Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש אל פסק למחשב / טלוויזיה /מגבר קולנוע / מדפסת / ממיר / ועוד.

הערכה שלי סביב ה 1500W-2000W.

האזור שאני גר בו יש לפעמים בעיות חשמל. ובחורף במיוחד.

שנה שעברה פעמיים היו לי תקלות בציוד חשמלי אחרי נפילות מתח.

 

מחפש להמלצה לאחד כזה.

ועדיף לאחד משומש.

מבחינת מצברים. הוא כנראה יהיה מחובר מצבר רכב.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תקנה מגן ברקים יפתור לך את כל הבעיות , זול בהרבה מאל פסק.

מגן ברקים נותן מענה לקצרים ברשת החשמל ולאדווקא מברקים, גם נפילות מתח כאלו ואחרות נבלמות על ידיו.

 

אל פסק בסגנון שאתה מדבר עולה למעלה משלושת אלפים שקל וסתם מגושם , ותקוע באמצע החדר (הולך לשרתיים בעיקר)

חבל על הכסף בקיצור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ואני חשבתי שהאל פסק שלי רציני ומגושם.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

פיצלתי את הבעיה הזו לשני אל פסק 1000.

אחד בחדר מגן על המחשבים

אחד בסלון מגן על המחשב והפלזמה

אחת הסיבות שהגדולים מ 1000 מכילים מאווררים, אני מעדיף כמה שפחות רעשנים כאלה בבית.

השניה היא ששניים של 1000 זולים יותר מאחד של 2000, לפחות היו.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אצלי הכול מחבר לאותו מקום. בסלון.

ויש לי שם היום!

טלוויזיה

מגבר קולנוע ביתי.

מגבר מקצועי. (דולק רק במוזיקה.) וזה אחת ל...

DVD.

מחשב.

מדפסת (דולקת קבוע. זה גם פקס וכו)

מודם.

רשת אל חוטית.

סאב אקטיבי. (מגבר פנימי)

מסך מחשב.

ואני בטוח ששכחתי משהו.

 

בקיצור מלא שקעים. שיוצאים כולם ממקום אחד.

אז לפצל את זה לשניים לא הכי ראלי. כי אין לי הרבה מקום. ודבר שני אני לא בטוח שאחד של 1000. (שהוא לא באמת 1000W)

דגם 1000.. בדרך כלל הוא יהיה סביב ה 800W. יספיק לטלוויזיה + מגברים. ולעשות מישמש. ופיצולים וכו לא בא לי.

 

למרות שחשבתי לקנות מצבר רציני. (כמו אופטימה. קינטיק. וכו)

לחבר לו ממיר מתח רציני. 3000W או 4000W.

ולקנות שנאי גדול משהוא סביב ה 10A. ב 12V.

לחבר למצבר. ולהתחיל לעבוד.

 

אבל יש לי בעיה שאין לי שליטה על הטעינה. ועל מצב המצבר (למרות שמצבר כזה לא ימות מהר בכלל)

אבל אני מעריך שהכול ביחד יעלה סביב ה 3000 שקל.

אבל יש לי שם מצבר שבהפסקת חשמל. יחזיק לפחות 4 שעות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

יש בירושלים חברה מייצרת UPS ששולטים בשוק האפריקאי במחירים גבוהים בהרבה מזבל סיני. איפה אתה גר ? בלגוס ? פנה לאלון מקניון הציוד הלבן בויקטוריה איילנד.גם באבוג'ה יש לו סניף.

פורסם

כמו שאמרתי אתה יכול לקנות אחד רציני, 2 בעיות, אחת מחיר, נגיד ולא מפריע לך

השניה, רעש של מאווררים - לי זה פוסל את העסק.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

תפקידו של האלפסק אינו רק להגן אלא בעיקר לתת גיבוי להמשך עבודה

 

אין טעם להתחיל לחבר אליו מגברים וכאלו

לציוד כזה מספיק מגן

למחשב ראוטר וטלפון זה כן יתאים כדי שעדיין יהיה לך תקשורת וגיבוי למחשב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בגדול אסור לחבר מגברים וטלווזיות/מסכים LCD לאל פסק רגיל.

יש אל פסק מיוחד לציוד הזה.

אם אתה רוצה UPS רציני הUPS הכי טוב שקיים בשוק הוא של APC והאמת שלא משנה איזה סדרה תקח הכל מאוד איכותי.

תלוי בזמן שאתה רוצה שהציוד שתחבר יהיה online וכמה אתה מעמיס ברשת החשמל.

יש תוכנה שאיתה אפשר לקבוע גם כיבוי מסודר את של המחשב לאחר זמן מסויים שהחשמל לא חזר, כך שבמקרה והמחשב דולק וקפץ החשמל והסוללה עומדת להתרוקן לא יהיה לך נפילת חשמל שתסגור את המחשב בצורה לא מסודרת.

S2000

×
×
  • תוכן חדש...