Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני אמור להיכנס לקבע בעוד כ4 חודשיים והייתי רוצה עד אז למצוא לעצמי איזה רכב סביר שיהיה אפשר לסוע איתו לבסיס .

אני גר בפ"ת והבסיס נמצא בירושלים .

אני כנראה יסע או 2-3 פעמיים לבסיס . זאת אומרת סביב ה240-360 ק"מ בשבוע .

מה אתם מציעים ?

תקציב סביב ה10-15 K.

תודה

פורסם

נסה למצוא ספייס,שרייד,פחות חסכונית היא גטס אבל עדיפות לגריסה ידנית ולא דגם GLF לדעתי ב15 תכנס גטס מהשנים הראשונות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש לי כרגע בלנו והיא חלשה מידי בעליות של ירושליים . ואני לרוב גם נוסע אם עוד נוסע או שתים

פורסם

לדעתי פגו 406 01+ רק עם מנוע 2000 סמק.

רכב אמין , לא רואה מוסך ממטר. מנוע בעל ביצועים גבוהים. אוהב דלק בעיר, אך חיסכוני בבינעירוני.

כמובן איבזור מלא בקרת אקלים, חיישני גםשם פנסים, מחשב ניהול ועוד.

מחיר ריצפה נע בין 8ל-15 אלף.

מומחה לתביעות ביטוח (רכב/רכוש), מגשר ומיישב תביעות (לשעבר מיישב במגדל, כלל, שלמה ביטוח וכלמוביל)- מספק שרותי יעוץ בתחום התביעות לחברי הפורום ללא שום תמורה

פורסם
לדעתי פגו 406 01+ רק עם מנוע 2000 סמק.

רכב אמין , לא רואה מוסך ממטר. מנוע בעל ביצועים גבוהים. אוהב דלק בעיר, אך חיסכוני בבינעירוני.

כמובן איבזור מלא בקרת אקלים, חיישני גםשם פנסים, מחשב ניהול ועוד.

מחיר ריצפה נע בין 8ל-15 אלף.

 

יש לי 406 99' 1.8L אוטומט. רכב מצויין אני אוהב אותה מאוד! (נוחות, חסכונית, זולה)

 

שיזהר מהגיר שלה.

 

למרות שאני ב3.5K שיפצתי גיר (מחיר זול), וכבר יותר מ10K הכל בסדר, רק צריך ליהיות רגיש איתו ולא לקרוע תרכב.

(בעליות אם אתה כל כך צריך כוח, תנעל על 3 ותגיע לסלד הגבוהה... אני מדבר רק על ה1.8L הוא קצת חלשלוש).

בעקרון היא סחבה באופן יפה בכל הארץ משפחה בת 5 נפשות עם בגאז' מפוצץ עד אפס מקום.

 

כעקרון אחלה רכב, ה1.8L בבינעירוני חסכונית מאוד (שלי מצב מצויין 217KKM), אוכלת בערך 1\12 מחוץ לעיר.

 

מה שנכון הוא שזה רכב אמין מאוד (חוץ מהגיר, אבל גם הוא לא קריטי, רק תיהיה עדין), אצלי לפחות ב200KKM הטיפול הכי גדול היה הגיר שציינתי כנ"ל, חוץ מזה הכל מקורי מהמפעל מהיום הראשון שלה.

(היא שמורה מאוד ונוהגים בה מבוגרים עדינים מאוד!)

אם תמצא אחת עם גיר רגיל, תשים צ'ק בלי לחשוב, וספר לי על הדרך אולי תעשה עלי עמלה.

 

 

עוד אופציה זה אמריקאית, אם אתה כל כך אוהב את העליות של ירושליים, קנה קוואליר כמו שיש לי בחתימה, רכב אמין (אבל צריך לשמור עליו ולקנות אחת מטופלת).

סחיבה וכוח לא חסר. מנוע 2.2L שמשאיר אבק להרבה מאוד מכוניות עם נתונים מנופחים יותר (בזכות הגיר).

היא אמנם אוכלת דלק (1\8 בכל תנאי דרך בנסיעה רגועה), אך היא גם לא עולה כלום, 6.4K המחירון של הקוואליר 95' שלי.

בהחלט רכב נוח מאוד יחסית, עם אמינות וביצועים שאתה יכול לקבל ב6K.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן ניר !

 

ידנית, באמת קשה למצוא :wink: ...

 

כשארצה למכור, איידע אותך בפרטי.

 

בנתיים, נהנה מכל רגע !

 

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

ביג מק, אתה גורם לי להזיל ריר.:x

 

כל התנעה אני נדלק על הרכב יותר, האוטומט לא רעה ואף טובה, אבל צריך ליהיות רגיש וזה נותן לי תחושת סירוס.

 

יום אחד אני יביא אחד ידני ויהי מה!:wink:

פורסם
יש לי כרגע בלנו והיא חלשה מידי בעליות של ירושליים . ואני לרוב גם נוסע אם עוד נוסע או שתים

אתה בטוח שאתה יודע לנהוג ? ואני לא בא לפגוע בך .

גם באוטומט צריך לדעת לנהוג בעליות . אם אתה אומר שהאוטו לא סוחב , זה אומר שאתה לא מוריד הילוך .

יש לבלנו 96 כ"ס זה מספיק ויותר לעליות של ירושלים .

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

×
×
  • תוכן חדש...