Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חצי שנה עם פיג'ו 206+


XENON
שימו לב! השרשור הזה בן 4780 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מסתכל עליה בעיני עגל ואומר לעצמי, "זה בסדר, כולנו מתחילים מלמטה".

הפרידה מהמפתחות של הC5 V6 והדי מקס הידנית הייתה דיי כואבת מבפנים, אבל הגיע הזמן לרכב משלי.

 

אני פותח את הדלתות ששוקלות כמו נוצה ואומר לעצמי "מה זה הגרוטאה הזו? מה הפרצוף השמן של ה-207 קשור בכלל? למה אין כיוון חשמלי למראות? למה כפתורי החלונות נמצאים בין המושבים? איפה התאורה בתא מטען? למה רק קטועי רגליים יכולים לשבת מאחור? למה יש פה ניקלים של ערסים?"

כנראה שאני חי טוב מדי שאני מעז להתלונן על דברים כאלו, כנראה שבכלל לא הבנתי את הקטע שלה...

 

ההרצה לא הייתה פשוטה- המזגן בקושי עבד, המנוע נשנק בסל"ד גבוה, הקלאצ' הפריד גבוה מדי (מה שגרם לי לטלטל את הרכב כמו אישה) וקיללתי את הרגע שרכשתי את הרכב הזה.

 

לאט לאט הכל התחיל להסתדר.

המזגן נזכר מה יעודו בחיים, המנוע התחיל לעבוד חלק ועגול והתרגלתי לקלאצ' כמו כפפה ליד.

 

התחלנו להתרגל אחד לשני, נהינו חברים טובים, דאגנו אחד לשני.

התחלתי להכיר את הצדדים היותר יפים שלה.

זה שהיא כחולה, חטובה וסקסית כולנו יודעים (הפרצוף של ה-207 שנוי במחלוקת).

זה שהיא חסכונית גם היה צפוי, היא בד"כ תאכל 1/14 עם נהיגה משתלבת בתנועה.

זה שהיא נוחה גם היה ברור, הרי היא מהדור של X06 של פיג'ו וגם הצמיגים בחתך גבוה.

זה שהיא שקטה במהירויות שיוט (עד 130) גם היה ניתן לצפות הרי אנחנו בשנת 2011 ויש כל מיני NVH'ים למיניהם.

זה שהיא נכנסת כמעט לכל חניה גם ברור, חוץ מזה שיש חיישני רוורס למוגבלים כמוני מהכפר.

זה שהמערכת סטריאו יותר מסבירה קצת הפתיעה אותי.

 

 

אבל לעזאזל, בחיים לא ציפיתי שיצאו ממני כ"כ הרבה חיוכים כשאני נוהג על רכב עם 75 כ"ס.

כבר שמעתי את כל הקשקושים של "השלדות של פיג'ו מפעם", "הגה הידרואלי זה הכי אחי" "יש תקשורת אבל לא מהסלולר" "החברים של אילן" ובלה בלה בלה אבל לזה בהחלט לא ציפיתי...

 

אני גר באצבע הגליל, חברה שלי גרה ברמת הגולן וכאן נהיה החלק המעניין...

נסיעה לשם בכבישים ההרריים והמפותלים פשוט גורמים לך להבין למה הרכב הזה מיועד.

זה לא חרטא, אתה והרכב נהיים ישות אחת- אתה מחובר לרכב שמחובר לכביש דרך הישבן, ההגה, הדוושות, גיר והמנוע.

ההעברות משקל מצויינות, ההגה מעביר תחושה בצורה פנומנלית, השלדה אומרת לך איפה נמצאים גבולות האחיזה, העברות ההילוכים קצת ארוכות אבל סה"כ מאוד משתפות פעולה במשחק (הייתי מאוד שמח אם היה הילוך 6).

אני מכניס את עצמי לסרט שאני נהג ראלי, הרכב באמת כיפי לאלה, היא גורמת לי לחייך ולחשוב שהחיים יפים וגם יש פינק פלויד ברקע. אני נוהג בכבישי רמת הגולן ואצבע הגליל, רואה את הפוטנציאל העצום ותוהה לעצמי למה עדיין אין מרוצי ראלי בישראל, יש פה קטעי כביש מדהימים עם נוף יפייפה שהפיג'ו פשוט פורחת בהם.

המנוע תאמינו או לא נשמע טוב (!!!) בסל"ד גבוה, בהחלט לא ציפיתי שרכיב ותיק כמו שמעון פרס בנפח 1400 ישמע כל כך טוב. והמנוע בהחלט משתף פעולה עד המנתק ב-6000 סל"ד. הרכב אמנם אינו אצן מצטיין ל-100, אבל חלוקה נכונה של ההילוכים גורמת לו להיות זריז, אין חורים בהילוכים ובעליות ניתן להגיע למהירויות מספקות בהחלט. אבל כן חסר לו פאנצ', איזה אקסטרה פוש שכנראה לא ניתן להגיע עם מנוע בעל 8 שסתומים.

אבל זה מה יש ועם זה ננצח.

 

אז מה השורה התחתונה?

הרכב הזה לא מתאים לכל אחד, התכנון שלו עוד נמצא בסוף המאה הקודמת וניתן לראות זאת ואם אתה לא גר בקרבת הכבישים הנכונים יכול להיות שתשתעמם ממנה.

אם אתה מחפש יותר פרקטיות ובטיחות לך על הקליאו או הפאביה.

אם אתה מחפש יותר חיסכון לך על הפיקנטו ודומיהן.

 

אבל אם אתה אוהב לנהוג זו האחת.

כשהכל מתחבר להרמוניה מושלמת אין לזה תחליף, שווה לסבול את כל המגרעות שלה רק בשביל הרגעים האלה בנופים היפים של ארץ ישראל.

140820112054.jpg

230520111779.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את הכתיבה שלך!

 

+1

 

אבל מה עם תמונות הנוף של הדרכים ?שברקע כמובן הפג'ו ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לה גם מושבים טובים,קיבלת את הרכב עם המערכת המקורית?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם יש מספר דברים שבהם אני חולק עליך, לרוב המסקנות של שנינו לגבי הרכב הזה די דומות.

ההגה והשלדה באמת מציבים רף גבוה ביחס למה שהמנוע יכול לספק, וחבל. עם מנוע ראוי יותר היתה יכולה להיות כאן חבילה מנצחת.

ואם כבר מדברים על המנוע, שים לב שבדגם המקורי הספקו עמד על 75 כ"ס, אבל בזה הנוכחי קוצצו לו כמה סוסים. זוהי כנראה גם הסיבה לכך שחסר לך הילוך שישי: כדי להתגבר על המחסור בכוח, לרכב הזה יש גיר קצר.

ואם אתה מופתע מכך ש-75 כ"ס גורמים לך לחייך (למרות שכפי שציינתי, זה פחות מ-75 כ"ס), אז בפעם הבאה שאתה במרכז אתה מוזמן לקפוץ אלי ולראות איך גם 42 כ"ס יעלו לך חיוך על הפנים שלא תצליח למחוק עד סוף היום.

 

388232_214111971995522_143046289102091_559271_773887577_n.jpg

 

נ.ב.: כמעט ושכחתי: תתחדש ותהנה!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ה-206 הצליחה לרגש אותך, היית צריך לנהוג ב- 205 כדי לדעת מה הוא רכב מהנה.

ואני לא מדבר על גרסאות GTI או Rallye, אלא על 1.4 סטנדרטי - אותם 75 כ"ס ארוזים בחבילה קלה ומתקשרת יותר מן ה- 206.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכניס את עצמי לסרט שאני נהג ראלי, הרכב באמת כיפי לאלה, היא גורמת לי לחייך ולחשוב שהחיים יפים וגם יש פינק פלויד ברקע. אני נוהג בכבישי רמת הגולן ואצבע הגליל, רואה את הפוטנציאל העצום ותוהה לעצמי למה עדיין אין מרוצי ראלי בישראל, יש פה קטעי כביש מדהימים עם נוף יפייפה שהפיג'ו פשוט פורחת בהם.

 

אני שמח שאתה נהנה, עם זאת כדאי שתתעורר בזמן מהסרט שאתה מכניס את עצמך אליו, ולא כשתתקל בריאו צבאי שנמצא בסרט שונה משלך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

XENON , שאפו על הכתיבה! נהדרת!

ריתקת אותי.

 

אני בעלים של פיג'ו 206 שנת 2000, ולמעשה בגלל שהרכב לא שונה הרבה בגירסאותיו החדשות תמיד אמרתי לעצמי שאין מצב שארכוש פיג'ו 206 בעתיד.

אבל אתה שינית במקצת את דעתי. הצלחת להדגיש פה את הנשמה של הרכב הזה, שזה משהו שאין להרבה רכבים.

רכב עם נשמה, רכב שקל לאהוב ולהתחבר אליו ואני רואה את זה גם אצלי ברכב, אני פשוט חי את הרכב ומרגיש אותו כל נסיעה מחדש.

תחושה אדירה אגב.

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם, אני שמח שנהנתם לקרוא.

 

yulianx

כן, קיבלתי איתה את המערכת המקורית.

 

אלעד, באמת הייתי שמח אם המנוע היה יותר חזק אבל כנראה שיש גבול למה שאפשר לקבל סביב המחירים האלה.

הסיבה שאני מעוניין בהילוך שישי היא שיהיה הילוך מנהלי. הילוך חמישי ב-100 קמ"ש= 2700 סל"ד, הייתי שמח שיהיה הילוך שישי ב-2000 סל"ד כדי שהרכב יהיה יותר משוחרר, אבל כנראה שזה סתם הרגל מגונה מהסיטרואן.

בקשר להזמנה, אני אשמח לקפוץ. איפה המגרש הזה?

 

דיסקו, כמובן שזו הייתה רק מטאפורה ציורית, אני לא מהנהגים המשתוללים.

 

שזיף, אני שמח שגרמתי לך לחשוב שוב, היא באמת שווה בדיקה. אבל איך הסלוגן של אלפא אומר? "רק אם אתה מתאים לה"

 

VW

יש לי קצת תמונות של הנוף לבקשתך שצולמו מטיול שעשיתי לפני שבוע, אבל בלי הפיג'ו.

האיכות לא מי יודע מה, סה"כ תמונות מסלולרי.

רק אציין שאלו לא הכבישים המעניינים ביותר...

051120112108.jpg

051120112131.jpg

051120112132.jpg

051120112136.jpg

051120112143.jpg

051120112163.jpg

051120112164.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4780 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...