Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ישמח מאוד לתרסיס לפלסטיק שיעשה את הפעולות הבאות: יבריק, ינקה ויעשה ריח טוב לפלסטיק ולאוטו עצמו,

רצוי שיהיה שימושי גם לפלסטיק מחוץ לאוטו.משהו שאני יוכל להשיג כמעט בכל חנות ולא בכאלו מיוחדות.

אני מכרמיאל אז אין לנו אוטו דיפו וכל אלו.

רכב בהווה-פיג'ו 206, מנוע 1.6,110 כ"ס-למכירה

רכב בעתיד-עדיין בחיפושים!

מחפש אוטו-עזרו בנושא שבקישור

פורסם

אהלן

 

ממליץ על החומר בקישור הבא:

 

http://www.aaglobal.co.il/index.php?cat=1&subcat=2

 

נקרא "בלו מג'יק" אני רכשתי את האריזה הזו אמנם היא 18 ליטרים אבל זה הרבה יותר משתלם מלרכוש בחנויות אריזות קטנות.

 

אם זה יותר מדי עבורך (אני יודע שלא כולם משוגעים כמוני שמחזיקים במחסן 2 אריזות כאילו של 18 ליטרים של שמפו+ווקס ובלו מג'יק ועוד המון אריזות מסחריות של חומרי ניקוי והברקה לרכב) אני ממליץ גם על החומר של CARPLAN הוא עושה עבודה מעולה ויש גם אותו באריזה מסחרית (מה שכן אין לו ריח טוב אלא אפשר לומר שהוא כמעט נטול ריח):

 

http://carplan.co.il/sg_products~15.htm

פורסם

התכשירים באוטודיפו יקרים להחריד.

 

אם תשמע את המחיר ששילמתי על הבלו מג'יק או האריזה המסחרית של קארפלאן אתה תעשה כמוני ולא תתקרב יותר לאוטודיפו.

 

דרך האתר יש טלפון משאירים פרטים והם חוזרים אליכם או לחילופין אפשר להתקשר אליהם ל א.אגלובל

 

http://www.aaglobal.co.il/

פורסם
התכשירים באוטודיפו יקרים להחריד.

 

אם תשמע את המחיר ששילמתי על הבלו מג'יק או האריזה המסחרית של קארפלאן אתה תעשה כמוני ולא תתקרב יותר לאוטודיפו.

 

דרך האתר יש טלפון משאירים פרטים והם חוזרים אליכם או לחילופין אפשר להתקשר אליהם ל א.אגלובל

 

http://www.aaglobal.co.il/

 

אוקי. אני יבדוק את זה.תודה בכל מקרה עוד הצעות

רכב בהווה-פיג'ו 206, מנוע 1.6,110 כ"ס-למכירה

רכב בעתיד-עדיין בחיפושים!

מחפש אוטו-עזרו בנושא שבקישור

פורסם
התכשירים באוטודיפו יקרים להחריד.

 

אם תשמע את המחיר ששילמתי על הבלו מג'יק או האריזה המסחרית של קארפלאן אתה תעשה כמוני ולא תתקרב יותר לאוטודיפו.

 

דרך האתר יש טלפון משאירים פרטים והם חוזרים אליכם או לחילופין אפשר להתקשר אליהם ל א.אגלובל

 

http://www.aaglobal.co.il/

 

מסכים איתך לחלוטין. מאוטו דיפו אני לא קונה כלום.

אני משתמש בכמה שפריצים מהחומר של קארפלן אחת לכמה חודשים והוא עושה עבודה טובה ומחזיק הרבה זמן.

ברור שאם משתמשים הרבה כדאי לקנות את האריזה המסחרית מניח שזה זול משמעותית.

×
×
  • תוכן חדש...