Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מושג איזה דגם... אם זה חשוב אני יעלה תמונה שלו

הבעייה זה שנשבר הכפתור של הלהחליש ככה שאפשר להגביר אומנם

אבל להחליש אי אפשר וזה נשבר על כח יחסית חזק(גבוהה)

וזה בעייה כי גם אין מיוט

מה עושים?

 

אני לא רוצה להחליף אותו כי זה רדיו דיסק שאני מאוד אוהב איך שהוא עובד עם הרמקולים

ממש נשמע כיאלו יש סאב באוטו

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם

אז אם כך למי מיועד ה- 9813 שסימנת Checked עליו בחתימתך?

 

בכול אופן סך הכול יכול להיות שנשברו לך הפלסטיקים הפנימיים בתוך הפאנל או שהמפסק

נדפק.

 

בשני המקרים אין הרבה מה לעשות אלא אם כן נדפק המפסק ואתה יכול להשיג אותו מפסק

(SMT) או לקחת מפסק מהפאנל עצומ על חשבון פונק' אחרת (Mute לדוג').

 

בכול אופן, אם ממש מדובר במכשיר שיש לו ערך סנטינטלי רב עבורך כנס לאיזו מעבדה בקרבת מגורייך וראה מה הם מציאים לעשות...

פורסם

נראה לי שכל מה שבחתימה שלו חירטוט

כי הוא אומר בחתימה שיש לו סאב חיה

ובהודעה הוא אומר שהרדיודיסק נותן לרמקולים

והם כמו סאבים

פורסם
אז אם כך למי מיועד ה- 9813 שסימנת Checked עליו בחתימתך?

 

בכול אופן סך הכול יכול להיות שנשברו לך הפלסטיקים הפנימיים בתוך הפאנל או שהמפסק

נדפק.

 

בשני המקרים אין הרבה מה לעשות אלא אם כן נדפק המפסק ואתה יכול להשיג אותו מפסק

(SMT) או לקחת מפסק מהפאנל עצומ על חשבון פונק' אחרת (Mute לדוג').

 

בכול אופן, אם ממש מדובר במכשיר שיש לו ערך סנטינטלי רב עבורך כנס לאיזו מעבדה בקרבת מגורייך וראה מה הם מציאים לעשות...

 

יש לנו שלוש מכוניות באחד מערכת בילד אין שקיבלו עם האוטו

באחד מה שאני מדבר(פלוס מגבר זבל וסאב)

ובאחד מה שיש לי בחתימה

כתבתי כבר שאין לו MUTE

 

ואמרתי כבר אני בטוח ב100 אחוז שנשבר הפלסטיק... השאלה זה מה אני יכול לעשות

במצב כזה?

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם

אולי זה בשביל האוטו של חברה שלו ? אולי הוא קנה את החלקים האלו אבל מחכה לאוטו חדש שלו שבהם יותקנו...

 

למה אתם סתם קטני אמונה ? אדם חף מפשע עד אשר לא הוכחה אשמתו.....בכל מקרה במקום לעסוק בחרטות עדיף לנסות לעזור לו עם הבעיה שכן יש לו

פורסם

לא רלוונטי מה יש לו או אין לו... זה עסק שלו...

אם תעלה תמונה אולי נוכל לעזור.

מה לגבי פירוק הפנל נגיעה בשביל לראות מה ניתן לעשות מאחורי הכפתור

השבור?

אולי אפילו תרשום דגם שנראה באיזה כפתור מדובר?

פורסם
לא רלוונטי מה יש לו או אין לו... זה עסק שלו...

אם תעלה תמונה אולי נוכל לעזור.

מה לגבי פירוק הפנל נגיעה בשביל לראות מה ניתן לעשות מאחורי הכפתור

השבור?

אולי אפילו תרשום דגם שנראה באיזה כפתור מדובר?

 

הבעייה שאין לי מצלמה ברגע זה אני יוכל לצלם רק עוד שבועיים

שיחזירו לי את המצלמה... אתה תוכל להפנות אותי לאתר או משהו של פיוניר

שיש שם דגמים ישנים שלהם? האוטו בשנייה הזאת לא אצלי הוא יהיה פה בערב

ואז אני יפרק את הפנאל ויראה בדיוק מה קרה שם עד אז יש עוד רעיונות?

אני בטוח שזה הכפתור נישבר כי הוא היה חצי שבור והרגשתי אותו אתמול נשבר

והווליום למעלה(יותר חזק) עובד מצויין אם זה משנה משהו

 

ואם כבר כל אלה שבאים לבדוק אותי פה... יש לנו 3 מכוניות כמו שהסברתי

במכונית המדוברת הסאב לא עובד בכלל כי אני שונא איך שהוא נשמע אז המגבר מחבר רק את הרמקולים הקידמיים

והאחוריים עובדים מצויין עם הרדיו דיסק ממש שומעים מעולה(לייטינג אודיו בולט)

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם

לא צריכה להיות בעיה לסדר כפתור לחיצה.

אם נפל הכפתור, תנסה להחליף עם רכיב דומה, שיאפשר לך ללחוץ על הנקודה

באופן דומה ולהנמיך.

פורסם
לא צריכה להיות בעיה לסדר כפתור לחיצה.

אם נפל הכפתור, תנסה להחליף עם רכיב דומה, שיאפשר לך ללחוץ על הנקודה

באופן דומה ולהנמיך.

 

אבל מאיפה אני יביא לו רכיב דומה? לקחת מהרדיו דיסק עצמו כפתור שאני לא משתמש בו?

אין איזה מקום שאני יכול לקנות דבר כזה? כמה זה אמור לעלות 5 שקל!?

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם

לא בטוח שתמצא... אולי אצל טכנאים מפירוק אבל נשמע לי קלוש...

קודם תנסה לראות מה הבעיה, אם היא פנימית או חיצונית.

חיצונית = רק כפתור שבור, אבל עם "קומבינה" אפשר ללחוץ ולהנמיך.

פנימית = כפתור שבור, אבל גם קומבינה לא עוזרת ויש בעיה במגע בתוך הפאנל.

×
×
  • תוכן חדש...