Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מדובר בסופר לנסר שנת 94'

הרמקולים ממוקמים ליד הפתחי אוורור וליד התא כפפות...

אני רוצה לעשות חור ב2 הדלתות ולשים שם 2 קומפוננטים....

האם זה חובה לעשות להם כמו בית כזה מפיברגלאס כמו שאנשים עושים?

מתי צריך לעשות את זה?

בלי זה לא ישמעו יפה??

 

תודה!

פורסם

מה זאת אומרת ?

אין רשת בדיפון כמו בכול דלת רגילה.?

אם יש נידרש לפרק את כול הדיפון ולהתקין שם רמקול ,מומלץ קומפוננט בסיסי

אם אתה עובד ללא מגבר.

פורסם

יש בדלתות כמו עיגולים הכנה לרמקולים כזה...

האם פשוט להבריג לשם רמקולים וזהו ?

או לבנות תיבה מפיברגלס כמו שצריך ?

פורסם

אאל"ט- בדגם הזה מגיעים רמקולים 3.5" או 4" בדש למטה, ובדלת יש רק סימונים אליפטיים.

ניתן לחתוך את הדיפון, להתקין את הרמקול על הדלת ולהשתמש בגריל שבא עם הרמקול

פתרון זול וסביר מבחינה אסתטית.

אם בא לך להשקיע טיפה יותר- ניתן לעטוף את כל החלק התחתון של הדיפון בבד אקוסטי- לא יראו שחתכת אותו בכלל.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

השאלה שלי לא קשורה באסתטיקה....

התכוונתי יותר בכיוון של איך ישמעו, אקוסטיקה וכאלה....

התיבות פיברגלס הם רק לויזואליות? לא לאיכות הסאונד ואקוסטיקה וכ"ו ?

פורסם

בבניית פיברגלאס אתה יכול להקנות למידבאס זווית ובכך לשפר משמעותית את ההיענות בטווח נגינה הגבוה שלו.

מעבר לכך- חשוב שהרמקול או בניית הפיבר יהיו מחוזקים לפח הדלת ובמידת האפשר- שהאלמנט ינגן כולו לנפח הדלת.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

"להבריג להכנה"- לא הייתי ממליץ בכל אופן.

אם אתה בוחר שלא להתעסק עם הפיבר- חתוך חור בקוטר המתאים והברג טבעת עץ לפח הדלת.

אם אתה בוחר שכן להתעסק עם פיברגלאס- עיין בהתקנות של אשים שעשו את זה כבר (יש בדביק, אם תצטרך עזרה- בקש).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...