Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עזוב את המצלמה רגע. יש לי DSLR לתמונות רציניות, ועד היום ה NEXUS4 שיש לי מספיק באיכות.

לפי מה שיודע לרגע זה (כלומר פיקסל יעלה החל מ 650דולר), האם מישהוא פה חושב שהפיקסל היא בחירה נכונה בהשוואה ל1+3?

פורסם

אם אתה משווה נטו ברזל-פר-שקל שום מכשיר ממותג (גוגל במקרה הזה) לעולם לא ינצח מכשיר סיני (OnePlus)

 

ה200 דולר הנוספים הולכים על חווית משתמש, תמיכה, תוכנה עדכנית, ענן בלתי מוגבל וכל שאר הפיצ'רים שעוד לא טרחתי להתעדכן לגביהם.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
עזוב את המצלמה רגע. יש לי DSLR לתמונות רציניות, ועד היום ה NEXUS4 שיש לי מספיק באיכות.

לפי מה שיודע לרגע זה (כלומר פיקסל יעלה החל מ 650דולר), האם מישהוא פה חושב שהפיקסל היא בחירה נכונה בהשוואה ל1+3?

אני מוכן לשלם 200 דולר למסך קטן, כי בשבילי זה יתרון מוחץ.

אבל פשוט הייתי קונה 1 +X

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אבל החומרה זהה לחלוטין! (נעזוב רגע בצד את המצלמה).

פשוט לא ברור לי התמכור הזה..

 

נו אז מה לא הבנת, חומרה זהה אבל הסיני עושה את זה ביותר זול (יותר ברזל-פר-שקל)

הם לא צריכים להשקיע במיליון דברים שמותג כן משקיע בהם.

 

בוא, יותר פשוט, גוגל עשו אייפון.

ג'י-פון

או אייגול

תקרא לזה איך שבא לך :lol:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

falou

200 דולר זה מחיר גדול מידי בשביל 5". באמת ציפיתי המון לטלפון הזה! אבל המחיר נורא מאכזב.

 

NIMKMNKY

בדיוק. המחיר של הפיקסל זהה לזה של אייפון7.

 

בקיצור, נראה לי אלך על ה 1+3.

עריכה אחרונה על ידי raiden
פורסם (נערך)

החומרה בפיקסל ובוואנלוס 3 לא זהה. הפיקסל מכיל SoC משופר עם אופטימיזציות לנוגט (ואני מאמין שגם לאסיסטנט, כמו היכולת לעורר את המכשיר באמצעות קול). טכנולוגיית הטעינה המהירה בה יעשה שימוש עדיין לא ברורה (יתכן שפספסתי).

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

ועוד שאלה, מכיוון שאני לא מאלה שמחליף טלפונים הרבה.

מתי בערך צפוי הפיקסל לנחות בארץ? חודש? חודשיים? שנה הבאה?

ומה המחיר שאליו אני יכול לצפות? 650$ + 30% נשמע הגיוני?

פורסם

מאמין שעם הסופגניות הוא יהיה פה, אולי קצת לפני. באשר למחיר, סביר להניח - תלוי בגרידיות היבואן ; אם זה היבואן של htc אז אני צופה למחיר סופר מופקע, בדיוק כפי שעשה עם ה M9.

פורסם

שאלה לטובת קרוב משפחה:

מה עדיף, בעיקר מבחינת איכות צילום, נוט 5 או נקסוס 6P?

בנוסף, המכשיר משמש בעיקר לעבודה. מיילים, תוכנת CRM ועוד.

אם יש הצעות אחרות למכשירים בסגנון זה, הוא פתוח להצעות.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

×
×
  • תוכן חדש...