Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דלת אחורית תקועה נעולה, לא נפתחת משני הצדדים, כאשר מנסים לפתוח מבפנים הצ'ופצ'יק עולה וברגע שעוזבים את הידית הוא חוזר למטה, בשום מצב הדלת לא נפתחת.

עשיתי בדיקה קטנה וגיליתי שכשמשחקים עם הכפתורים של הנעילה פתיחה בדלת של הנהג (הכפתורים ששולטים על כל האוטו) מכל הדלתות יש רעש של נעילה פתיחה חוץ מהדלת התקועה.

רציתי לפתוח את הדיפון של הדלת אבל אין שם גישה.

 

למישהו יש נסיון עם התקלה ? רעיון איך אפשר לפתור אותה ?

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

  • ספונסר פורום
פורסם

יש תקלה במנעול ולא ניתן לפתוח אותו אלא עם פרוק הריפוד מתוך הרכב

פרוק המנגנון ושבירת המנעול מבפנים .

כמובן שתצטרך להחליף את המנעול לאחר מכן ,מנעול כזה מקורי עולה כ 750 שח לפני מעמ .

 

יש אפשרות נוספת שלא תמיד מצליחה אך היא דורשת מיומנות ושני אנשים ,האחד לוחץ על

כפתור הפתיחה שבדלת הנהג והשני מכה בדלת באיזור המנעול מבחוץ ,לפעמים זה יעבוד

והדלת פתאום תפתח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

99% שהבעיה שלך מתחילה ממנגנון הנעילה של דלת הנהג.

איך אני יודע אתה אומר לעצמך?!

חודשיים הייתי תקוע עם דלת אחורית ימנית שלא נפתחת, אתמול פירקתי את המנגנון של דלת הנהג, עשיתי לו טיפול קטן, אחרי שהרכבתי חזרה וכיוונתי הכל , הדלת חזרה לתפקד

 

עליתי על הפתרון בפוקס, שאחרי שפתחתי את המנגנון לגורמים, וחיברתי הכל חזרה טוב כדי כיוון של כל החלקים שזזים שם, ברגע שהחזרתי את החלק המכאני שלא יישב טוב במקום הכל הסתדר!

 

רון המחיר שציינת תופס לכל הרכבים ולכל סוגי המנגנונים? כי יש ההבדלים בין המקטים

3B1-837-015AP זה המקט של דלת הנהג שלי , אפשר לקבל הצעת מחיר

לא יודע כמה זמן הטיפול שעשיתי יחזיק

פורסם

תודה :)

 

אני באמת יפתח מחר את הפאנל בדלת של הנהג לראות מה קורה שם.

שכחתי לציין שזה לא תקוע תמיד , האמת ששיחקתי עם הכפתורים בפאנל של הנהג ואז עם השלט אז זה לפעמים נפתח.

יש מצב שמשהו לא נוגע (או נוגע איפה שלא צריך) שם בפנאל פיקוד בדלת.

 

תודה על הכיוון.

פורסם

אני לא מצליח לפתוח את הריפוד נסיתי כבר, אין גישה להוציא את הדיפון מהקליפסים למטה...

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

  • 4 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...