Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה גדולה לגבי שילוב TSI ביחד עם DSG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברים אולי בכל זאת ננהל דיון ענייני שמכבד את הפורום וחבריו.

השרשור הזה דיי מתחיל להביך אותי. :-(

 

שפשוט לא יגיב באמת .. סתם הוא גורר באלגנים

ולענייננו אשמח לשמוע עוד על האודי החדשה שמוצעת עכשיו בארץ 1.4TSI

תודה :)

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אהלן.

יש לי קצת ניסיון עם רכבי VAG חדשים ונסעתי על הרבה רכבים עם התיבת DSG - וכן באמת הטכנולוגיה היא מאוד טובה, הגיר עובד מהר מאוד כך שאפילו בנהיגה ספוטיבית אפשר להנות ממנו.

 

אבל, יש לו כמה חסרונות מאוד משמאותיים (לתעמי) -

1. אמינות - לפי הסטטיסטיקה הרבה מאוד גירים מתקלקים וצריך להחליף אותם, וזה מספיק כדי לא לקחת אחד לעצמי כי אני לא היתי רוצה להכניס את הרכב שלי למוסך בגלל סיבות כאלה, או יותר מזה להתקע איתו איפושהו.

2. עבודה לא חלקה - יש מצבים שהוא רועד וזה מאוד מעצבן (לדוגמה כשמאיתים כמאת עד לעצירה אבל הגיר עדיין בהילוך שני ואז כשחוזרים לגז הוא מתחיל לראוד עד שלא צוברים טיפה מהירות), לפעמים הוא מעביר הילוכים במכות - זה לא קורה הרבה אבל קורה.

3. בתחילת נסיעה (לדוגמה מרמזור) כשעוזבים את הברקס ולוחצים על הגז לוקח לו קצת זמן להגיב.

 

אני באופן אישי מעדיף תמיד גיר רגיל על אוטומת, אז יכול להית החסרונות שציינתי הם מנקודת מבת של מישהו שלא אוהב אוטומת באופן כללי.

בנוסף גיר שישה הילוכים ברכב המדובר הוא לא רע בכלל, אז תבדוק את האופציה ותעשה נסיעת מבחן.

בהצלחה :)

 

מסכים לגבי הבעיותיות מסויימת של DSG.

היום יצא לי לנסוע על שירוקו שנת 2010 ואני מוכרח להגיד שבנסיעה הלא כזאת ארוכה שהייתה לי הרגשתי גם את הרעידות וגם את ההמתנה הקצרה אמנם אך עדיין המתנה לתנועה של הרכב אחרי הלחיצה על הגז.

בסופו של דבר, אני לא נוהג על אוטומט מאז שיש לי רשיון אז אולי כבר באופן טבעי אני לא רגיל לתיבה כזאת ואולי יחסית לתיבות האוטומטיות האחרות היא מדהימה.

 

בקיצור, אין על הגרמניות, במיוחד הידניות חח

Skoda Fabia 2012

1,200 TSI 105 hp

Sport 8)

פורסם
שפשוט לא יגיב באמת .. סתם הוא גורר באלגנים

ולענייננו אשמח לשמוע עוד על האודי החדשה שמוצעת עכשיו בארץ 1.4TSI

תודה :)

 

שמח מאוד שירדת מהג'טה ועברת לאודי, שהיא כבר בחירה יותר נבונה.

אגב, מי שמביך את הפורום זה אתה עם תגובות כמו "גורר בלאגנים" ועוד ציטוטים "נבחרים" שרשמתי בהודעה הקודמת.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

איזה עליהום אתעם עושים על משפחת VAG !!!!!

יש כאן שני תרדים שפשוט עם שמן כל הזמן.

 

לכל היצרנים יש פשלות אבל לא ראיתי את כולם מתנפלים - מה קרה? פירסמו בעיתונים גם ברכב אחר שיכול להכבות בנסיעה, רכב אחר שיש לו בעייה אחרת ואני ממש לא רואה שמישהו שם לב - עד כדי כך אתם עליהום?

 

 

לא מוצא חן בעיניכם - אל תיקנו - נ ק ו ד ה.

 

מה גם שהיצרן נותן כעת 5 שנים אחריות.. חבל תתמקדו בעוד דברים

קובי

:-)

פורסם

בעיות האמינות שאי אפשר להתעלם מהם, יגרמו לרוכשי רכב חדש מעט טרחה בללכת להחליף אותן, ואם הבעיה תמשיך לצוץ מדי תקופה, גם להפסד כספי במכירה.

 

מבחינת נהיגה, הגיר הזה הוא הכי מהנה לנהיגה והכי מרגיז בו-זמנית. מצד אחד, רוב הנסיעה עוברת יחסית חלק וכשהוא עובד טוב הוא פשוט מצויין, ומצד שני בנסיעה בתנועה כבדה בתוך העיר אין מניעה מרעידות מרגיזות והשהייה קלה בהאצה הראשונית.

 

מבחינתי האישית, לא הייתי רוכש היום רכב עם התיבה הזו. החסרונות לטעמי עולים על היתרונות. עם זאת, אין לי ספק שזה העתיד ומדובר בטכנולוגיה מתקדמת יותר שפשוט נמצאת עדין בחיתולים שלה (באופן יחסי, כן?).

אני אגב, לא הייתי רוכש בארץ רכבי VAG בלי קשר לזה, בגלל היבואן. אך זה כבר סיפור אחר... במדינה נורמלית, בהחלט הייתי שוקל רכב שלהם עם תיבה אחרת.

פורסם
אהלן.

יש לי קצת ניסיון עם רכבי VAG חדשים ונסעתי על הרבה רכבים עם התיבת DSG - וכן באמת הטכנולוגיה היא מאוד טובה, הגיר עובד מהר מאוד כך שאפילו בנהיגה ספוטיבית אפשר להנות ממנו.

 

אבל, יש לו כמה חסרונות מאוד משמאותיים (לתעמי) -

1. אמינות - לפי הסטטיסטיקה הרבה מאוד גירים מתקלקים וצריך להחליף אותם, וזה מספיק כדי לא לקחת אחד לעצמי כי אני לא היתי רוצה להכניס את הרכב שלי למוסך בגלל סיבות כאלה, או יותר מזה להתקע איתו איפושהו.

2. עבודה לא חלקה - יש מצבים שהוא רועד וזה מאוד מעצבן (לדוגמה כשמאיתים כמאת עד לעצירה אבל הגיר עדיין בהילוך שני ואז כשחוזרים לגז הוא מתחיל לראוד עד שלא צוברים טיפה מהירות), לפעמים הוא מעביר הילוכים במכות - זה לא קורה הרבה אבל קורה.

3. בתחילת נסיעה (לדוגמה מרמזור) כשעוזבים את הברקס ולוחצים על הגז לוקח לו קצת זמן להגיב.

 

אני באופן אישי מעדיף תמיד גיר רגיל על אוטומת, אז יכול להית החסרונות שציינתי הם מנקודת מבת של מישהו שלא אוהב אוטומת באופן כללי.

בנוסף גיר שישה הילוכים ברכב המדובר הוא לא רע בכלל, אז תבדוק את האופציה ותעשה נסיעת מבחן.

בהצלחה :)

 

סעיפים אחד ושתים אצלך זה אותו הדבר והגירים לא "הולכים" כמו שכתבת אלא התגלתה באחוז קטן מהם כמה מאות מתוך כמה עשורת אלפים) התופעות שאתה מציין בסעיף 2 ולכן הוארכה האחריות ל5 שנים או 150,000 ק"מ וכל מי שנתקל בתופעה אצלו מוחלפים לו המצמדים בלי עלות. וכמו שכתבת בהתחלה - מדובר באמת בגיר מאוד מהנה לנהיגה ומאחר ויש לנו בבית עכשיו VAG אחת וקוראנית אחת אל תבלבלו לי את המוח על האמינות של המזרח.


×
×
  • תוכן חדש...