור.

העברת בעלות עושים בדואר.

בדיקה-לוקחים את האוטו למוסך.

בהצלחה!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

דבר ראשון, עוד לפני שניגשים למוסך לצורך בדיקה מכאנית, תבדוק עד מתי יש לרכב הזה טסט.

אם הטסט ממש קרוב, תוותר.

אם הטסט לחצי שנה לפחות, תמשיך לבדוק האלה.

מצב הצמיגים לפחות אתה יכול לראות בעצמך, תקשיב למנוע (רצוי בהנעה הראשונה בבוקר), תעשה סיבוב על הרכב כדי להרגיש שהוא לא מקרטע, תראה שהאורות\ מזגן תקינים.

אחרי זה תמשיך למוסך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה מוסך? יעלה הרבה.

 

מניע? נוסע? יש טסט,צמיגים טובים ברקסים לא חורקים ובולמים טובים, המנוע נוסע חלק בלי קירטועים, לא יוצא עשן מוזר מהאגזוז, אין רעשים מוזרים? תקנה.

 

כל דבר מעבר למניע ונוסע ובטיחותי (עד כמה שאפשר), הוא בגדר מותרות, ותגיד תודה על כל דבר שיהיה מעבר לכך במחיר של 2400 שקל.

 

סע עד שימות, דלק ושמן וזהו, אל תתקן כלום תמשוך עד שימות, תאמין לי שלא כל כך קל להרוג את האוטו הזה, שתתגייס פשוט תמכור הלאה לחבר או שתשאיר בתור רכב להשתולל איתו בשטח בסופ"ש.

פורסם

כתבתי למוסך, לא למכון הבדיקות.

אני מכיר מוסך שמוכן לבדוק בשבילי רכב לפני הקנייה, ללא התשלום כי הוא יודע שאטפל אצלו לאחר מכן.

בעל מקצוע רואה דברים שאחרים לא שמים לב אליהם.

אם אתה\אביך\אחיך\חבר מכיר מוסך אמין ומקצועי, תכניס את הרכב לבדיקה קצרה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתה צריך להיות מוכן להוצאות מסביב.

לא סביר שהרכב ישמש אותך חצי שנה בלי להוציא עליו שקל (מניח שתצטרך "לשהקיע" ביום הראשון)

פורסם

אל תשכח שאתה צריך גם לעשות ביטוח , והמחיר הכי זול שחבר בן 17 קיבל לאונו הוא 5000 שקל חובה וג'.

ככה שזה יוצא לך 7400 ,לא הייתי משקיע סכום כזה לפני גיוס לרכב שישמש אותך חצי שנה...

Miata ND2

 

פורסם
אל תשכח שאתה צריך גם לעשות ביטוח , והמחיר הכי זול שחבר בן 17 קיבל לאונו הוא 5000 שקל חובה וג'.

ככה שזה יוצא לך 7400 ,לא הייתי משקיע סכום כזה לפני גיוס לרכב שישמש אותך חצי שנה...

 

אני לא מתכוון לעשות ביטוח ועל ה%$ שלי אני במילא מתכוון להשתמש ברכב אולי שעה ביום

פורסם
אני לא מתכוון לעשות ביטוח ועל ה%$ שלי אני במילא מתכוון להשתמש ברכב אולי שעה ביום

בגלל ילדים כמוך צריך להעלות את גיל הוצאת הרשיון. מספיק שתפגע בהולך רגל גם במהירות של 2 קמ"ש ותיכנס לחובות לכל החיים! קח את ה 2400 ש"ח ותשכיר רכב מתי שתצטרך.

 

חוץ מזה, בעוד חצי שנה כשתמכור, תקבל החזר על זמן הביטוח שלא ניצלת.

פורסם

לחילופין אתה יכול להגיד - "יהיה בסדר, רק שעה ביום..."

לטובתך תקווה שה"שעה ביום" לא תהפוך לפיצויים שתשלם כל חייך, ואם אתה לא מבין למה כוונתי, אז גם ילד שנסע על סקטבורד על המדרכה, או קשיש שמעד, נפל על רכבך, ושבר את הצורה ( וכל זה שהרכב בכלל עומד בחניה ואינו מונע, כן?), יכולים בקלות להתברר כתאונה עם נפגעים, ששוב, תשלם את המכנסיים שלך ולא תגמור עם זה.

 

מקווה שהפחדתי אותך למוות עם הזלזול בביטוח החובה הזה.

 

אהכן, ועל הדרך זה כמובן פלילי.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

תרגעו מה נלחצתם אני נוהג בזהירות יתר והשימוש ברכב הוא רק לנסוע לעבודה ולחזור

שזה בערך 20 דקות מהבית שלי בדרכים ריקות מה נראה לכם שבלי ביטוח אני יעשה שטויות וכאלו ממש לא.

פורסם

אל תעשה את זה בלי ביטוח חובה.

אם הרכב הוא להלוך-חזור לעבודה בלבד, תשקול לקנות אופניים (או אופניים עם מנוע חשמלי, אם המאמץ גדול עליך).

51 קג"מ :shock::lol:

×
×
  • תוכן חדש...