Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעייה אם שירבי שהיא יותר מידי סינית, קשה מעוד לעבוד איתה.

כול פרט קטן צריך לציין לה , אפילו אורך סוללה שזה משהו טריוויאלי, פעם אחת שלחה לי סוללה של 650 בתוך מארז של 1100.

אז אומנם היא זולה יותר, אבל יש לזה מחיר בדברים אחרים.

אודי A4

דימה.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז תפרט הכל כמו שצריך,

 

בינתיים יש לי 3/3 הזמנות מוצלחות איתה, הפאלטה היחידה שהיה לי איתה, שמתוך 20 קיטים קיבלתי אחד לא תקין. שזה אחוז סביר לחלוטין.

 

אני ממליץ לכולכם לפנות אליה בסקייפ שלה - shirveyang2

פורסם

שניר אני מודע לKLIGHT, דיברתי עליו לפני 3 חודש בעמוד 23 :)

אני מודע לאיך צריך להזמין ממנה ועדיין אני לא אוהב את השטויות והקומבינות שלה.

אודי A4

דימה.

פורסם

הצטרפתי גם למאדים.

 

בחרתי לקנות את הראשונה בארץ מהסיבה הפשוטה שרואים בדיוק מה מקבלים וזה לא עולה יותר אם נשקלל את עלות הסיגריות עד שהמשלוח יגיע (מעשן כשליש עד חצי קופסא פרלמנט סילבר ביום). קניתי ego עם ce4 ב 280 שקל כולל בקבוקון 10מיליליטר נוזל.

 

הלכתי על נוזל בטעם משמש (המוכר נתן לי לנסות כמה) בחוזק מדיום ומאז לא נגעתי בסיגריה רגילה כמ פשוט לא מרגיש רמון או צורך לאחת.

 

את המשך ההצטיידות אעשה כמובן מחו"ל במחירים המתאימים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כל הכבוד,תמשיך ככה.

המחירים בארץ פשוט ביזיון באותו סכום של 260 ש"ח הבאתי לחבר 2 סיגריות+2 נוזלים של 30מ"ל.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

זה שמתח הרווחים עצום אני יודע אבל אני עושה את החשבון שלי. ב 3 שבועות הייתי שם את ההפרש בסיגריות אז למה לחכות?

 

כשהראשונה פעילה יש זמן לחכות למשלוח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
זה שמתח הרווחים עצום אני יודע אבל אני עושה את החשבון שלי. ב 3 שבועות הייתי שם את ההפרש בסיגריות אז למה לחכות?

 

כשהראשונה פעילה יש זמן לחכות למשלוח.

 

ברכותיי, אני כבר 3 חודשים פלוס נקי...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

המשך ככה!

אני נקי חודשיים בידיוק.

 

אגב, התחיל לאחרונה טרנד של קיטים "אקספרס":

http://www.oceanvapor.com/131-6-vold-350-ovale-provari-alternative-electronic-cigarette.html

קלירומייזר, סוללה ומטען באריזה פשוטה. ב8 דולר זה פשוט אחלה של מחיר, אבל הבעיה היא שאני מעונין להזמין כאלה עם CE6. האם מישהו ראה קיטים כאלה עם CE6 במחיר הגיוני?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

חברים מרוב תוכן ודיונים בשרשור כבר קשה למצוא יד ורגל.

 

למשתמש חדש -

איזה קיט מומלץ להזמין ?

מאיזה אתר ?

איזה טעמים כדאי להזמין ? ואיך זה הולך מבחינת רמת ניקוטין?

פורסם

קיט מומלץ+אתר מומלץ

http://zainy.net/112-ego-t-vision-ego-clearomizer-ce4-promotion-kit-zip-case.html

 

בענין הטעמים,כול אחד וטעמו תזמין מה שמתאים לך. וניקוטין בא בכמה רמות:

super high: 36mg

high: 24mg

Med: 12-18mg

Low: 6mg

None: 0mg

אתר מומלץ לקניית טעמים

http://www.vaporhawk.com/20-bottles-10ml-e-juice-liquid-free-shipping-to-worldwide,name,100338,auction_id,auction_details

×
×
  • תוכן חדש...