Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדבר עם הוטרינר העירוני (הוא הכתובת בעירייה) ולהגיד לו שהכלבים תוקפים, אחרי זה להגיש נגדה תלונה במשטרה (ללכת פיזית למשטרה, לא בטלפון).

 

אם אתה רוצה כלי פיזי להתגוננות אז יש מקל למגע פיזי ויש פחית קולה מלאה ב-5 מטבעות של 10 אגורות להרתעה מרחוק.

עם כמה שאני אוהב כלבים, לפעמים צריך גם להשתמש באלימות כדי לנטרל כלב.

 

היה לי שכן עם בוקסר שהיה בורח מהחצר ואורב בין השיחים לאנשים ואז יוצא לתקיפה, אחרי שנמאס לי ממנו החלטתי פשוט לתקוף בחזרה, את הבעיטה שהוא קיבל ממני הוא זכר טוב עד היום שהם עזבו פה והכלב מאז לא התקרב אלי. אומנם פגעתי בכלב, אבל לא בצורה רצינית והמטרה הושגה.

 

בפעם השניה שכן אחר עם רוטווילר, אישתו של השכן פתחה את השער והכלבה ברחה בדיוק שיצאתי עם הכלב שלי (עם רצועה), הבחורה נכנסה לפניקה מטורפת והכלבה ניסתה לתפוס את הכלב שלי ולא ראתה כלום מסביב.

אחרי כמה בעיטות והאחרונה שהעיפה אותה לתוך קיר, היא כאילו התעוררה מהחלום שלה והלכה. ראו בעיניים שלה שהיא נכנסה לאמוק ולא היתה ברירה. השכן הגיע מהר מאוד (שוטר) ובדק את הכלב שלי שהכל בסדר איתו ולא קרה לו כלום, כנראה שהוא יודע מה היתי יכול לעשות לו בהגשת תלונה (אז לך ותגיש תלונה).

 

אז כן לפעמים צריך להשתמש באלימות, החזק שורד ובנתיים אתה לא החזק במקרה הזה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני יודע בוודאות שבעיריית תל אביב לפחות פקחים רושמים דוחות לבעלי כלבים שמשחררים את הכלבים שלהם ללא רצועה וללא השגחה.

אז נסה לפנות לעירייה.

VW PASSAT 1.8T

פורסם

כל ההמלצות שכוללות תלונות על תקיפה מצד הכלבים לא עונות על הקריטריון הבסיסי של פתרון שלא פוגע בכלבים.

אם הם לא תוקפים איש ומהווים רק מטרד בעצם היותם משוחררים, תלונה כזו לא תהיה רק שקרית, היא תפגע בעיקר בכלבים עצמם שעל פי חוק יוכנסו להסגר של 10 ימים בתנאים שלרוב רחוקים מלענות על חוק צער בעלי חיים.

 

הפתרונות שצריך לחפש הם כאלה שיצרו אי נעימות גדולה לבעלים כמו למשל ההצעה לקשור את הכלבים עם מנעול כך שימנעו מהבעלים לנהל את חייהם בצורה תקינה, מבלי לפגוע ביכולתם לטפל בכלבים.

 

אבל לשם כך צריך להיות מסוגל לתפוס אותם, ומי שנרתע מכך יאלץ להסתפק באמצעי הרתעה מול הכלבים עצמם כמו קופסת הפח או צופר אויר רועם.

פורסם

לא יודע אם תאהב את הפתרון , כשהייתה לי כלבה היה כלב אחד שתמיד היה מטריד אותה ומחכה מתחת לבניין ופשוט כל הזמן מנסה לעלות עליה , נמאס לי ממנו ולא היה אפשר להרחיק אותו לבסוף הצלחתי להכניס אותו לאיזה פינה ולשים עליו את הרצועה של הכלבה שלי , לקחתי אותו ברצועה כל כך רחוק , שהוא לא ידע איך להגיע בחזרה.

במקרה שלך הייתי לוקח את הכלבים לצער בעלי חיים אבל לא באותה עיר שלך , ומשאיר אותם שם לחיים יפים יותר.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אישית אם היה קורה לי מקרה כזה, הייתי פשוט פונה לרשויות שזה אומר החל מפנייה לעירייה, פנייה למשטרה וכו' וכו'... כלב משוטט מבחינתי זה מתכון לאסון בין אם הוא יפגע בעצמו בכך שהוא עלול להדרס ובין אם הוא יתקוף עובר אורח כזה או אחר.

במידה והם לא מתייחסים, כיאה לרשויות הייתי פשוט מדווח על תקיפה קלה או משהו כזה פשוט להביא איזשהוא גורם אחראי לאיזור, כמובן שבשטח חשוב להבהיר שנבהלת וחשבת שהם תוקפים אותך או וואטאבר שלא יקרה מצב שהכלבים אכן נפגעים בצורה כלשהיא במידה והם לא ביצעו שום פעולת התקפה כלפייך

 

אבי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אני בדעה שאם הכלב תוקף אותך תתגונן. אין פה עניין של התעללות בכלב, הכלב צריך ללמוד לא לתקוף בני אדם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הכלבים מהווים סכנה - אתה בעצמך אומר את זה. השיקול של ביטחון העוברים והשבים גובר על טובת הכלבים.

 

תלונה במשטרה על תקיפה (היא שחררה את הכלבים במטרה לפגוע בך), תלונה לעירייה ושלום על ישראל.

 

אתה לא רוצה שהכלבים יתקפו מישהו באופן חמור כי לא עשית דבר, נכון?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מכתב איום ולראות אם יש שיפור-לא צריך להרחיק לכת.

ללכת למשטרה ולדאוג שהיא תקבל קנס(רק קנס) 600 שקל זה כואב לבנאדם. ולהגיד רק שהם שוטטו.

לא צריך לפגוע בכלבים כי יש להם בעלים מפגרים.

ואם כבר לפנות למשטרה אז שתיהיה רק אזהרה...כי באמת חבל על הכלבים...

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

×
×
  • תוכן חדש...