Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ותודה מראש על היעוץ



משפחה עם 2 ילדים קטנים ויש לנו 15,000-20,000 ש"ח לקניית רכב

בחיפוש והתעניינות של חודש עלו הרכבים הבאים :

פורד פוקוס - הכי זול

סובארו אימפרזה - יותר יקר

 

מבין אחד אומר שהפוקוס הם אחלה ולא צריך סובארו. מבין שני טוען ההפך, מה דעתכם ? אולי יש לכם עוד רעיונות כמו סקודה פביה אולי, או משהו אחר (פתוחים להצעות) ?

אנחנו מחפשים רכב שלא יגיע למוסך עם ק"מ נמוך זה יוצא בסביבות השנים 2000 לסובארו ו 2002 לפוקוס ? האם יש שנים מסויימות שהדגם יותר אמין ?

אנחנו גם יכולים לגרד 25,000 ש"ח עם זה ממש הכרחי אך עם הדגמים הזולים יותר יתנו מענה טוב אז נחסוך.

 

תודה רבה על העזרה

אהוד

פורסם

שלום,

מהרכבים שציינתם המאזדה לנטיס תהיה התשובה הטובה ביותר בשבילכם.

הרכב אמין מאוד, טיפולים וחלפים זולים, בקיצור סוס עבודה...

הפוקוס טובה אך כבדה יותר ועצלה יותר בעליות משמע צורכת יותר דלק, חלקים מעט יותר יקרים.

הסובארו עגלה זוללת דלק עם פח מנייר...

זו דעתי והמלצתי.

בהצלחה.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
שלום,

מהרכבים שציינתם המאזדה לנטיס תהיה התשובה הטובה ביותר בשבילכם.

הרכב אמין מאוד, טיפולים וחלפים זולים, בקיצור סוס עבודה...

הפוקוס טובה אך כבדה יותר ועצלה יותר בעליות משמע צורכת יותר דלק, חלקים מעט יותר יקרים.

הסובארו עגלה זוללת דלק עם פח מנייר...

זו דעתי והמלצתי.

בהצלחה.

 

domo- מעניין לדעת על מה אתה מבסס את ההמלצה שלך?

 

לשאלתכם- הפורד פוקוס תיהיה הבחירה הטובה ביותר, מנוע חזק משל המתחרות (מנוע חלש זה רק בדגם החדש 06+), הרכב חסכוני יחסית במשולב: 1/11.5 שזה טוב למשפחתית 1600, מעבר לכך הרכב הרבה יותר נוח מהמתחרות שלו, יותר מרווח, אמין מאוד, בטיחותי יחסית, יציב ומהנה לנהיגה.

נכתב מניסיון עם הרכב. אשמח לענות לשאלות נוספות.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

פוקוס היא אופציה מצויינת כמו גם ניסן אלמרה מאזדה לנטיס.

 

הסובארו לדעתי פחות מצדיקה את מחירה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עושה רושם שהתקציב מאוד מגביל אותך, ומכאן שהרכב הנבחר (יהיה באשר הוא) יהיה עם פז"מ, לכן אני ממליץ לך בחום ,שלא משנה באיזה רכב תבחר, תשים לב טוב למצב הנוכחי של הרכב.

פורסם

מאהוד לאהוד, כשאני בחרתי את המשפחתית בתקציב נמוך דבר ראשון חיפשתי בטיחות, אני ממליץ לך לעשות אותו דבר. וודא מקסימום כריות אוויר ועיגוני איזופיקס לכסאות הילדים.

 

שיקול שני - למצוא את האקזמפלר שנשמר וטופל בצורה הטובה ביותר, לא משנה מה סוגו, מה המותג שלו או מה צורתו, בהנחה והוא מתאים לצרכיך היומיומיים - מרווח ונוחות, למשל.

 

בגיל הזה של המכוניות זה כבר פחות מותגים ויותר מה עבר הרכב הספציפי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
domo- מעניין לדעת על מה אתה מבסס את ההמלצה שלך?

 

לשאלתכם- הפורד פוקוס תיהיה הבחירה הטובה ביותר, מנוע חזק משל המתחרות (מנוע חלש זה רק בדגם החדש 06+), הרכב חסכוני יחסית במשולב: 1/11.5 שזה טוב למשפחתית 1600, מעבר לכך הרכב הרבה יותר נוח מהמתחרות שלו, יותר מרווח, אמין מאוד, בטיחותי יחסית, יציב ומהנה לנהיגה.

נכתב מניסיון עם הרכב. אשמח לענות לשאלות נוספות.

 

פשוט מאוד, היו לי את 2 הרכבים אז מניסיון אישי ולא שמועות ידידי.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם
פשוט מאוד, היו לי את 2 הרכבים אז מניסיון אישי ולא שמועות ידידי.

 

בעבר הייתה לאבי פוקוס 02' אחריה פוקוס 05' (היום 08'). ממס' מדידות שלי הרכב האיץ מ-0-100: ב-11.7 שניות! אני לא מכיר עוד משפחתית 1600 עם תאוצה כזו (מלבד הסופר לנסר והקורולה הישנות)ואני אגיד לך יותר מזה כשהייתי בראש לדברים האלה לקחתי עם הפוקוס "העגלה" הזאת לאנטיס 2001 מנוע 1800...

 

זו הסיבה שלא יכלתי לשתוק כשראיתי את התגובה שלך.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
בעבר הייתה לאבי פוקוס 02' אחריה פוקוס 05' (היום 08'). ממס' מדידות שלי הרכב האיץ מ-0-100: ב-11.7 שניות! אני לא מכיר עוד משפחתית 1600 עם תאוצה כזו (מלבד הסופר לנסר והקורולה הישנות)ואני אגיד לך יותר מזה כשהייתי בראש לדברים האלה לקחתי עם הפוקוס "העגלה" הזאת לאנטיס 2001 מנוע 1800...

 

זו הסיבה שלא יכלתי לשתוק כשראיתי את התגובה שלך.

 

נשמע הזוי מידי לרכב כזה כבד אבל אם מדדת מדדת...

הפוקוס שלי היתה כבדה עד כבדה מאוד ושוב לטעמי הלאנטיס 1800 לא רואה אותה ממטר בכל נתון.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

היה לנו בזמנו לאנטיס 1800, הרכב מאיץ מהר ומרגיש מעולה ברמה גבוהה בהרבה פרמטרים,קיצוניות זו באה לידי ביטוי גם בעניין ההנאה מנהיגה. דהיינו,ככל שדוושת הגז יורדת מהר ומחוג וכתוצאה מכך מחוג המהירות עולה ; מחוג כמות הדלק יורד.

פורסם

טיוטה קורולה אומנם מכוערת ומשעמת אבל מי שצריך תחבורה זולה כדי להגיע מקום למקום ללא כאבי ראש זה הרכב בשבילו!

0 תקלות, לא זולל דלק, נוסעת מצויין, אחזקה זולה! וקל למכור אחר כך

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

ערב טוב,

גולף דור רביעי (1997 - 2006) מנוע 1600 עם קילומטרז' נמוך וללא תאונות, תיתן לך מענה מצוין בכל הקטגוריות: צריכת דלק, בטיחות והנאה מנהיגה.

בברכה,

קלינה נמרוד

מנהל אולם תצוגה - פולקסווגן פליקס ת"א

פורסם
טיוטה קורולה אומנם מכוערת ומשעמת אבל מי שצריך תחבורה זולה כדי להגיע מקום למקום ללא כאבי ראש זה הרכב בשבילו!

0 תקלות, לא זולל דלק, נוסעת מצויין, אחזקה זולה! וקל למכור אחר כך

 

+1

מצטרף להמלצה.

 

היה לבן דודי קורולה שנת 99 והיא נסעה כמו חיה וגם כשמילאו לה מים במקום שמן היא נסעה כמו גדולה! (אל תשאלו למה ואיך)

Peugeot 206XS

פורסם
ערב טוב,

גולף דור רביעי (1997 - 2006) מנוע 1600 עם קילומטרז' נמוך וללא תאונות, תיתן לך מענה מצוין בכל הקטגוריות: צריכת דלק, בטיחות והנאה מנהיגה.

בברכה,

קלינה נמרוד

מנהל אולם תצוגה - פולקסווגן פליקס ת"א

 

למקרה שלא קראת התקציב עד 20 אלף... גולף במחיר כזה בטח לא חסכונית, זולה לטיפולים וחלפים אולי רק בטיחותית...

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

×
×
  • תוכן חדש...