Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בדלתות האחוריות לא נגעתי בכלל (אף אחד לא יושב שם אף פעם) רק שדרגתי את הרמקולים המקוריים.

 

מרוצה מאוד, לא חשבתי שהמערכת המקורית תצליח להזיז Tempo, אבל הם עובדים לא רע בכלל!

האמת? אני יותר מרוצה מהשילוב הזה מאשר מה שהיה לי בסיוויק.

חסר לי קצת פאנצ' של סאב, כן, אבל המיד+טוויטרים נשמעים לי יותר טוב.

 

טוב נו, טעם וריח וזה.. :-D

 

 

תנסה פעם לגשת לסוכנות ולשבת באוקטביה - אותה מערכת, אך רמקולים ומן הסתם דלתות במבנה שונה.

אתה תופתע.....הבאסים יפילו אותך (ממש לפעמים נדמה שיש סאב בתוך הדלת - מדהים! ואני לא צוחק )

המערכת המקורית לא רעה בכלל (למרות הרבה שחושבים אחרת).

היא עוצמתית ועם רמקולים טובים נותנת תוצאות יפות מאוד.

מענין מה היתה התןצאה עם שדרוג רמקולים באוקטביה?

מישהו יודע איזו מידה נכנסת שם? 6.5" או 5x7?

 

תתחדש

פורסם

מר Nakamichi היקר

 

לא חייבים ליפול מכל דבר כדי להינות.

אפשר סתם להתרשם ממערכת פשוטה יחסית שנותנות ברכב בסיסי תמורה טובה ללא תוספת של אלפי שקלים (כפי שביקש הבחור - סה"כ לשפר קמעה את מה שנותנת המערכת).

 

ודרך אגב - לי כן יש מערכת טובה ברכב שלי (האוקטביה היא של אישתי) כך שאני כן יודע מהו סאונד טוב.

רק חייב לומר שהרמקולים שם נותנים באס חזק יותר (לא אומר שהסה"כ טוב יותר). כנראה שהתאמת הרמקול למבנה הדלת בחברה לפעמים יכול להיות טוב מהרבה ניסיונות שלנו להתאמה שכזו.

מזמין אותך לשמוע ולהתרשם.

 

שבת שלום

פורסם

היי

 

הנושא של השרשיר היה - שדרוג רמקולים בפאביה ולא 'איך אני יכול לשדרג את המערכת בפאביה ב-10K ואולי לצאת מרוצה?' :wink:

 

שאלה נוספת - האם הרמקולים באוקטביה תפוסים עם ניטים (כמו שהיה בג'טה) או ברגים רגילים?

אולי אנסה גם אני להחליף רמקולים - מענין מה יתקבל?

 

תודה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

האמת היא שלא צילמתי את תהליך ההתקנה עצמו, הייתי עסוק בלבלבל ליוסי את המוח :lol:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...