Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה גדולה לגבי שילוב TSI ביחד עם DSG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישית, לא הייתי מודאג מידי מה-DSG7 של הג'טה שכן זו תיבה שעברה שיפור (קל) וזה מורגש בנסיעה. אישית הבעיה העיקרית שלי עם הג'טה 122 זה מושב נהג לא הכי נוח (מדגם פשוט של פולקסווגן) ולכן, בצע נסיעת מבחן כמה שיותר ארוכה ותראה אם המושב הזה נוח עבורך. לדעתי הם פיספסו כאן שכן המושבים של הגולף (גם ברמת בדגם הבסיס) נוחים יותר.

 

דבר נוסף שלא הכי אהבתי זה דיפון הפלסטיק בלדתות והבד במראה זול של המושבים והמשענת המרכזית. בתחום הזה, הגולף מרגישה יותר איכותית.

 

אבל בסך הכל, הג'טה ללא ספק מכונית איכותית ומרווחת במיוחד מאחור לעומת הגולף (גם בתא המטען) שכן זו הסיבה העיקרית להעדיף אותה את הגולף. אבל אישית, אם לא צריך עוד שתי דלתות הייתי הולך על ה-A3 1.4 במחיר של 144,900.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אלמלא הייתי יודע אחרת, הייתי בטוח שאתה משתדל לתת פרסומת. ואם כבר "לגופו של עניין", תזכיר לי מה הקשר בין שאלה על DSG לבין תשובה על בטיחות בתאונה?

 

מכיוון שעלה נושא רכבים אחרים. בינתיים, שני הרכבים היחידים שראיתי ששורדים באופן יחסי פגיעת משאית מאחור, בקטגוריית המשפחתיות, זה S40 וג'טה. מכיין שהתאונה של אחותי ארעה לפני יומיים, הנושא טרי אצלי, אך מקוטלג תחת "ג'טה". תראה את וצאות הפגיעה בכביש גהה מוקדם יותר השבוע, ברכב מתוצרת אחרת. אין ספק שהכל מושפע גם ממהירות, זווית פגיעה, וכו'.

 

אבל אישית, אם לא צריך עוד שתי דלתות הייתי הולך על ה-A3 1.4 במחיר של 144,900.

 

לאאודי מושבים טובים משמעותית. ההבדל העיקרי הוא לא בדלתות אלא בתא המטען.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מכיוון שעלה נושא רכבים אחרים. בינתיים, שני הרכבים היחידים שראיתי ששורדים באופן יחסי פגיעת משאית מאחור, בקטגוריית המשפחתיות, זה S40 וג'טה. מכיין שהתאונה של אחותי ארעה לפני יומיים, הנושא טרי אצלי, אך מקוטלג תחת "ג'טה". תראה את וצאות הפגיעה בכביש גהה מוקדם יותר השבוע, ברכב מתוצרת אחרת. אין ספק שהכל מושפע גם ממהירות, זווית פגיעה, וכו'.

 

יש לך הוכחה שה I35 או הפוקוס 4ד' למשל לא היו מגינות טוב בפגיעה מאחור ?

זהו חיסרון של תצורת הצ'בק באופן כללי בלי קשר לג'טה.

פורסם

אני עם הסקודה אוקטביה החדשה 2012 עם הגיר הרובוטי והדגם המפואר של ה-1.8 TSI ואני יכול להגיד לך שנסעתי לפני זה במכוניות של חברים עם פאסאט גולף שהיו להם קצת בעיות,אצלי הבעיות נפתרו הגיר לא מחליק מראשון לשני כמו שאמרו.הוא פשוט מדהים השילוב הזה של מנוע TSI עם הגיר הרובוטי DSG7.

פורסם
אבי וייזל היקר,

אשמח אם תוכל להסביר לי, איך "השפיץ" של הטכנולוגיה המודרנית, מוצא את מותו במדינה מדברית לוהטת כמו ישראל? האם "השפיץ" הטכנולוגי לא נבדק תחת תנאי חום קיצוניים? אני זוכר את האשמת החום הישראלי עוד מתקופת החלונות הנופלים. איך מצליחים שאר היצרנים לייצר מכוניות שמצליחות להחזיק תיבת הילוכים בארץ ישראל?!

 

"מוצא את מותו"- לא הגזמת בכלל :roll:

זמין 8)

פורסם

אהלן.

יש לי קצת ניסיון עם רכבי VAG חדשים ונסעתי על הרבה רכבים עם התיבת DSG - וכן באמת הטכנולוגיה היא מאוד טובה, הגיר עובד מהר מאוד כך שאפילו בנהיגה ספוטיבית אפשר להנות ממנו.

 

אבל, יש לו כמה חסרונות מאוד משמאותיים (לתעמי) -

1. אמינות - לפי הסטטיסטיקה הרבה מאוד גירים מתקלקים וצריך להחליף אותם, וזה מספיק כדי לא לקחת אחד לעצמי כי אני לא היתי רוצה להכניס את הרכב שלי למוסך בגלל סיבות כאלה, או יותר מזה להתקע איתו איפושהו.

2. עבודה לא חלקה - יש מצבים שהוא רועד וזה מאוד מעצבן (לדוגמה כשמאיתים כמאת עד לעצירה אבל הגיר עדיין בהילוך שני ואז כשחוזרים לגז הוא מתחיל לראוד עד שלא צוברים טיפה מהירות), לפעמים הוא מעביר הילוכים במכות - זה לא קורה הרבה אבל קורה.

3. בתחילת נסיעה (לדוגמה מרמזור) כשעוזבים את הברקס ולוחצים על הגז לוקח לו קצת זמן להגיב.

 

אני באופן אישי מעדיף תמיד גיר רגיל על אוטומת, אז יכול להית החסרונות שציינתי הם מנקודת מבת של מישהו שלא אוהב אוטומת באופן כללי.

בנוסף גיר שישה הילוכים ברכב המדובר הוא לא רע בכלל, אז תבדוק את האופציה ותעשה נסיעת מבחן.

בהצלחה :)

פורסם

צריך לזכור שמדובר אחרי הכל בגיר רובוטי, גם אם משוכלל. לתיבה עם ממיר מומנט על חסרונותיה הנוגעים לירידה בביצועים וצריכת דלק גבוהה יותר, יש עדיין יתרון בכל הנוגע לנוחות התפעול וחלקות הפעולה. אפשר גם להניח שעקב הנסיון העצום שנצבר עם התיבות ה"רגילות" משך עשרות שנים, הן תהינה גם אמינות ומאריכות ימים לצד שיפור באותם תחומים שהזכרתי למעלה וכבר רואים לא מעט תיבות כאלו עם שישה, שבעה וגם שמונה הילוכים. בקיצור עוד מעט מוקדם להספיד אותן.

פורסם
"מוצא את מותו"- לא הגזמת בכלל :roll:

 

אתה מעדיף "מתקלקל לעיתים תקופות"? או אולי "לא אמין מספיק כדי שיכתבו עליו בעיתון"? כל מה שעושה לך את זה בסדר מבחינתי. אני פשוט העדפתי לקרוא לילד בשמו. די כבר ללכת שבי עיוור אחרי פולקסווגן!! אה סליחה, אני נמנה מאלה שמחפשים רק להכפיש את המותג.

פורסם
די כבר ללכת שבי עיוור אחרי פולקסווגן!! אה סליחה, אני נמנה מאלה שמחפשים רק להכפיש את המותג.

 

למה???

 

הכי כיף ללכת עיוור אחרי מותגי רכב ולמרות שאנחנו רק קוראים ושומעים מאחרים מבלי לבדוק עובדות בשטח .

 

אני כבר שנים הולך עיוור אחרי אנשים ,בגדים,אוכל,רכבים .

 

 

:roll:

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

אני רואה שיש פה הרבה חילוקי דעות היבוא של צ'מפיון

אז חברה באמת שאחרי שנעסתי בארפאיות ויפניות

אין על מכונית גרמנית וכל מי שאומר שאני פראייר שאני קונה גרמנית כזאת יקרה שיבדוק את איכות הנסיעה החומרים ופשוט הכל

אוטו יפני לא ישתווה לגרמני לעולם ולגבי קוראניות (קיה יונאדי) אם הייתי מחפש אוטו שהוא שק חרא שמיוצר ע"י תאילנדים הייתי כבר דופק פח זבל מהשכונה מחבר לו מנוע וגיר ומסתדר איתו מצוין ..

 

ולנושא אחר: כנראה שהתחרות על איזה אוטו אני יקנה יהיה A3 החדשה 1.4TSI 145אלף או ג'טה 1.4TSI 138אלף מישהו יכול לתת פוינטרים מה כדאי מבחינת אמינות מנוע גיר וכו ..

פורסם

אני בתור אחד שעד כה היו לי (וימשיכו להיות) רק רכבים אירופאים לא מסכים עם הקביעה שיפנית וקוריאניות זה פח זבל.

כנראה הדעות שלך לקוחות בערך מאמצע שנות ה90.

V5

פורסם
אני רואה שיש פה הרבה חילוקי דעות היבוא של צ'מפיון

אז חברה באמת שאחרי שנעסתי בארפאיות ויפניות

אין על מכונית גרמנית וכל מי שאומר שאני פראייר שאני קונה גרמנית כזאת יקרה שיבדוק את איכות הנסיעה החומרים ופשוט הכל

אוטו יפני לא ישתווה לגרמני לעולם ולגבי קוראניות (קיה יונאדי) אם הייתי מחפש אוטו שהוא שק חרא שמיוצר ע"י תאילנדים הייתי כבר דופק פח זבל מהשכונה מחבר לו מנוע וגיר ומסתדר איתו מצוין ..

 

ולנושא אחר: כנראה שהתחרות על איזה אוטו אני יקנה יהיה A3 החדשה 1.4TSI 145אלף או ג'טה 1.4TSI 138אלף מישהו יכול לתת פוינטרים מה כדאי מבחינת אמינות מנוע גיר וכו ..

 

רואים שלא נהגת על יפניות/קוראניות בשנים האחרונות (או אי פעם)

פורסם
אני רואה שיש פה הרבה חילוקי דעות היבוא של צ'מפיון

אז חברה באמת שאחרי שנעסתי בארפאיות ויפניות

אין על מכונית גרמנית וכל מי שאומר שאני פראייר שאני קונה גרמנית כזאת יקרה שיבדוק את איכות הנסיעה החומרים ופשוט הכל

אוטו יפני לא ישתווה לגרמני לעולם ולגבי קוראניות (קיה יונאדי) אם הייתי מחפש אוטו שהוא שק חרא שמיוצר ע"י תאילנדים הייתי כבר דופק פח זבל מהשכונה מחבר לו מנוע וגיר ומסתדר איתו מצוין ..

 

ולנושא אחר: כנראה שהתחרות על איזה אוטו אני יקנה יהיה A3 החדשה 1.4TSI 145אלף או ג'טה 1.4TSI 138אלף מישהו יכול לתת פוינטרים מה כדאי מבחינת אמינות מנוע גיר וכו ..

 

בלי להתייחס לשטויות שכתבת בהתחלה על הפח זבל.

 

אז ככה, אמינות ומנוע וגיר - זה אותו דבר, אותו מנוע ואותו גיר. רק שלאודי יש 3 שנים אחריות ולג'טה שנתיים. (פרט לתיבה שאומרים שמקבלת עכשיו 5 שנים אחריות, תנסה לקבל את זה בכתב - כנראה שלא תצליח. זה פשוט השפיץ של הטכנולוגיה אז לא צריך לבזבז על זה דפים)

 

בכל מקרה, לדעתי אם אתה צריך אוטו משפחתי - אז הג'טה. אם לא אז האודי.

 

ולפליקס וכל משבחי ומשמיצי צ'מפיון -

רוב האנשים מוכנים לסבול תקלות. לטויטה קורולה הייתה בעיית בוצה במנוע ומנועים הלכו - מישהו בכה על זה? לא. למה? כי יוניון לא באו ואמרו ללקוח - אתה אשם ולא שמת שמן מתאים ולא תדלקת בדלק דרגון ונסעת בארץ והרכב הזה לא מתאים לארץ שיש בה אקלים ממוצע ביותר (מזג האוויר בישראל הוא מאוד מאוד נוח ונדיר שיש פה מזג אוויר שהוא קיצוני - כן, גם באוגוסט).

 

אבל שאתה בא לצ'מפיון - קודם כל אתה אשם. אתה עשית משהו לא בסדר. אם באים עוד 100 כמוך - אז קודם כל אין בעיה בייצור של הרכב, הכל בסדר, מחפשים גורם אשם אחר. נגיד המדינה "החמה" שלנו. טוב שלא האשימו את המצב בטחוני :roll:

 

אחרי זה - לא מודים באשמה ומחליפים בשושו.

 

ובסוף באים בשיא הגאווה ומתגאים איך הם נותנים שירות טוב.

 

אתם לא מבינים כמה זה הזוי?!

 

זה מה שמעצבן אותנו.

 

ד"א- גם לי יש מנוע TSI וגם אני כמו מפגר מחליף VAGית אחת בשנייה.

פורסם
אני רואה שיש פה הרבה חילוקי דעות היבוא של צ'מפיון

אז חברה באמת שאחרי שנעסתי בארפאיות ויפניות

אין על מכונית גרמנית וכל מי שאומר שאני פראייר שאני קונה גרמנית כזאת יקרה שיבדוק את איכות הנסיעה החומרים ופשוט הכל

אוטו יפני לא ישתווה לגרמני לעולם ולגבי קוראניות (קיה יונאדי) אם הייתי מחפש אוטו שהוא שק חרא שמיוצר ע"י תאילנדים הייתי כבר דופק פח זבל מהשכונה מחבר לו מנוע וגיר ומסתדר איתו מצוין ..

 

ולנושא אחר: כנראה שהתחרות על איזה אוטו אני יקנה יהיה A3 החדשה 1.4TSI 145אלף או ג'טה 1.4TSI 138אלף מישהו יכול לתת פוינטרים מה כדאי מבחינת אמינות מנוע גיר וכו ..

 

אין על מכונית גרמנית, וכל השאר שק חרא, אבל אתה עדיין מתעניין בנושא אמינות?! למה?! אין על גרמניות!

 

:roflmao:

 

ובנימה אופטימית יותר, רואים שאתה מבין המון!

פורסם
אתה מעדיף "מתקלקל לעיתים תקופות"? או אולי "לא אמין מספיק כדי שיכתבו עליו בעיתון"? כל מה שעושה לך את זה בסדר מבחינתי. אני פשוט העדפתי לקרוא לילד בשמו. די כבר ללכת שבי עיוור אחרי פולקסווגן!! אה סליחה, אני נמנה מאלה שמחפשים רק להכפיש את המותג.

 

אני האחרון שהולך עיוור אחרי פולקסווגן !

המושג "ללכת עיוור" נוגע להתייחסות אמוציונאלית בלבד למותג, ללא כל קשר לתכונות הפונקציונאליות של הרכב.

אני יכול להבטיח לך שהגורם שדוחף אותי לקנות פולקסווגן פעם אחרי פעם נוגע לתכונות הפונקציונאליות בלבד של הרכב שאני קונה.

רמת הגימור, העיצוב, הנדסת האנוש ואמינות (כן האמינות, לאחרונה מכרתי בורה שנת 2000 שלא נתקעתי איתה על הכביש אפילו פעם אחת, להזכיר הרכב היה בן 11 ועבר 260,000 ק"מ ללא שיפוץ גיר או ראש מנוע), הם הגורמים העיקריים הדוחפים אותי לקנייה חוזרת פעם אחרי פעם.

בנוגע לקלאצ'ים של DSG, סתם מהומה על לא דבר, אתמול אבא שלי ביקר במוסך לטיפול שגרתי בפאסאט 1.8 TSI.

אחרי נסיעת מבחן קצרה, הוחלפו הקלאצ'ים כחלק מהאחריות, ללא המתנה לחלקים, על חשבון היבואן וביחס אדיב ומקצועי.

 

את המושג ללכת עיוור בבקשה לא לייחס אלי, אני יודע בדיוק למה אני נוהג ב-VW.

זמין 8)


×
×
  • תוכן חדש...