Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחזק את דבריו של ולדי, מחזיקים כזו במשפחה, כמעט שנה. צריכה דלק דומה עד מאוד.

באמת כנראה משהו לא היה כלכך תקין ברכב שקיבל פותח השרשור :?

פורסם

לפי אתר KML הישראלי היאעושה כמעט 12 ק''מ לליטר בממוצע(אני לא יודע עד כמה מדוייק הוא אבך הוא מאוד רחוק מהצריכה שלך ועוד בבין עירוני.

פורסם

אני גם הייתי בשוק על הצריכה.

אני מבחינתי הבאתי את הנתונים היבשים של כמה עלה מול ק"מ.

כמו שרשמתי את השירשור על הבראבו שלקחתי לשלושה ימים.

החיזוק היום היה מבחינת לקוח שהחזיר את הרכב לאחר 28 יום וטען כמוני שהאוטו ממש צמא.

הסכמתי איתו וסיפרתי לו על הנסיעה לאילת. הוא הסכים איתי לחלוטין.

יש לי עוד לקוח ששוכר את הרכב הזה על בסיס חודשי.אני אבקש ממנו שיאפס את הק"מ בין התלוקים וכך נדע הכי טוב. {אותו לקוח טוען שאכן הרכב שותה הרבה דלק אבל אין לו בעיית נזילות כספית אז הוא נהנה מהרכב...}

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

בבעלותי פיאסטה 2010, נסיעה בינעירונית ללא מזגן 1:15 עם מזגן 1:13, רחוק מאוד ממה שמדבר עליו פותח השרשור.

אם אתה נוסע על טנק מלא בתוך העיר בפקקים ומזגן עובד כל הזמן תגיע במקרה הכי גרוע לצריכה של 1:10 לכן לדעתי משהו לא תקין ברכב המדובר.

×
×
  • תוכן חדש...