Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה גדולה לגבי שילוב TSI ביחד עם DSG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרגע כתבת שהוחלפו לאבא שלך מצמדים, אז איפה בדיוק "מהומה על שום דבר"?!

 

בכל מקרה, אדון דיאן, כנראה שאין לך מושג בכלל מה זה כבים יפנים וקוראנים חדשים, ואתה עוד חתיכת פראייר שיקנה ג'טה ב-138K ש"ח, כמו שרשמתי מקודם. תהנה עם הג'טה שלך במוסך עם הגיר המהולל והמנוע הנפלא, , אני אהנה עם היונדאי המאובזרת בכל טוב שלי, על הכביש.

 

אגב, איכות חומרים או לא, לפחות אצלנו במשפחה (יפניות) החומרים תמיד החזיקו ויחזיקו למשך שנים ארוכות, ולא יתקלפו ויפלו כמו שקורה להרבה רכבים אירופאיים כאן בארץ (ואני מדבר מרכבים של חברים, לא משמועות). אבל כמו שבצמפיון טענו , כי כאן חם ושם לא (אירופה), וביפן ובקוריאה חם כמו בארץ, בגלל זה המכוניות שלהם אמינות :lol::lol::lol:

 

בהצלחה עם הג'טה שלך :mm_nah:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ספיקינג אוף בורה, וכמו שכתבתי בשרשור המקביל שרץ פה, זו התקופה היותר יפה של פולקסווגן - בורה, גולף MK4, פאסאט B5/5.5.

פורסם
הרגע כתבת שהוחלפו לאבא שלך מצמדים, אז איפה בדיוק "מהומה על שום דבר"?!

 

בכל מקרה, אדון דיאן, כנראה שאין לך מושג בכלל מה זה כבים יפנים וקוראנים חדשים, ואתה עוד חתיכת פראייר שיקנה ג'טה ב-138K ש"ח, כמו שרשמתי מקודם. תהנה עם הג'טה שלך במוסך עם הגיר המהולל והמנוע הנפלא, , אני אהנה עם היונדאי המאובזרת בכל טוב שלי, על הכביש.

 

אגב, איכות חומרים או לא, לפחות אצלנו במשפחה (יפניות) החומרים תמיד החזיקו ויחזיקו למשך שנים ארוכות, ולא יתקלפו ויפלו כמו שקורה להרבה רכבים אירופאיים כאן בארץ. נכון, כי כאן חם ושם לא, וביפן ובקוריאה חם כמו בארץ, בגלל זה המכוניות שלהם אמינות :lol::lol::lol:

 

בהצלחה עם הג'טה שלך :mm_nah:

 

נכון הקלאצ'ים הוחלפו, אבל כנראה פספסת את המשך המשפט, ללא חיוב, ללא המתנה לחלקים ובשירות מקצועי ואדיב.

אגב הרכב שנת 2009, עבר 140,000 ק"מ.

כמו כל הטיפולים החל משנת 1989, הטיפול נעשה במוסך פליקס תל אביב.

זמין 8)

פורסם
הרגע כתבת שהוחלפו לאבא שלך מצמדים, אז איפה בדיוק "מהומה על שום דבר"?!

 

בכל מקרה, אדון דיאן, כנראה שאין לך מושג בכלל מה זה כבים יפנים וקוראנים חדשים, ואתה עוד חתיכת פראייר שיקנה ג'טה ב-138K ש"ח, כמו שרשמתי מקודם. תהנה עם הג'טה שלך במוסך עם הגיר המהולל והמנוע הנפלא, , אני אהנה עם היונדאי המאובזרת בכל טוב שלי, על הכביש.

 

אגב, איכות חומרים או לא, לפחות אצלנו במשפחה (יפניות) החומרים תמיד החזיקו ויחזיקו למשך שנים ארוכות, ולא יתקלפו ויפלו כמו שקורה להרבה רכבים אירופאיים כאן בארץ (ואני מדבר מרכבים של חברים, לא משמועות). אבל כמו שבצמפיון טענו , כי כאן חם ושם לא (אירופה), וביפן ובקוריאה חם כמו בארץ, בגלל זה המכוניות שלהם אמינות :lol::lol::lol:

 

בהצלחה עם הג'טה שלך :mm_nah:

 

אתה קונה יונדאי .. זה אומר בדיוק מי אתה

אחד שמסתפק בהכי נמוך ומה לעשות שאני לא כזה

ובנאדם אם אתה בא לרדת עלינו ככה עדיף שלא תגיב נשמה באמת זה סתם לא נחמד אני בא איתכם בצורה רצינית ..

פורסם

סליחה שאני סקפטי, אבל החלפת מצמדים ככה סתם ללא חיוב אחרי תקופת אחריות?! נשמע לי כמו ג'סטה רצינית. יש לי חבר שיש לו גולף 2008 ללא אחריות, והתיבה לא במיטבה, גם לו יחליפו מצמדים בפליקס בחינם (הרכב אגב עבר פחות מ-100K ק"מ)?

פורסם

לא ממש יודע מה לענות על שאלתך.

הצגתי את הדברים כמו שהיו.

לא ממש מבין למה זה ג'סטה.

האחריות מצהירה במפורש 5 שנים או 150,000 ק"מ.

הרכב היה אמור לעבור טיפול שגרתי לפני סטס ואבא ביקש שיבדקו את הגיר.

הרכב נלקח לנסיעת מבחן בסופה נאמר כי בהחלט צריך החלפת קלאצ'ים, אלה הוחלפו במסגרת האחריות החדשה.

זמין 8)

פורסם
נכון הקלאצ'ים הוחלפו, אבל כנראה פספסת את המשך המשפט, ללא חיוב, ללא המתנה לחלקים ובשירות מקצועי ואדיב.

אגב הרכב שנת 2009, עבר 140,000 ק"מ.

כמו כל הטיפולים החל משנת 1989, הטיפול נעשה במוסך פליקס תל אביב.

 

בעיני זה מדהים, לא פחות, לעומת מה שציפית מהיבואן הזה. אני לא חושב שיש פה שיפור עקבי, אלא נושא שבו לא היתה לו ברירה לקחת אחריות, כנראה בתיאום מול היצרן. אל תתיחס לביקורת הלא רלבנטית של שומאכר, נראה יבואן אחר שמחליף לך משהו בגיר אחרי תום האחריות ו- 140K ק"מ. הרי קלאצ' ממילא לא מחזיק הרבה יותר בד"כ גם כשהוא תקין... היצרן ייצר חלק פגום או שלא מתאים לאזור, מחליף אותו בתקין ונותן אחריות של חמש שנים על המקורי - אם הוא עדיין לא התקלקל. שאפו ליצרן, ליבואן, ולפליקס (במקרה הזה; כל דבר נבחן לגופו).

 

אתה קונה יונדאי .. זה אומר בדיוק מי אתה

אחד שמסתפק בהכי נמוך ומה לעשות שאני לא כזה

ובנאדם אם אתה בא לרדת עלינו ככה עדיף שלא תגיב נשמה באמת זה סתם לא נחמד אני בא איתכם בצורה רצינית ..

 

אתה טועה. ראשית, ישנם רכבים קוריאניים או יפניים טובים. אולי אלה שמיובאים לארץ לא נוחים ו/או זריזים כמו רכבי VW, אולי לא מאובזרים לטעמך, אולי הם מעוצבים מבפנים כמו משחק וידאו משנות ה- 80, אבל הם בהחלט מראים אמינות טובה יותר (לפחות כך זה נתפס על ידי), והיצרנים משתפרים עם הזמן. קיה של היום זה לא קיה של לפני עשר שנים. טעמי האישי שונה, יש לי VW ואם יפנית אז כראה רק סובארו מדברת אלי, אבל זה כבר עניין אחר. אני מוכן להקריב מעט אמינות (או אמינות נתפסת, הרי למעט נושא ה- DSG7 לא היו בעיות בשלושת הרכבים האחרונים שלי) תמורת יותר הנאה מהרכב. אבי, למשל, מחשיב יותר אמינות ואכן בשני רכבי הסובארו האחרונים שלו האמינות היתה למופת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אתה קונה יונדאי .. זה אומר בדיוק מי אתה

אחד שמסתפק בהכי נמוך ומה לעשות שאני לא כזה

ובנאדם אם אתה בא לרדת עלינו ככה עדיף שלא תגיב נשמה באמת זה סתם לא נחמד אני בא איתכם בצורה רצינית ..

 

אתה מוזמן לבוא עם הג'טה שלך, אני אבוא עם היונדאי שלי, תשב באוטו שלי, תבדוק את האבזור,את איכות החומרים, את הרכב עצמו איך הוא מרגיש, ואח"כ תדבר. הכי נמוך? הצחקת אותי. תקרא ביקורות על הג'טה החדשה, לא בדיוק משבחים אותה.

 

אגב, אייל, כבר עברנו את הקטע של "מעוצב כמו משחק וידאו משנות ה-80", לא? היה שירשור שלם שכמעט כולם אמרו לך כמה העיצוב של VW כלכך משעמם ומכוער מבפנים. אולי הוא מוקפד ואולי אולי טיפה מרגיש טוב, אבל ממש אפרורי, חסר חיים, ומאוד בנאלי. לא נכנס לזה.

 

ודיאן - פראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים. :-D

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

חברים אולי בכל זאת נפסיק לזרוק בוץ אחד על השני. :?

לכל יצרן יש את יתרונותיו וחסרונותיו.

מספיק כבר עם ההכפשות ההדדיות האלה, הכי חשוב שלכולנו רכבים שאנחנו אוהבים.

דמיינו מצב שלכולם היה בדיוק אותו רכב, הייתי מחזיר ציוד אחרי שעה ופורש.

זמין 8)

פורסם

בו נעשה בוחן קטן

נגיד למשל שהחליטו לחלק מכוניות בחינם

יפאניות ,קוריאניות ,וגרמניות

מה תהיה הבחירה ל 100 % מהאנשים?

נראה את האנשים שמשבחים את המכוניות היפאניות וכל מיניהם, בוחרים בסובארו או יונדאי.

מהר לחטוף גולף לפני שייגמר.

היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

פורסם

לפותח השרשור

גם אני עברתי מיפנית (הונדה אקורד) לשילוב TSI+DSG7 (סיאט) לא מתחרט לשנייה.

שלוש וחצי שנים אמנם לא הרגשתי צורך לבדוק אפילו שמן באקורד, אפס תקלות מלבד מצבר מקורי גרוע שהייתי מוכרח להחליף. ועם כל זה , הסיאט כל כך הרבה יותר טובה מבחינת כוח, פונקציונליות (*עבורי) וחסכון בדלק. בלי להכנס לאבזור שמגיע כסטדנרט ברכבים האלה, שעושה את החבילה עוד יותר טובה.

עכשיו עם ה 5 שנים אחריות על הגיר, אין לך מה להסס. חוץ מהמחיר המפגר..

 

פורסם
תהנה עם הג'טה שלך במוסך עם הגיר המהולל והמנוע הנפלא, , אני אהנה עם היונדאי המאובזרת בכל טוב שלי, על הכביש. בהצלחה עם הג'טה שלך :mm_nah:

 

נמוך מים המלח.

אז קנית יונדאי וולוסטר במבצע, אז מה?

אחלה רכב שבהחלט שווה את המחיר ששילמת עליו.

זה סיבה להיות צר עין ולאחל לחבר אחר תקלות ברכבו רק בגלל שהוא בחר ג'טה?

אני חושב שאתה צריך להתבייש.

אותי למשל, בחיים לא תתפוס קונה רכב מצועצע כמו הוולוסטר ועדיין אני אפרגן ואאחל לך כל טוב והצלחה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עידן, לפעמים אתה כותב הודעות שממש יכולות לשגע בן אדם וממש לא לעניין - אתה טוען שההודעה שלי נמוכה כמו ים המלח בעוד שאתה כלל לא מתייחס לכלל התגובות בשרשור הזה. קודם תקרא הכל אח"כ תגיב. אז היו לך מספר ואגיות במשפחה, SO WHAT? זה לא אומר שתצא להגיב על כל שרשור שנפתח על וואג.

והינה ציטוטים כדי להוכיח לך שאלו אתם שיורדים נמוך, שכנראה "נעלמו" מעינייך:

אוטו יפני לא ישתווה לגרמני לעולם ולגבי קוראניות (קיה יונאדי) אם הייתי מחפש אוטו שהוא שק חרא שמיוצר ע"י תאילנדים הייתי כבר דופק פח זבל מהשכונה מחבר לו מנוע וגיר ומסתדר איתו מצוין ..

 

אתה קונה יונדאי .. זה אומר בדיוק מי אתה

אחד שמסתפק בהכי נמוך ומה לעשות שאני לא כזה

 

בבקשה.

לא יודע מאיפה הסקת המסקנות הפזיזה של מה איחלתי לו ומה לא, אבל אני כתבתי שיהנה עם הרכב במוסך, כי כנראה לשם הוא יגיע, כמו ה-מ-ו-ן לקוחות צמפיון עם תיבת DSG 7 הילוכים. הינה קישור שאתה מכיר היטב כנראה, בשביל שלא תגיד שאני סתם כותב :-P

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=412509

 

ואם תקרא שירשורים אחרים, אני תמיד מאחל לבעלי וואגיות (לא רק, לכל אחד שמתחדש ברכב) לא להתקע עם הרכב, להנות ממנו ולנסוע בדרכים טובות. כאן הבחור ביקש את זה, וקיבל תגובות בהתאם, לאור התגובות ה"נאורות" שלו שציטטתי למעלה. צרות עין רחוקה ממני שנות אור, חבל (שוב) שלא התייחסת לשאר השרשור.

 

אגב, כנראה כואב לו לצאת פראייר, והוא חייב לטעון שכל שאר הרכבים שמתחרים בג'טה הם זבל. מה אומר ומה אגיד, צודק 100% :roll::?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
עידן, לפעמים אתה כותב הודעות שממש יכולות לשגע בן אדם וממש לא לעניין - אתה טוען שההודעה שלי נמוכה כמו ים המלח בעוד שאתה כלל לא מתייחס לכלל התגובות בשרשור הזה. קודם תקרא הכל אח"כ תגיב. אז היו לך מספר ואגיות במשפחה, SO WHAT? זה לא אומר שתצא להגיב על כל שרשור שנפתח על וואג.

והינה ציטוטים כדי להוכיח לך שאלו אתם שיורדים נמוך, שכנראה "נעלמו" מעינייך:

 

 

 

 

בבקשה.

לא יודע מאיפה הסקת המסקנות הפזיזה של מה איחלתי לו ומה לא, אבל אני כתבתי שיהנה עם הרכב במוסך, כי כנראה לשם הוא יגיע, כמו ה-מ-ו-ן לקוחות צמפיון עם תיבת DSG 7 הילוכים. הינה קישור שאתה מכיר היטב כנראה, בשביל שלא תגיד שאני סתם כותב :-P

 

ואם תקרא שירשורים אחרים, אני תמיד מאחל לבעלי וואגיות (לא רק, לכל אחד שמתחדש ברכב) לא להתקע עם הרכב, להנות ממנו ולנסוע בדרכים טובות. כאן הבחור ביקש את זה, וקיבל תגובות בהתאם, לאור התגובות ה"נאורות" שלו שציטטתי למעלה. צרות עין רחוקה ממני שנות אור, חבל (שוב) שלא התייחסת לשאר השרשור.

 

אגב, כנראה כואב לו לצאת פראייר, והוא חייב לטעון שכל שאר הרכבים שמתחרים בג'טה הם זבל. מה אומר ומה אגיד, צודק 100% :roll::?

 

אתה לא מבין שהקוראנים כאלה חקיינים לא מוצלחים .. הרי מה זה הוולסטר ?? כן תחשוב טוב

אהה נכון זה שירוקו כחיקוי זול .... ואיזה איכות חומרים בדיוק יש שם ?? כן פלסטיקים מסריחים שיתחילו להרעיש אחרי שנה שנתיים שהאוטו אצלך ..

אז כן אני יהנה עם הג'טה שלי או האודי שלי מנסיעה חלקה בעוד שאתה תצטרך לשים שירים כל כך חזק בשביל שלא ישמעו את כל הפלסטיקים הבלויים מרעישים ..


×
×
  • תוכן חדש...