Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שיצא לי לחפש (עליי להודות שרגלי עוד לא דרכה באף סוכנות) - אין רכבים מהשכרה שיש בהם כריות אוויר.

האם זה נכון, או שכל מקרה לגופו, ויש דגמים שיש בהם ויש דגמים שאין בהם - תלוי ברמת האבזור של הרכב הספציפי?

 

למשל - לא מצאתי עדיין אופל קורסה אחת שיש לה כריות אוויר וניתן לרכוש אותה מהשכרה, למרת שבמחירון זה מופיע כסטנדרטי.

פורסם

זה משתנה מחברה לחברה, ומדגם לדגם. לחלקם יש כרית אחת במקום 2, לחלקם (נדיר!) אין כריות בכלל. אחרים יהיו עם 2 כריות.

 

אגב אם אתה רוצה מידע אתה יכול לקבל אותו טלפונית. (בטוח שלגבי כמות הכריות)

 

גיא.

פורסם

בדרך כלל מכוניות המיועדות להשכרה או לציי רכב,כוללות את המספר הנמוך ביותר של כריות אוויר,אך תקנון ה NCAP קובע כי המכונית הנבחנת תהייה בעלת המספר המינימלי של כריות אוויר,כך שיוצא שרוב היצרנים מתקינים כיום לפחות 2 כריות אוויר,אם כי יש חריגים:ליונדאי גטס GLF כרית אוויר לנהג בלבד,הסוזוקי בלנו והדייהו לאנוס נמכרו ללא כריות כלל(!)בדגמים הבסיסיים,לפורד פיאסטה(עד 02)כרית אוויר לנהג בלבד,וכך גם בפוקוס ובלאנטיס עד 02.אגב,לקורסה יש 4 כריות אוויר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...