Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום !

 

מעוניין בהחלפת 4 הצמיגים הנוכחים שמורכבים על הרכב

 

לא מבין גדול בצמיגים ולכן אשמח לקבל המלצה ליצרן מסויים

 

לא מעוניין בצמיגים סוג ג' - החיים שלי ושל הסובבים אותי חשובים יותר מעוד כמה שקלים

 

 

אשמח אם תוכלו לייעץ לי

 

תודה

גנאדי

פורסם

שלום,

לחפש בפנצ'ריות באיזור המגורים שלך דגמים הבאים:

KLEBER VIAXER

GOODYEAR DURAGRIP

YOKOHAMA A.DRIVE

CONTINENTA CONTI ECO CONTACT

MICHELIN ENERGY SAVER

 

מושג ראשוני לגבי המחירים תוכל לקבל כאן:

http://tires4u.co.il/?x=x&iGarageID=&sc=&m=0&search=1&ar=0&r=13&a=70&s=155&CarType=1&page=1&OrderBy=&AscDesc=

כל הצמיגים ברשימה איכותיים, ואין הבדלים משמעותיים ביניהם.

 

רק תבדוק תאריכי ייצור המודפסים על הצמיגים, שלא יהיו מעל שנה, רצוי עד חצי שנה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הלכתי לאוטו דיפו באיזור רחובות ,

בנוגע לצמיגי טייפון - נאמר לי שם על ידי אחד הקליינטים שאני יתחרט על השניה שאני ירכיב אותם על הרכב.

וכנראה שאני יחליף אותם כעבור שנה

 

בנוגע GOODYEAR לא ראיתי שם צמיגים בני פחות מ 9 חודש

 

 

האם יש לכם מקום שאתם יכולים להמליץ באיזור ירושלים

 

שני החברות שאני מחפש הם

GOODYEAR

YOKOHAMA

 

 

תודה

גנאדי

פורסם

אותו קליינט שאמר לך בטוח לא נסע אף פעם על צמיגי טייפון .

יש לי חבר ששבוע שעבר החליף אותם אחרי 5 שנים מטעמי שקט נפשי ולא בגלל בלאי .

ראיתי את הצמיגים שלו לפני שהחליף והדפנות שלו לא היו סדוקות ומפוצצות .

אגב , הוא לא חונה בחנייה מקורה .

תמיד ימצא היידען שמבין בצמיגים וייעץ לך על צמיגים שמעולם לא היו לו .

×
×
  • תוכן חדש...