Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

האם טיפול 15000 (לפג'ו 107) חייב להיות במוסך מורשה כדי לשמור על האחריות (הרכב באחריות)?. הזדעזעתי מהמחירים (בערך 850 ש"ח לפי מה שנאמר לי- לא זוכר האם כולל מע"מ) בתכלס מה מחליפים? שמן ופילטרים? ואני מעריך שמדובר על עבודה של שעה וחצי.

טיפול 30 אלף (בפג'ו 206 - רכב אחר) שהיה אמנם גדול (כלמר בעצם 60אלף) ב1600 ש"ח. החליפו רק את מה שאמורים לפי מה שהבנתי. מחיר סביר?

מה לגבי תיקונים קטנים אחרים אם אזדקק להם? (האם טיפול שהוא קוסמטי או החלפת חלק לא בטיחותי מחייב מוסך מורשה כדי לשמור על האחריות?)

האם למישהו יש המלצה על מוסכים מורשים ומומלצים לפג'ו באזור העיר ת"א- יפו? באזור נס- צינה- רחובות? באזור בצרה- תל- מונד? (3 אזורים שאני נמצא בהם.)

תודה

פורסם

תודה.

קראתי פה בפורום גם על מוסך גבע.

אבל נשארת השאלה ששאלתי לגבי אחריות : האם חובה לבצע את כל הטיפולים במורשה? ותיקונים אחרים?

  • ספונסר פורום
פורסם

מוסך גבע הוא מוסך מצויין לרכבי פיג'ו וסיטרואן אך אינו מוסך מורשה של היבואן.

 

מבחינה חוקית אתה לא חייב לטפל במוסך מורשה של היבואן אבל אתה כן חייב לוודא כי הטיפולים מתבצעים על פי הוראות היצרן. כשאתה עושה את הטיפול במוסך מורשה אין לך בעיות כאלו כי המוסך הוא מורשה של היבואן ולכן גם של היצרן. כשאתה עושה את הטיפול במוסך כללי חובת ההוכחה עליך ובמקרה של תקלה ייתכן שתצטרך לטרוח כדי להוכיח כי אכן טופל הרכב לפי ההוראות.

×
×
  • תוכן חדש...