Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי בעיה שהטורים משחקים לי בזמן עצירה (לא תמיד מידי פעם) גם בניוטרל וגם ב-D ויש לי בלי קשר (או אולי יש קשר) הודעת שגיאה שהופיעה לי בשבועיים האחרונים כמה פעמים ואחרי דקה החיווי של התקלה נעלם (סימן קריאה בתוך משולש)

 

צירפתי וידאו שיהיה יותר מובן.

 

תודה לכל העוזרים

 

http://www.youtube.com/watch?v=AwzzCM17N6k טורים משחקים

http://www.youtube.com/watch?v=m8qBF2gXTyk טורים

http://www.youtube.com/watch?v=GSHYGCHCYhY הודעת שגיאה

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

שלום,

 

יש לך בעית טעינה ברכב.

אם תסתכל בסרטון עם ההודעת שגיאה, בצג מעל הרדיו הוא רושם לך:

electric circuit fault.

משמע בעיית טעינה. תבדוק אם לא חסר לך מים מזוקקים במצבר.

כשזה קורה, תבדוק גם את מתח הטעינה.

ב - 307 ו - C4 נפוץ שיש טעינת יתר במערכת, אבל אז הוא מדליק גם מנורת כרית אוויר ו ABS.

בכל מקרה, אני בטוח ב 99% שיש לך בעיית אלטרנטור.

בד"כ זה קורה כאשר הרכב חם והאלטרנטור מתחמם. כשהוא מתחמם זה משפיע על הווסת מתח שנמצא בתוך האלטרנטור.

מקווה שעזרתי.

אסי

פורסם

יתכן שהבעיה היא בטעינה, אבל לא נראה לי שזה המצב כאן.

 

מה שלא הבנתי איך מהודעה electric circuit fault מבינים שזאת בעיית טעינה??? זה ממש לא הפירוש.

 

תתכן בעיה במצערת האלקטרונית, תקלה יחסית נפוצה. בכל אופן גש לאבחון ממוחשב.

פורסם

לדעתי הטורים שמקפצים בסרק, זה לא תקלה בהזרקה או במנוע, כי אז זה היה צריך ליהיות חוזר על עצמו, כל פעם שנכנס דלק למנוע המחוג זז. וגם יש רעש חלש מהמנוע שכאילו לוחצי גז (נחנק אם אין דלק, וזה מעלה לו טורים)

(אבחנתי לחבר תקלה כזאת בקליאו 2L קופה).

 

המחוג של הטורים נראה מרצד, כאילו יש הפרעות במתח של המנוע של המחוג, (רעש חשמלי), ולכן הוא זז ככה.

 

מזה כל הבלאגן הזה שיש לך על הדשבורד?

 

נגעת\חיברת משהו לא מקורי למערכת חשמל?

 

 

מתי היה טיפול אחרון\כל כמה זמן מטפל?

פורסם

בדגמים אלו בית המצערת עשוי פלסטיק.

לעיתים, עקב ליכלוך ו/או עיוות של הפלסטיקה, נוצר מצר שפרפר המצערת לא מתפקד כראוי. בשלב ראשון מנקים אותו היטב, בודקים שהוא נע בצורה תקינה בתוך הבית מצערת ומאפסים מחשב הזרקה (חובה). ב 99% מהמקרים זה פותר את הבעיה שיש אצלך.

בעניין ההודעת שגיאה - יכול להיות שיש קשר בין הדברים ויכול להיות ש...לא.

 

אני משוכנע שבמוסך מורשה יבואן ידעו להתמודד עם בעיה כזו, לא מדובר במשהו נדיר במיוחד.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שבוע טוב לכולם

 

עכשיו ראיתי את כל התגובות ותודה רבה לכולם.

 

אסי,

 

הייתה לי בעייה של טעינת יתר ברכב לפני עשרה חודשים וכמו שתיארת נדלקו הרבה נורות אזהרה כולל מה שאמרת והופיעו לי שגיאות ומחוג הטורים היה קופץ לשמים ויורד לאפס וכמובן מנורת STOP החמורה נדלקה.

הזמנתי גרר ובאמת בחברה החליפו אלטרנטור.

 

יכול להיות שהוא תקול שוב?

 

ניר,

 

התקנתי 2 דיבוריות בלוטוס וחיישני רוורס ברכב בהתקנה עצמית אבל זהירה, כלומר, לא חיברתי לכל + שמצאתי אלא לקחתי מהמערכת DVD שיש לי ברכב שהותקנה לפני שנים. (אני אסדר את הבלגן בעז"ה...)

 

רועי ואיציק,

 

עשיתי ניקוי בית מצערת לפני כמה חודשים אצל "מוסכניק ביתי" וללא איפוס המחשב כמובן.

 

האוטו אצלי חדש מהחברה והוא מטופל כל 30K בדיוק לפי הוראות היצרן בחלפים מקוריים בלבד(אבל לא במוסך פיג'ו כי שוחטים שם בעבודה) האוטו עשה כבר 280K.

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

בדקתי עכשיו את המתח במצבר והוא היה 13.88

 

הבדיקה נעשתה בזמן שהטורים היו יציבים

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

בוקר טוב

 

היום ניסיתי לבדוק את המתח בזמן שיש קפיצה בטורים אז חיברתי מד מתח בתוך האוטו לתוך הנקודה של הדיוידי

 

והמתח היה בסביבות 13.7

 

ואז פתאום שמתי לב שהמתח ירד ל-12.2 (זה היה בנסיעה בערך על 40 קמ"ש) וכשעצרתי התופעה הופיעה והטורים שיחקו קצת ואז היו כמה קפיצות והמתח שב ל13.7 והטורים התייצבו.

 

מה זה לדעתכם?

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם
עשיתי ניקוי בית מצערת לפני כמה חודשים אצל "מוסכניק ביתי" וללא איפוס המחשב כמובן.

 

אולי זה קשור לתקלה שאתה חווה, אבל ככלל אחרי טיפול במצערת כדאי לבצע לימוד דוושה מחדש.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לצערי בדיקת מחשב לא מראה כלום.

אני נמצא בקשר עם 2 מוסכים אצל אחד (מורשה יבואן לשעבר) מציע קודם לעשות ניקוי ולימוד מצערת קודם.

אצל השני שהוא מורשה יבואן עוד לא הייתי.

יש לי הרגשה שאולי אני צריך להחליף מצערת ובדקתי אצל מוסך מורשה והיא עולה 2048 ש"ח לפני מע"מ ועבודה!!

מישהו יודע אם אפשר להשיג יותר זול?

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

תעשה מה שאמרתי לך ותחזור לדווח, אני מאמין שהבעיה תיפתר.

 

ניקוי המצערת + בדיקה שהיא נעה בחופשיות ולא משתפשפת בדפנות + איפוס מחשב ולימוד דוושה. להניע את הרכב ולתת לו לעמוד במקום עד שהוא מתחמם והוונטה נכנסת לעבודה. גם אם הטורים "ישחקו" מעט בהתחלה - לא להיבהל, המחשב ילמד מחדש את המיקום של המצערת וזה יהיה בסדר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מצערת כזאת חדשה עולה סביבות 700 שקל במקומות הנכונים :wink:

 

איציק

 

ניקוי מצערת ולימוד עולה בסביבות 500 ש"ח

 

אם יש מצערת ב-700 ש"ח אולי שווה כבר להחליך?

 

רועי אתה יכול לכוון אותי למקומות הנכונים?

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

×
×
  • תוכן חדש...