Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

רציתי לספר על הרכב שלקחתי לשלושה ימים.

 

פורד פיאסטה.

 

נסעתי עם הרכב 731 ק"מ,ועל זה שילמתי 280 שקלX2 תדלוקים.משמע,77 ליטר ששווה ל9.5 ק"מ לליטר דלק בניסעה בין ערונית בלבד!-נראה לי הרבה לו?

 

נסיעה ירושלים-אילת,אילת-ירושלים.

 

בלי סיבובים יותר מדיי בתוך העיר.

 

מזגן על רמה 1,בקטנה,רק שיהיה אוויר.

 

על הרכב,

 

מהנה לנסיעה. מתלים טובים, מערכת סאונד טובה, מערכת אקלים דיגיטאלית , הרכב נוסע טוב מאוד, נוח לעקיפות, כמעט ולא מרגישים את הבורות בכביש, יש מקום מאחור, הכיסא נהג מאוד מאוד נוח, יש אפילו איזה כרית אוויר שם שמתנפחת ונותנת ממש תמיכה לגב התחתון מה שגרם לנסיעה הארוכה לאילת לעבור בכיף ולא הרגשתי עייף.

איכות הרכבת החומרים מעולה-לא דש בורד פלסטיקאי סיני מזעזע...

 

מזגן מקרר טוב מאוד.לקוח לו כמה דקות עד שהוא "נטען" אבל אז נותן אוויר קר וטוב שגם החבר'ה מאחור הרגישו טוב.

 

תא מטען הפתיע לטובה למרות שנראה קטן. מזוודת טרולי בינונית+,ועגלה של ילדה {עגלת אינגלזינה שהיא ממש לא קטנה} נכנסו בסדר גמור,הטרולי הראשונה ועליה העגלה ונשאר מקום בצד ל4 שקיות עם נעליים {אישתי...}

 

 

אם יש שאלות לגבי הרכב,אשמח לענות.וגם לגבי המלון בו שהינו {מגי'ק סנרייז בקיבוץ איילות,מלון בינוני ומטה! אוכל לא טעים ותעשייתי,הכל כלול,שתיה מזעזעת-זה הברזים האלה של הפפסי,איכס והמזרונים שם שברו לי את הגב-נראה לי שאיזה קפיץ סורר ברח מהמזרון}

 

אין לי מושג מה מחירו, אבל אם הרכב עולה 80 אלף,הוא שווה

DSC04506.JPG

DSC04747.JPG

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

הרכב עולה סביב ה105 אלף.

יש גירסאות ידניות לרכב הזה הן עם מנוע 1.2 הן עם 1.4 ואפילו עם 1.6. ה1.2 וה-1.4 היו יכולות בכיף להיות מתומחרות בתחרותיות בארץ (בהסתמך על התמחור באירופה) אבל דלק מוטורס יבואן עם זמן תגובה של שנות אור.

מה שכן אפשר לראות שאת הפוקוס החדשה כן מתחילים לייבא גם בגירסה ידנית.

סה"כ אוטו מעולה מנסיון שלי עליו, מאובזר בנדיבות, בטיחותי ואחד הנוחים בקטגוריה

טל.

פורסם

הייתי עם אישתי + תינוקת.

נסיעה רגועה בטירוף- לא קיקים ולא נעליים.

לא עקיפות,יש משאית? ניסע לאט.לא דחוף.

 

ירושלים אילת עם עצירה של חצי שעה בגלל הילדה לקח לי 5 שעות נסיעה.

90-80 כל הדרך,נדיר שנסעתי על 100.

 

אני עדיין חושב שהצריכת דלק היא מזעזעת.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

עקיפות בירושלים-בגין וכו',שהייתי לבד.עם האישה והילדה-סופר רגוע,סופר בטיחות ו100% ריכוז.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

אני מאמין שמשהו לא תקין ברכב, במיוחד עם אופן הנסיעה שתארת.

בחופש נסעתי מחדרה לאילת עם הרכב שלי (איביזה 96 1.6 ידנית) ששותה במשולב 1:12, ועם סגנון נסיעה פחות או יותר כמו שלך, יצא 1:16.

 

עמית.

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם

לא משנה מה - צריכה מזעזעת לרכב כזה. ביחוד אם נסעת כפי שרשמת.

בטוח שקיבלת את הרכב עם מכל מלא ולא 3/4 מלא?

גם אני מאמין שמשהו לא תקין ברכב או במדידה.

 

לא רשמת סוג מנוע וגיר.

מזגן - יש לו 2 מצבים עיקריים: פועל/כבוי. עצמת המאוורר לא משנה הרבה לעניין התצרוכת.

עם צריכה כזאת, הייתי מאפסן את הדגלון של חברת ההשכרה בתא המטען :-)

פורסם
לא משנה מה - צריכה מזעזעת לרכב כזה. ביחוד אם נסעת כפי שרשמת.

בטוח שקיבלת את הרכב עם מכל מלא ולא 3/4 מלא?

גם אני מאמין שמשהו לא תקין ברכב או במדידה.

 

לא רשמת סוג מנוע וגיר.

מזגן - יש לו 2 מצבים עיקריים: פועל/כבוי. עצמת המאוורר לא משנה הרבה לעניין התצרוכת.

עם צריכה כזאת, הייתי מאפסן את הדגלון של חברת ההשכרה בתא המטען :-)

 

מנוע 1400,רכב אוטומט.

אני עובד בחברת השכרה ואת הרכב קיבלתי בחינם עם טנק דלק חופשי,כך שלא שילמתי.

למה שמתי את הדגלון?

ירדנו לאילת עם ההורים+3 מכוניות.

E46

A3

ליאונה

+אוטובוס {כל העבודה של אבא שלי ירדה למלון הספיציפי הזה עם 6 אוטובוסים} את הדגלון שמתי שיזהו שזה אני בדרך ליידם.

לך תסביר לאחותי מה זה פיאסטה לבנה.

 

 

עוד לקוח שלקח פיאסטה החזיר היום.

28 יום השכרה,נסע 840 ק"מ עירוני,והיה בשוק כמה הרכב הזה שותה דלק.

זה לא אני.

זה הרכב.

והרכב היה פול פול פול,היה לי כרטיס תדלוק ומלאתי עד שנשפך.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

נסעתי עם הרכב 731 ק"מ,ועל זה שילמתי 280 שקלX2 תדלוקים.משמע,77 ליטר ששווה ל9.5 ק"מ לליטר דלק בניסעה בין ערונית בלבד!-נראה לי הרבה לו?

 

נסיעה ירושלים-אילת,אילת-ירושלים.

 

 

 

משהו תקול ברגל ימין שלך או ברכב ששכרת.

יש לי פיאסטה שנתיים ובנהיגה הכי קיצונית לא קיבלתי צריכת דלק גרועה כל כך.

הנתון האופייני - 11.5 קמ לליטר בתנאים קשים - עיר, פקקים, כבישים הררים, ועד 15-16 קמ לליטר בכבישים פתוחים.

פורסם

ולאדי, הפיאסטה שלך 1.4 אוטומטית?

מזכיר את ברוך הגץ אוטו' דור ראשון, שהגיעה אוטומטית במיוחד לאה"ק (ישראל), אבל צריך לברר עם בעלי רכב זהה נוספים!

אולי תקלה ברכב הספציפי!

 

חוץ מזה: למלא דלק עד שהמשאבה מפסיקה מאיליה, לא עד שנשפך!

×
×
  • תוכן חדש...