Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין לא מזמן היה מבצע שהם מכרו את ה-122 ב-134,000 שקלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שוב טעות בידך .

 

צ'מפיון הינה מלקר (או איך שכותבים את זה ) שזה אומר שהיא לא חברה למטרת רווח כי לפי מה שאני ורבים יודעים כל הכסף הולך למטרות צדקה ועוד ולא להמשך עסקים כרגיל,

כמו כן לגבי עניין המלאים התקועים אז תתפלא אך מנהלי המותגים עובדים לפי מלאי עכשיוי ולא עתידי (מזמינים רכבים לפי מבצע וכד') ,יבואן שמזמין רכבים מבלי לדעת לאן הוא הולך אז הוא אדיוט !!!.

 

שאל מהיכן מקבלים משכורות ,

תעשה קצת חיפוש ותגלה דברים דווקא יפים על החברה שאתה כל כך שונא !!!!!

 

אז קודם כל אני לא שונא אף אחד.

אני פשוט סולד מהשיווק / יחס / שירות שלהם.

שלא תבין אותי לא נכון, יש ליבואן הזה מכוניות מצוינות.

לצערי נכוותי מהם יותר מידי פעמים עד שהחרמתי, מהם אני לא קונה עד שישתפרו לאלתר בכל הפרמטרים.

 

וצ׳מפיון היא חברה כלכלית איך שלא תסובב את זה.

לגבי מלאים שתקועים בבובנדד, אם אתה טוען שדברי מוטעים, איך תסביר את כמות המכוניות יד ראשונה עם 0 קילומטר בכל דצמבר באוטו דיל?

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם
אז קודם כל אני לא שונא אף אחד.

אני פשוט סולד מהשיווק / יחס / שירות שלהם.

שלא תבין אותי לא נכון, יש ליבואן הזה מכוניות מצוינות.

לצערי נכוותי מהם יותר מידי פעמים עד שהחרמתי, מהם אני לא קונה עד שישתפרו לאלתר בכל הפרמטרים.

 

וצ׳מפיון היא חברה כלכלית איך שלא תסובב את זה.

לגבי מלאים שתקועים בבובנדד, אם אתה טוען שדברי מוטעים, איך תסביר את כמות המכוניות יד ראשונה עם 0 קילומטר בכל דצמבר באוטו דיל?

 

אוטודיל קונה גם רכבים חדשים לצורך מכירה .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

וואלה?!

ואז הוא גם מרצונו החופשי ניגש למשרד התחבורה , מוסיף יד ברישיון ומוכר ב15% אם לא יותר מתחת למחירון?

 

אם זה המצב, אני מוריד בפניהם את הכובע.

ממש הופכים את המותג לנגיש לכל.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם
אולי, מי שחושב שסיטרואן וצרפתי בכלל, לא אמין בשיט. שהרכב לא מחזיק מחירון. הצרפתים טובים ביין, אוכל ובחורות אבל רכבים הם לא יודעים לייצר. אה, ושיש לרכבים הצרפתיים מלא בעיות חשמל. כמובן אצל פולקסווגן ושות' אין דברים כאלה. אני לא בא ללכלך חס ושלום על פולקסווגן אך עצם השאלה זה היה מתבקש (להציג את חו"ד הרווחת על סיטרואן ורכבים צרפתיים בכלל).

 

 

 

נ.ב

כמובן אני לא חושב כך. אך לצערי, הרבה אזרחים כן.

 

מניסיון, הצרפתיות טובות כשהן חדשות אבל הבלאי שלהן הרבה יותר מהיר משל הגרמניות וזה בגלל איכות החומרים וההרכבה ורמת הגימור. זאת עובדה, לא ספקולציה.

פורסם
שוב טעות בידך .

 

צ'מפיון הינה מלקר (או איך שכותבים את זה ) שזה אומר שהיא לא חברה למטרת רווח כי לפי מה שאני ורבים יודעים כל הכסף הולך למטרות צדקה ועוד ולא להמשך עסקים כרגיל, גדול! :lol: אני פה על הרצפה... אני משער שכל שקל שצ'מפיון מרוויחה עובר לתרומות לנזקקים (יש לך הוכחה להראות תזרימים על מה שהעלת כאן?)

כמו כן לגבי עניין המלאים התקועים אז תתפלא אך מנהלי המותגים עובדים לפי מלאי עכשיוי ולא עתידי (מזמינים רכבים לפי מבצע וכד') ,יבואן שמזמין רכבים מבלי לדעת לאן הוא הולך אז הוא אדיוט !!!. אין פה אנליזה כללית, אתה לא יכול לאמוד הזמנות לפי מבצעים ולפי דרישה... השוק הוא מאוד דינמי וכל יומיים יוצא מבצע חדש שיכול להעלים מכירות של מותג אחד או שתיים

 

שאל מהיכן מקבלים משכורות ,

תעשה קצת חיפוש ותגלה דברים דווקא יפים על החברה שאתה כל כך שונא !!!!!

אתה מעריץ ומגונן על החברה שבה אתה עובד וזה בסדר גמור, אבל אתה לא יכול להמשיך את זה בלי לפתוח את העיניים ולראות מה הסביבה חושבת על זה גם... תבין שאין פה צודק ולא צודק, החברה שלך לא נופלת על איכות מוצר היא נופלת על שירות וזאת הבעיה הכי גדולה שלה! במקום לגונן עליה אתה שמחובר פה לפורום ורואה את הדברים יכול להעביר את המסר הלאה ולנסות להזיז משהו במקום זאת אתה בוחר להראות כמה החברה שלך צודקת וזאת הטעות, צ'מפיון היא לא כוח דורסני שיכול להתעלל באנשים היא חברה.

 

הבונדד של צ'מפיון מפוצץ אין להם מקום ועדיין ממשיכים לפרוק אוניות שלמות , אל תמהרו להזמין רכב אני מאמין שהמחירים עוד יירדו

מה הקשר? ראית בונדד פעם שהוא לא מפוצץ במכוניות? אני משער שלא היית בבונדד של מאזדה בשביל לראות את כל העשרות אלפי מכוניות שעומדות שם? או של כלמוביל? והם לא מורידים מחירים...

 

 

 

תשובותיי באדום

Confidence In Motion

פורסם

אז תקנה וולוסטר, או כל דבר אחר, כמו חבר הפורום שהתייאש מהמחירים שלהם. אבל העובדה היא שבינתיים אתה לא, ועל זה הם משחקים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
שוב טעות בידך .

 

צ'מפיון הינה מלקר (או איך שכותבים את זה ) שזה אומר שהיא לא חברה למטרת רווח כי לפי מה שאני ורבים יודעים כל הכסף הולך למטרות צדקה ועוד ולא להמשך עסקים כרגיל,

כמו כן לגבי עניין המלאים התקועים אז תתפלא אך מנהלי המותגים עובדים לפי מלאי עכשיוי ולא עתידי (מזמינים רכבים לפי מבצע וכד') ,יבואן שמזמין רכבים מבלי לדעת לאן הוא הולך אז הוא אדיוט !!!.

 

שאל מהיכן מקבלים משכורות ,

תעשה קצת חיפוש ותגלה דברים דווקא יפים על החברה שאתה כל כך שונא !!!!!

 

 

אתה יודע שאני מאוד מעריך אותך, אבל בזה אני מפקפק. זה מזכיר לי שני דברים: איך נוחי דנקנר ״תרם״ על חשבון שופרסל, ואת בית הקפה בת״א בייקרי 29, שתורם את רווחיו. זה הביא לו הרבה יחצ אבל אף אחד לא חשב להזכיר שרווחים זה אחרי משכורות ולשאול מה גובה המשכורת...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אז תקנה וולוסטר, או כל דבר אחר, כמו חבר הפורום שהתייאש מהמחירים שלהם. אבל העובדה היא שבינתיים אתה לא, ועל זה הם משחקים.

 

מה הקשר לוולסטר ? ומי אמר שאני לא ?

בשישי כבר הספקנו לקבל הצעות מחיר לכמה מכוניות מעניינות לדוגמה קיה סול ב 107K הכול כולל הכול על הכביש ,

ניסאן ג'וק ידנית 110K הכול על הכביש .

נכון הם לא מאותו סגמנט ולא אותו מחיר אבל האופציות נפתחות .

דרך אגב ביצעתי נסיעת מבחן לC3 במבצע האמת הרכב סבבה לגמרי בהשוואה לכול המבחנים שעשו לרכב הזה .

אבל עכשיו כנראה אנו נחכה להשקה של הקיה ריאו בטווח של עד חודש כך מסרו לנו בקיה פ"ת ,

יש גרסאת 1.4 ידנית וזה מה שאנו בעצם מחפשים .

פורסם

עידן ו.

 

איני מגונן ולא כלום אלא מביא דברים מבפנים .

 

לגבי מלכר וכד' אז זה היה רק בכדי להראות משהו טוב בחברה הזו (ויש הרבה כמו שיש גם הרבה שלא ) .

 

הוכחות וכד' אז תסלח לי שאני לא אשתדל אפילו כי זה לא מה שאני עושה בחברה (לא נציג שכותב בפורומים וכד') אלא חבר בפורום הנ"ל שרק מנסה לעזור במה שאפשר ובמה שאני יכול .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
שוב טעות בידך .

 

צ'מפיון הינה מלקר (או איך שכותבים את זה ) שזה אומר שהיא לא חברה למטרת רווח כי לפי מה שאני ורבים יודעים כל הכסף הולך למטרות צדקה ועוד ולא להמשך עסקים כרגיל,

 

דדי,

 

השטיפות מוח בצ'מפיון באמת עובדות,אה ?...

 

:wink:

 

מבחינת מיסוי זה כנראה עדיף להיות חברה רשומה כמלכ"ר, אבל אתה באמת מאמין שהחברה לא הוקמה למטרת רווח ?

מזכיר לי את הבוס הקודם שלי, מבחינת ניירת רשמית מרוויח 20,000 שקלים בחודש, בתכל'ס?

בערך פי 4.

 

אז מה אם רשום בניירת דבר אחד ובפועל קורה דבר אחר ?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

שטיפות מוח עוברים אנשי המכירות !!!.

 

לגבי מלכר אז אתה מוזמן לבדוק איך הוקמה צ'מפיון ותחת איזו חברה היא עובדת ומה הם מטרותיה - אני לא אעשה זאת (הספיקו לי גם ככה שטיפות המוח :wink:)- וגם אם זה לא נכון לפי דברי הספקנים והיועצים (כוווולם יודעים יותר מאלה שבאמת חיים את האמת תמיד -בענייני מדינה,כדורגל ....) אז לי זה לא ישנה כלום .

 

נ.ב

 

הדבר היחידי שאני ארשה לעצמי לכתוב כאן הוא שאני בחרתי לעבוד בחברה הזו ושחיפשתי את הקשרים הנכונים בכדי להיכנס (יעקובסון יא מלך !!!) ואני לא מצטער על זה שאני עובד בחברה הזו למרות כל מה שאני קורא או רואה -מעדיף את זו על הרבה מאוד אחרים שמתחרים .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים


×
×
  • תוכן חדש...