Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו נמאס לי. גם אני פתחתי נושא על אורנג'.

רציתי להתייעץ איתכם. קניתי אייפון לפני שמונה חודשים ומאז אני סובל מחוסר קליטה באייפון.

ומה זה אומר? שיחות מתנתקות או שלא מגיעות בכלל, שיחות שלמות של "מה? לא שמעתי אותך".

נמאס לי. פניתי לאורנג' והם בגישה של: מחוץ לבית יש לך קליטה? ואני, כן. אבל מה זה עוזר לי?

 

רציתי לדעת אם עוד כמוכם סובלים מהתופעה ומה עושים מפה?

פורסם

הבעיה רק במכשיר שלך?אם לא זה לא יעניין אותם ויצאו לך שירות עקוב אחרי לטלפון או סוג של מגבר קליטה כלשהוא.

תבדוק עם אחרים מרשת אורנג אם הבעיה אצל כולם או רק אצלך.

פורסם

1. הכנס את הסים שלך למכשיר אחר לכמה ימים. אם הקליטה תקינה - הבעיה היא באייפון.

2.שים באייפון סים של רשת אחרת. אם הקליטה תקינה - הבעיה באורנג'. אם לא - הבעיה באייפון.

3. מה מקור האייפון (היכן נרכש)?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האייפון נרכש מרשת אורנג׳. הבעיה היא ברשת אורנג׳. כל טלפון של אורנג׳ שנכנס לבית מאבד קליטה באופן מיידי.

הפיתרון היחידי שמצאתי בינתיים הוא כיבוי גלישת 3G.

פורסם

יש לי אותו דבר בבית עם אורנג', קניתי מגבר ב 60 דולר מחו"ל ויש לי עכשיו קליטה של 4-5 קווים במקום חוסר קליטה או קו אחד

פורסם
יש לי אותו דבר בבית עם אורנג', קניתי מגבר ב 60 דולר מחו"ל ויש לי עכשיו קליטה של 4-5 קווים במקום חוסר קליטה או קו אחד

 

 

תוכל לתת קישור? גם אצלי יש בעיות קליטה אבל בכל החברות :roll:

×
×
  • תוכן חדש...