Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. אני חדש באתר. מקווה שסיווגתי את השאלה במקום הנכון. לשאלתי:

רכשתי רכב חדש ואני מעוניין לדעת מה סוגי הנורות באוטו. נכנסתי לכל מיני אתרים, אבל שום דבר לא ברור או לא נכון.

אשמח אם מישהו יפנה אותי לאתר מעודכן\יעזור לגבי רכב מסוג סיאט איביזה 2011 דגם REFERNCE.

 

 

 

תודה!

פורסם

1. המידע הכי מדוייק לגבי סוג המנורות שמותקנות ברכבך תמצא בספר הרכב. גם

במקרה שיש ברשותך את הספר תצטרך לפרק מנורות מסויימות בכדי לדעת במדוייק את סוג המנורה.

2. תמתין לקבלת הרכב.

3. את כול סוגי המנורות ניתן לרכוש בארץ במחיר יותר זול מאשר ב-EBAY.

איזה כייף לי :)

פורסם

נורות מעבר , נורות דרך : H7

נורות ערפל : HB4 9006

נורות חנייה : T10 W5W CANBUS

 

 

 

 

*לא מומלץ נורות מEBAY בגלל האיכות הסינית הירודה וזה ידליק נורת אזהרה בלוח שעונים וישגע את מחשב הרכב

Honda Civic Mugen RR

פורסם

מה אתם אומרים על ה-osram silverstar?

איך הם בהשוואה ל-osram night breaker?(מבחינת המחיר והאור שהן מפיצות)

מישהו יודע בכמה הם נמכרים בארץ?

האם שווה לקנות osram silverstar מ-ebay ב-23$ כולל משלוח?

http://www.ebay.com/itm/2x-H7-Silverstar-55W-12V-PX26d-50-auto-car-OSRAM-Philips-/170726866947?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item27c01d4003

 

האם המכס יכול לעקב את החלק מכיוון שהוא חלק לרכב?

יש המלצה אחרת למנורות חוקיות?

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

פורסם
מה אתם אומרים על ה-osram silverstar?

איך הם בהשוואה ל-osram night breaker?(מבחינת המחיר והאור שהן מפיצות)

מישהו יודע בכמה הם נמכרים בארץ?

האם שווה לקנות osram silverstar מ-ebay ב-23$ כולל משלוח?

http://www.ebay.com/itm/2x-H7-Silverstar-55W-12V-PX26d-50-auto-car-OSRAM-Philips-/170726866947?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item27c01d4003

 

האם המכס יכול לעקב את החלק מכיוון שהוא חלק לרכב?

יש המלצה אחרת למנורות חוקיות?

 

נורה רגילה,שום דבר לא מיוחד אולי טיפונת יותר חזקה אבל זה דיי עבודה בעייניים.

צבע : צהוב!

Honda Civic Mugen RR

פורסם

אם אתה רוצה אור לבן - קנה את אלה

http://www.ebay.com/itm/H7-PHILIPS-BLUE-VISION-ULTRA-2XW5W-SUNGLASSES-/260846217419?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cbba568cb

 

 

גם אור לבן שלא דוהה בזמן וגם חוקיות מבחינת שימוש ותתחדש על הרכב

 

לגבי נורות חנייה LED קנה של חברה טובה ולא סינית שימסו לך - חברה כמו LETRONIX

מוצר כזה למשל

http://www.ebay.de/itm/2x-5SMD-LED-Standlicht-xenon-weis-w5w-ba9s-T10-CheckControl-CanBus-sicher-/190602777781?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item2c60cf94b5

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...