Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח לפאביה - 10 אלף שקל?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
RS צ'מפיון הלכה למהלך של הפסקת מכירת הפאביות לשוק המוניות. אני מניח ומקוונ שבשנתיים הקרובות ילך וידלל מספר המוניות והרכבים ההאלו יגיעו אולי לסקטור יותר נורמאלי.

 

 

אילן, צר לי לאכזב - הם חזרו לספק פאביות ספייס כמוניות. אומנם לא בכמויות של ימי קדם...

 

שולח לך בפרטי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אילן, צר לי לאכזב - הם חזרו לספק פאביות ספייס כמוניות. אומנם לא בכמויות של ימי קדם...

 

שולח לך בפרטי.

 

אשמח אם תשלח גם לי. תודה.

פורסם

הפאביות ספייס אלו רכבי סטיישן עם מנועי דיזל וגיר ידני (אני צודק?). אילו מכלולים הפאביה 1.6 בנזין האצ'בק (ספורט) יכולה לחלוק עם המוניות הנ"ל שתצדיק את גניבת ופירוק הרכב שלי?

 

מנוע לא מתאים, גיר לא מתאים, חלקי פח לא מתאימים, אפילו המושבים לא מתאימים... לא מבין את זה.

פורסם
הפאביות ספייס אלו רכבי סטיישן עם מנועי דיזל וגיר ידני (אני צודק?). אילו מכלולים הפאביה 1.6 בנזין האצ'בק (ספורט) יכולה לחלוק עם המוניות הנ"ל שתצדיק את גניבת ופירוק הרכב שלי?

 

מנוע לא מתאים, גיר לא מתאים, חלקי פח לא מתאימים, אפילו המושבים לא מתאימים... לא מבין את זה.

 

הרבה, גיא.

 

הגיר / קלאץ' - אמורים להתאים, למיטב זכרוני.

 

מכסה מנוע / כנפיים / פגוש קידמי / דלתות קדמיות / מראות / חיפוי בתי גלגל וכו' - יכולים להתאים בשמחה ובששון.

 

חלקי פלסטיקה פנימיים / הגה / ידית הילוכים / דוושות / מושבים - כנ"ל. אין שום בעיה להרכיב מושבים של "ספורט" בפאביה "רגילה".

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
באתר של 9 מיליון תרשמו שאתם גרים באיזה חור בצפון ותראו איך המחיר יורד.

אתה רציני? :shock: אולי גם תרשמו שהנהג הצעיר ביותר הוא בן 50 ושבכלל מדובר ביונדאי לנטרה שנת 98, אז המחיר יצנח עוד יותר.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

איפה הבעיה?

לא רשמתי לרמות את הביטוח, כן רשמתי לעשות בדיקה בשביל הכיף באתר שלהם כדי לבדוק את הפרשי המחירים (יש שם ממשק ממוחשב שמאפשר קבלת הצעת מחיר ללא שיחה עם נציג).

פורסם
ואיך אני מגיע למחיר שמקביל למה שאתם מזכירים פה?

 

Psdd - שלחתי לך הודעה פרטית.

 

הבוקר התקשרו אלי מדן-מור סוכנות הביטוח שביצעה את הביטוח הקבוצתי לפאביה.

נשבע לכם שהייתי בטוח שמדברים איתי ממדינה אחרת בכל מה שקשור למחיר, תנאי מיגון, הש' עצמית.

אגב - תנאי הביטוח של הקבוצה עדיין נשמרים כך שניתן לפנות אליהם עצמאית ללא צורך בתיאום קבוצתי.

 

הקמפיין של 9מיליון כנגד סוכני הביטוח (שוקה) ביחס למקרה זה פשוט פתטי :evil:.

פורסם
תנסה לקבל הצעת מחיר דרך האתר הזה ,

גם אם אני לא לוקח את הסוכן הזול שמופיע שם אני משתמש במידע כדי להתמקח עם הסוכן שלי .

http://www.b2bit.co.il/

בהצלחה.

 

צודק, פשוט זה מבהיר את הנקודה שאנחנו הצרכנים עברנו בשנים האחרונות שטיפת מוח שביטוח

אצל סוכן יקר יותר מביטוח ישיר מול חברה.

ברור לי שזה לא גורף לכל מצב אבל צריך לקחת את הקיבעון הזה ולזרוק אותו לפח.

פורסם

אני גם לא מבין את המחיר ההזוי הזה אצלי הפאביה ספורט 1.2 tsi מקיף וחובה + צד ג׳ גרר ושמשות מסתכם ב: 4500 פלוס מינוס כמה שקלים אבל אני עם ביטוח של 24+ לכל נהג אך עדיין לא נראה שהמחיר שהציעו לך לא הגיוני

פורסם
אני גם לא מבין את המחיר ההזוי הזה אצלי הפאביה ספורט 1.2 tsi מקיף וחובה + צד ג׳ גרר ושמשות מסתכם ב: 4500 פלוס מינוס כמה שקלים אבל אני עם ביטוח של 24+ לכל נהג אך עדיין לא נראה שהמחיר שהציעו לך לא הגיוני

 

איפה אתה מבטח?


×
×
  • תוכן חדש...