Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שטיפות מוח עוברים אנשי המכירות !!!.

 

לגבי מלכר אז אתה מוזמן לבדוק איך הוקמה צ'מפיון ותחת איזו חברה היא עובדת ומה הם מטרותיה - אני לא אעשה זאת (הספיקו לי גם ככה שטיפות המוח :wink:)- וגם אם זה לא נכון לפי דברי הספקנים והיועצים (כוווולם יודעים יותר מאלה שבאמת חיים את האמת תמיד -בענייני מדינה,כדורגל ....) אז לי זה לא ישנה כלום .

 

נ.ב

 

הדבר היחידי שאני ארשה לעצמי לכתוב כאן הוא שאני בחרתי לעבוד בחברה הזו ושחיפשתי את הקשרים הנכונים בכדי להיכנס (יעקובסון יא מלך !!!) ואני לא מצטער על זה שאני עובד בחברה הזו למרות כל מה שאני קורא או רואה -מעדיף את זו על הרבה מאוד אחרים שמתחרים .

 

לך אולי זה לא משנה, אבל להרבה אחרים זה משנה וטוב שיש פה כאלה שחושפים את דברי ההבל שלך.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למיטב זכרוני מלכ"ר לא משלם מע"מ, ולמיטב זכרוני (2) אני שילמתי מע"מ לצ'מפיון; למיטב זכרוני (3) מלכ"ר לא מתחרה במלכ"רים אחרים (כגון שמלצר ודלק)...

 

אשמח להתבדות כמובן, אולי בגלל זה הם לא כל כך מתאמצים למכור ;-)

וגם לא כדאי לתת הנחות כי זה אומר פחות לנזקקים ;-) ;-)

 

הכל כמובן בציניות - אם באמת מדובר במלכ"ר אוכל את הכובע (אבל משום מה אינני מרגיש צורך להמליח אותו בינתיים).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

צמפיון מוטורס הינה חברה פרטית.

לא רק, היא גם מהיחידות שלא הציגה חובות ב2009.

מלכ"ר אולי איננה לכוונת רווח על הנייר, אבל משכורות גבוהות אפשר, וברווחים קונים עוד מכוניות למלאי, עוד מפעלים בונים, עוד סוכנויות, וגם עוד משכורות. מלכ"ר הוא עניין מיסויי נטו. גם מכללת רופין היא מלכ"ר, אבל יש מעמ, יש משכורות, והמנכל נוסע ב CLS63

אז, הכל תלוי אם אתה מצליח להציג עצמך כעמותה בהתחלה, וזהו.

 

כולנו פה לעשות כסף.

 

לגבי ההנחות

גם 3000 שקל זה כסף. ודיי הרבה. לרוב האנשים פה מדובר על כמעט חודש עבודה.

אז תגידו תודה, כי אני לא רואה את מזדה וטויוטה מורידים מחירים. בסופו של יום, רכבי סיאט למשל, מתומחרים במחירים אטרקטיביים למדיי אל מול מתחריהם.

פורסם

וואי הנושא חרג שנות אור מהמקור ........

 

נא דעתכם >

 

קיבלנו הצעה מאופל על הקורסה 1.4 ידנית במחיר של 82 על הכביש

בהשוואה לפולו 1.4 ידנית מה עדיף ?

תשאירו את נושא העיצוב בצד ,מבכינה מכנית התנהגות ואיכות הרכבה מה עדיף ?

 

תודה

יוסי

פורסם

 

 

מה הקשר? ראית בונדד פעם שהוא לא מפוצץ במכוניות? אני משער שלא היית בבונדד של מאזדה בשביל לראות את כל העשרות אלפי מכוניות שעומדות שם? או של כלמוביל? והם לא מורידים מחירים...

 

 

 

תשובותיי באדום

 

תתפלא , אבל יצא לי להיות " כמה " פעמים במאזדה , הבעיה שמה שכל שני חמישי עושים הזמנות של 50 רכב לכל חברות הליסינג והמקום מתנקה תוך יומיים , אצל צ'מפיון הרבה פחות

פורסם

אירועי טרום הקנייה נסגרו :-o

הוזמנה קורסה בצבע כסף תכלת ,

קבלה מיד לאחר ראש השנה

אני יעלה סקירה ראשונית עם קבלת הרכב .(לא מבטיח אבטיח כבר לא בעונה :lol: )

 

חשוב לציין שנסיעת המבחן באופל משום מה הרגישה טוב יותר מבפולו ,קצת יותר מומנט פחות משחק עם הידית ,

האכזבה היחידה היא ש 2חלונות החשמל הנם בהתקנה מקומית .(ניתן להזמין גם 4 חלונות אבל מי בכלל פותח אותם )

 

יוסי

____

פורסם
שוב טעות בידך .

 

צ'מפיון הינה מלקר (או איך שכותבים את זה ) שזה אומר שהיא לא חברה למטרת רווח כי לפי מה שאני ורבים יודעים כל הכסף הולך למטרות צדקה ועוד ולא להמשך עסקים כרגיל,

כמו כן לגבי עניין המלאים התקועים אז תתפלא אך מנהלי המותגים עובדים לפי מלאי עכשיוי ולא עתידי (מזמינים רכבים לפי מבצע וכד') ,יבואן שמזמין רכבים מבלי לדעת לאן הוא הולך אז הוא אדיוט !!!.

 

שאל מהיכן מקבלים משכורות ,

תעשה קצת חיפוש ותגלה דברים דווקא יפים על החברה שאתה כל כך שונא !!!!!

 

א. בטח התכוונת לכתוב מלכ"ר - מוסד ללא כוונת רווח

ב. יבואנים עובדים לפי הזמנות של צפי שנתי. זה לא שאוזל המלאי אז הם מתקשרים ליצרן ואומרים לו לשלוח עוד 50 "חתיכות". גם אם יש הסתערות על איזה דגם, היצרנים לא עובדים כמו בבאסטה אלא הכל מתוכנן לפי הזמנות שנעשות בתחילת השנה של כל דילר ויבואן בארצו. לא פעם יבואנים פה מתחננים ליצרנים לקבל עוד מכוניות ולא שמים עליהם.

פורסם
תתפלא , אבל יצא לי להיות " כמה " פעמים במאזדה , הבעיה שמה שכל שני חמישי עושים הזמנות של 50 רכב לכל חברות הליסינג והמקום מתנקה תוך יומיים , אצל צ'מפיון הרבה פחות

 

 

ברור, כי מאזדה מוכרת 80 אחוז מהמכוניות שלה לציי רכב ו20 אחוז לשוק הפרטי ובצמפיון זה בדיוק יחס הפוך. בגלל זה לא תשמע כמעט תלונות על השרות של מאזדה, לא כי הם כאלה אמינים וטובים אלה כי בעלי המכוניות הולכים למנהל צי הרכב שלהם שמחליף להם את האוטו ומטפל בו ולא צריכים להתמודד לבד עם מוסכים. הם מתקשרים, לוקחים מהם את הרכב ומחזירים להם. אמריקה.

פורסם
תעניינתי בגולף 1.4 122 כ"ס אבזור Trendline.

 

מחיר מחירון באתר - 142 אלף ש"ח כולל אגרת רישוי.

 

אחרי שכבר שבועיים הם מתארים את הסייל כהזדמנות שלא תחזור

 

הלכתי היום לסוכנות בירושלים - אין תחושה של סייל,שום שילוט,שום תחושה של מבצע,

 

הנציג באפתיות רבה לא מזכיר בכלל את הסייל.

 

לאחר ששואלים אותו לגבי הסייל הוא אומר שהגולף הנ"ל עולה 147 ועכשיו לסייל 141 (מחיר המחירון באתר בלי קשר למבצע).

 

בוא נצא מתוך הנחה שבאתר זה טעות והמחיר הוא 147 אז כל המבצע מסתכם ב 3% הנחה עלובים??

 

 

למרות שאני די אוהב את ה VW , במיוחד הישנות והטובות, האם 147 , אפילו 141 , לא קצת יקרים לרכב כזה??

קיימים עשרות רכבים בעלי תכונות טובות יותר למחיר הנ"ל, צמפיון לא קצת הגזימו עם המחירים?


×
×
  • תוכן חדש...