Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי הרבה תיאוריות ובילבולי מוח על המיקום של המצלמות ועדיין לא הבנתי

 

איפה בדיוק ממוקמות המצלמות האלו

בצד הראשון לכיוון מנהרת קריית משה ואח"כ לכיוון גבעת מרדכי ומשם למנהרה השניה לכיוון גולומב-מלחה

ובצד השני אחרי המנהרה שמגיעה מקריית משה לכיוון הר-חוצבים-רמות-פסגת זאב

 

איפה בכול הקטע הזה ממוקמים המצלמות ומתי הם עובדות?

 

 

אשמח לתגובות ענייניות

תודה רבה

פורסם

מהזיכרון: אם אתה בא מהקניון, יש לך בנתיב 2 מצלמות עד המנהרה הראשונה, ואז בין כל מנהרה יש אחת. אחרי המנהרה האחרונה כבר אין (מפורסם שיש, אבל לא יצא לי לראות).

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בנוסף עומדות שם ניידות עם ממל"ז

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אחרי שצילמו אותי וקיבלתי קנס של 1000 ש"ח, זה לא ממש משנה איפה הם. אל תסע שם יותר מ80 קמ"ש !

 

מי צילם אותך ניידת משטרה או מצלמה?

קיבלתה רק קנס או גם נקודות?

 

האם ידוע לכם על מיקומם של מצלמות מהירות אחרי המנהרה האחרונה(קרית משה) כלומר להמשך של בגין לכיוון רמות-פסגת זאב?

פורסם
אחרי שצילמו אותי וקיבלתי קנס של 1000 ש"ח, זה לא ממש משנה איפה הם. אל תסע שם יותר מ80 קמ"ש !

 

איימן ברד'ר... מצלמה נייחת לקראת צומת גולומב לכיוון דרום.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מתי צולמת וע"י מה? מצלמה ניידת או נייחת?

 

נכון ליום רביעי האחרון, ואחורה עד לתקופה לפני שיפוץ/הרחבת הכביש (שנה ויותר), אף מצלמה נייחת (קבועה) בבגין איננה פעילה כרגע. זה לפי הוולנטיין שלי.

 

עד לפני כ-3 חודשים, עמדה לפעמים ניידת עם ממל"ז אחרי היציאה לפסגת זאב לכיוון עטרות, היכן שמתבצעות עבודות להתחברות לכביש החדש מ-/אל פסגת זאב. אין עוד נקודות מוכרות לניידת עם ממל"ז בכביש זה.

פורסם
מתי צולמת וע"י מה? מצלמה ניידת או נייחת?

 

נכון ליום רביעי האחרון, ואחורה עד לתקופה לפני שיפוץ/הרחבת הכביש (שנה ויותר), אף מצלמה נייחת (קבועה) בבגין איננה פעילה כרגע. זה לפי הוולנטיין שלי.

 

עד לפני כ-3 חודשים, עמדה לפעמים ניידת עם ממל"ז אחרי היציאה לפסגת זאב לכיוון עטרות, היכן שמתבצעות עבודות להתחברות לכביש החדש מ-/אל פסגת זאב. אין עוד נקודות מוכרות לניידת עם ממל"ז בכביש זה.

 

לפני שנים רבות, צודק, הייתי צריך לציין.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מה הקנס על מי שנוסע בכביש הזה על 120-110 קמ"ש ולא על 80 כפי שמותר?האם זה רק קנס כספי או גם נקודות?

 

והיה ומדובר בנהג חדש(נהג חדש זה שנתיים מלאות??)

מה העונש הצפוי לו?

 

והאם ניידת שעומדת בצד מודדת את המכוניות עם אקדח הליזר היא גם מצלמת את האוטו?

פורסם

מקניון מלחה יש 3 מצלמות בסה"כ .

לפי גלאי הציטה שלי נכון לאתמול , הוא מתריע לי על שלשתם !

מה פעיל ומה לא, אנני יודע .

לא זכור לי שראיתי בכביש הזה ממל"ז זולת בסוף בגין בירידה , צמוד למחלף רמות ,לכיוון גבעת זאב - עטרות .

לפעמים חונה שם רכב סמוי ולכן לא כדאי לקחת את הסיכון.

ובכלל , מי נוסע בעיר מהר ? בשביל מה !

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

פורסם

אחרי המנהרה האחרונה לכיוון רמות-פסגת זאב יש גם מצלמה נייחת או שרק לפעמים יש מצלמה ניידת ושוטר?

פורסם

בכביש בגין קיימות שתי מצלמות מולטנובה קבועות שפעלו בעבר ואינן פעילות נכון להיום.

למרות זאת, יש להתייחס אליהן כאל פעילות, כי הן ניתנות להפעלה בכל רגע נתון...

שתי המצלמות מופיעות בסרטון הזה של ATOO (שתי האחרונות):

גם המיקומים הניידים בכביש זה מופיעים בקובץ ה GPS...

פורסם

נניח ושוטר "תופס" אותך על מהירות גבוהה באקדח הילזר..

 

לאקדח אין תמונה של האוטו..איך מתבצע המעצר?

×
×
  • תוכן חדש...