Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.

חברה שלי עברה היום תיאוריה והיא רוצה לגשת לחלק היותר מעשי, כלומר להתחיל כבר בשיעורי נהיגה.

אני את הרישיון שלי הוצאתי לפני כ- 5 שנים ולמדתי גם בפ"ת, אז אני כבר לא מעודכן בעניין.

ולכן אני מבקש המלצה לגבי מורה נהיגה, שבמאמת מלמד לנהוג ולא מלמד רק לעבור טסט כמו רב המורים היום.

אשמח להמלצות עם ניסיון אישי/ ניסיון של מישהו שאתם מכירים.

תודה!

פורסם
בוקר טוב.

חברה שלי עברה היום תיאוריה והיא רוצה לגשת לחלק היותר מעשי, כלומר להתחיל כבר בשיעורי נהיגה.

אני את הרישיון שלי הוצאתי לפני כ- 5 שנים ולמדתי גם בפ"ת, אז אני כבר לא מעודכן בעניין.

ולכן אני מבקש המלצה לגבי מורה נהיגה, שבמאמת מלמד לנהוג ולא מלמד רק לעבור טסט כמו רב המורים היום.

אשמח להמלצות עם ניסיון אישי/ ניסיון של מישהו שאתם מכירים.

תודה!

 

 

http://www.d.co.il/72224330/8450/

 

 

 

ליאור גל,עונה לדרישה המודגשת,

קצת יקה וקפדן אבל בחור טוב ומוציא תוצאות טובות.

שיהיה...

פורסם
רוני עתיר, כל המשפחה \ חברים

רובם עברו טסט ראשון, הגון ומסביר טוב.

052-244-8522

 

אכן כן , אני וכל החברים שלי למדנו אצלו , מורה מעולה.

 
 

 

 
 
×
×
  • תוכן חדש...