Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

רציתי לשמוע את דעתכם בנושא הבא:

היום בבוקר העברתי את הרכב שלי (פיג'ו 106 שנת 98) מבחן רישוי.

נכשלתי בטסט עקב בדיקת הגזים.

הסעיף בו נכשלתי הוא:

CO --> דרישות יצרן: 0.30% ונמדד : 0.75%.

 

הפער הזה הוא מאוד מאוד גדול ונראה לי כמוזר ביותר.

שנה שעברה הבדיקה עברה בהצלחה, לא הגיוני שבשנה אחת זה עלה פי 2 ויותר.

 

מידע נוסף:

לפני חצי שנה החלפתי חיישן טורים - האם יש קשר לנושא?

 

תודה.

פורסם

גולד לייבל יעשה את העבודה עד כ 3 ימים, כדאי לנסות, אבל אם הבעיה היא מתמשכת כדאי לטפל שלא יגרע..

אני סתם נמצאת כאן ולא תורמת לכלום (בוכנה שרופה בטנדר פג'ו)

פורסם

שמתי גם תוסף שמן וגם תוסף דלק של ליקוויד-מולי "עובר טסט".

בנוסף, הרכב עבר טיפול 10000 יומיים לפני הטסט והוחלף:

שמן

מסנן שמן

מסנן דלק

ופלאגים.

 

איך ניתן לטפל בבעיית הגזים? הבנתי שזה רק להחליף מנוע?

פורסם

תשים את התוסף ותעשה נסיעה ארוכה על הרכב.



 

כשאתה ניגש לטסט - לפני הטסט

 

תחמם את הממיר הקטליטי לפני שאתה ניגש לטסט - קרוב ל4 דקות על סביבות 4K טור בניוטרל ואתה עובר כמו גדול.

 

 

אני בטויוטה קורולה 96 נכשלתי שלוש שנים ברציפות - פעמיים הזריקו לרכב ישר לסעפת חומר ניקוי ועברתי טסט - בפעם השלישית זה לא עזר ואז הבן אדם שעשה את הניקוי עצמו ניגש איתי לטסט וביקש מהטסטר שיתן לו חצי דקה לחמם את הממיר - הרכב עבר כמו ענק.

 

טסט אחרי זה - ניגשתי לבד אחרי שהחלפתי ממיר קטליטי על דעת עצמי (סעפת נקיה - הרכב לא רועד, חיישנים תקינים - כנראה ממיר, מקריאה כאן בפורום) ניגשתי לטסט ומה אתה יודע... אותו הדבר... בקיצור הטסטר בעצמו אמר לי "אני אתן לך לחמם את הממיר עד שתי דקות ונראה אם אתה עובר" - עברתי...

 

טסט אחרי זה (כן, אני עם הרכב הזה כבר שנה שמינית) - נתתי לטויוטה להעביר לי את הרכב טסט - מה אתה חושב שקרה?

 

נכון - הרכב נכשל בטסט ראשון ובקומבינה של המוסך הם חיממו את הממיר ועברו את הטסט.

 

 

בקיצור - זה לוקש אחד גדול כל הקטע הזה של זיהום האוויר - רכבים ישנים לא מגיעים בכלל לרמה הנדרשת של ביטול זיהום האוויר ובפועל הרכבים האלה עוברים את הבדיקות כשהממיר חם.

 

מספיק שהממיר לך טיפה לא איכותי או שיש לך טיפה לכלוך במערכת היניקה או הפליטה ברכב ישן ואתה נכשלת - זה רכב ישן, מה הסבירות כבר שתעבור בהצלחה? נכון - בערך כשליש מכל הרכבים נכשלים בבדיקה הזו.

 

עוד דרך למצוץ ממך כסף - כי יום אחרי שאתה עשית את הניקוי הזה (בוא נאמר שבוע אחרי) הרכב שלך חוזר לזהם כרגיל.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תשים את התוסף ותעשה נסיעה ארוכה על הרכב.



 

כשאתה ניגש לטסט - לפני הטסט

 

תחמם את הממיר הקטליטי לפני שאתה ניגש לטסט - קרוב ל4 דקות על סביבות 4K טור בניוטרל ואתה עובר כמו גדול.

 

 

אני בטויוטה קורולה 96 נכשלתי שלוש שנים ברציפות - פעמיים הזריקו לרכב ישר לסעפת חומר ניקוי ועברתי טסט - בפעם השלישית זה לא עזר ואז הבן אדם שעשה את הניקוי עצמו ניגש איתי לטסט וביקש מהטסטר שיתן לו חצי דקה לחמם את הממיר - הרכב עבר כמו ענק.

 

טסט אחרי זה - ניגשתי לבד אחרי שהחלפתי ממיר קטליטי על דעת עצמי (סעפת נקיה - הרכב לא רועד, חיישנים תקינים - כנראה ממיר, מקריאה כאן בפורום) ניגשתי לטסט ומה אתה יודע... אותו הדבר... בקיצור הטסטר בעצמו אמר לי "אני אתן לך לחמם את הממיר עד שתי דקות ונראה אם אתה עובר" - עברתי...

 

טסט אחרי זה (כן, אני עם הרכב הזה כבר שנה שמינית) - נתתי לטויוטה להעביר לי את הרכב טסט - מה אתה חושב שקרה?

 

נכון - הרכב נכשל בטסט ראשון ובקומבינה של המוסך הם חיממו את הממיר ועברו את הטסט.

 

 

בקיצור - זה לוקש אחד גדול כל הקטע הזה של זיהום האוויר - רכבים ישנים לא מגיעים בכלל לרמה הנדרשת של ביטול זיהום האוויר ובפועל הרכבים האלה עוברים את הבדיקות כשהממיר חם.

 

מספיק שהממיר לך טיפה לא איכותי או שיש לך טיפה לכלוך במערכת היניקה או הפליטה ברכב ישן ואתה נכשלת - זה רכב ישן, מה הסבירות כבר שתעבור בהצלחה? נכון - בערך כשליש מכל הרכבים נכשלים בבדיקה הזו.

 

עוד דרך למצוץ ממך כסף - כי יום אחרי שאתה עשית את הניקוי הזה (בוא נאמר שבוע אחרי) הרכב שלך חוזר לזהם כרגיל.

 

 

 

תודה רבה.

אני רק רוצה להבין - לחמם את הממיר זה אומר לעמוד בניוטרל על 4 אלף טור קבוע למשך 4 דקות?

פורסם

לפני שאתה נכנס לטסט תחמם את הרכב, שים על ניוטרל ותן גז כמו שצריך במהלך דקה, אמור להסתדר.... או שתעשה סיבוב עם כמה לחיצות כמו שצריך על הגז.

×
×
  • תוכן חדש...