Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל חברי הפורום שלום.

לא מצאתי פורום בנושא אביזרים לכן אני מפרסם שאלה כאן - מנהלים נא להעביר לפורום יותר מתאים אם קיים.

 

אני שוקל להרכיב מגיני רוח לקורולה 2008 שזה עתה הפכתי לבעלים המאושרים שלה.

 

במרחבים הוירטואליים ראיתי שקיימות שתי התקנות של מגיני רוח - בהדבקה ובהשחלה (לא נשמע טוב, אבל ב"קליפסים" גם לא נשמע טוב).

 

מה עדיף? איזה שיטה מחזיקה יותר טוב?

 

כמו כן ראיתי סטים שלמים נמכרים ב150 ש"ח (קימות הודעות כאלה ביד 2), מצד שני כשנכנסתי לחנות אביזרים אמרו לי שסט יעלה כ400 ש"ח.

 

הפרש לא מבוטל, והשאלה היא למה? קיימים יצרנים שונים? איכויות שונות?

 

תודה לכל המשיבים.

פורסם
כל השיטות יחזיקו פחות או יותר אותו דבר.

תנסה ברד ליין יש לו אחלה מחירים

 

איך אתה כותב משפט כזה ללא שום ידע וניסיון בתחום?!?

 

אני אתחיל ואומר שבלחיצה, המגיני רוח יושבים יותר חזק.

יש בישראל פירמה גרמנית מצוינת שנמכרת יפה מאוד.

וסט כזה עולה בסביבות 400 ש"ח.

לגבי המגיני רוח בהדבקה, יש הבדלים גדולים באיכות בין פירמה לפירמה.

מכיוון שאני מתעסק רק עם רכב קוריאני, אני אתייחס אליו.

כיום, ניתן להשיג בישראל מגיני רוח בהדבקה תוצרת טייוואן, סין, קוריאה ושכם.

יצא לי לראות מגיני רוח תוצרת סין או שכם שמתפרקים מהרכב אחריי שנייה.

גם איכות החומר הכללית על הפנים.

לעומת זאת יש פירמות קוריאניות שמיוצרות ע"י יצרן מקורי שמשתמש בשיטת הדבקה עם

דבק של חברת 3M.הכי איכותי שיש. על ה I30יונדאי שלי מורכבים כאלו כבר 3 שנים.

×
×
  • תוכן חדש...