Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחר כותרת קצת פרובוקטיבית, אגיע ישר לנקודה, ברשותי איביזה FR חדשה. (2000 ק"מ כרגע, עברה הרצה לפי הספר)

הרכב הגיע אליי עם שתי בעיות מציקות, ואחת מדאיגה.

עקב מחסור חמור בזמן, אין לי זמן כרגע להגיע למוסך והכוונה העיקרית של אשכול זה היא לקבל תגובה מצ'מפיון.

(ברכות על הצטרפות לפורום)

 

אז נתחיל :

1. גיר DSG 7, עושה רעשים כמו עגלת סופר. לאחר קריאה מעמיקה ברשת ולא רק באתרים ישראלים, אני מגלה תיבת פנדורה

של בעיות. גיר רועש ברעשי ברזלים וכל פעם יש סיפור אחר על פתרון שמגיע בעזרת החלפת רכיב זה או אחר.

האם יש פתרון? האם הבעיה ידועה? מה עושים?

2. ידית הילוכים עם מגרעת מקולקלת. מה הכוונה?

אני מעביר את ידית ההילוכים למצב ידני (פלוס/מינוס) ומעוניין להוריד הילוך, יש התנגדות גדולה מאוד להזזת הידית לכוון

המינוס. הפלוס מתפקד מצויין. המינוס עדיין עובד, אבל קשה מאוד להזיז את הידיד, כאילו שלא כרסמו את המגרעות

במבנה של ידית ההילוכים נכון. ניסיתי לראות אם זה אולי נתקע בעוד של ידית ההילוכים וזה לא נראה כך.

מציין שוב שזה היה ככה כבר בפעם הראשונה שניסיתי. (בערך כשהגעתי ל 1000 ק"מ, לא רציתי להתפתות לשחק עם

ההילוכים לפני) חשוב לציין שנהגתי על הרבה רכבים אחרים כולל איביזה FR של לקוח אחר שקנה חודש לפניי, ושם הכל

בסדר.

3. חגורת הבטיחות של הנהג מתקפלת בתוך התפס ונתקעת, כשאני מסיים נסיעה, לוחץ על כפתור שחרור החגורה, החלק

העשוי מברזל תפוס חזק על הרצועה עצמה ולא משתחרר, עקב כך הוא נתקע בחלון בגלל שהקפיץ מושך אותו מהר, ואז

מונע מהחגורה מתהלגלגל חזרה אל תוך שלדת הרכב. ניסיתי להבין איך זה קורה, וכנראה שזה קשור אישכהו לתנוחת

הישיבה שלי. אני יושב יחסית קרוב למרות שאני גבוה, ויחסית גבוה. צורת הישיבה שלי + העובדה שתפס החגורה לא

חופשי לשנות זווית כי הוא לא יושב על ציר מוביל לזה שיש זווית חדה בין הרצועה של החגורה לזה של התקע, וכל נסיעה

פקל החגורה נתפסת.

למעט העובדה שזה מציק, החגורה הולכת ונשחקת תמיד באותה נקודה וכבר נהיה שם לבן מרב שפשוף ועיקום.

שוב אני מציין, יש לי 10 שנות רישיון מאחורי, ונהגתי הרבה מאוד על סקודה אוקטביה, סיאט לאון (שהייתה שלי),

טויוטה קורולה, מזדה 3, ומעולם מעולם לא חוויתי בעיות כאלה.

 

מעבר לזה, אני מרוצה מהרכב, קבלתי בדיוק מה שרציתי, רכב קטן, מהיר מאוד (בסקאלה שלי לפחות) שנותן לי בדיוק מה שאני רוצה.

מאוד אכזב אותי להגיע הבייתה ולשמוע את הרעשים הנוראיים מהגיר כאשר זה הדבר היחיד שאני שומע מתחת ל 60 קמ"ש אם החלונות פתוחים, אני לא נהנה מהרעש של המנוע או הטורבו כי אני כל הזמן שומע את הברזלים האלה נוקשים אחד בשני.

כל מי שיגיד לי שזה תקין, שישאל את עצמו :

"למה זה לא עושה את אותו רעש בדיוק באיביזה FR שחבר שלי קנה חודש לפני אפילו אותו צבע באותו אולם תצוגה מאותו איש מכירות"

 

זהו.

מקווה לקבל תשובות, עוד לא בחרתי מוסך, אני גר בהוד השרון - ובכלל קיוויתי להגיע למוסך רק בטיפולים.

בסקודה ובלאון שהיו לי טיפלתי במוסך בכרמיאל, שכבר לא רלוונטי כי אני גר במרכז.

 

אני מקווה שצ'מפיון יספקו לי מידע מועיל - אני משתדל לבוא בלי סטיגמות ובלי אמוציות מיותרות על מנת לפתור את הבעיה בצורה מהירה ונעימה.

Peugeot 208 GTI 2016

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תשמע אני לפני קניית רכב חדש וממש מציק לי לקרוא סיפור כמו שלך, הרכב שאני מוכר אאודי מטופל בצמפיון והוא בסדר סה"כ והשירות במוסכים שלהם סביר (ממש לא יותר) לא מומחים כאלה גדולים אבל סביר, אבל ממש מרתיע אותי לשדרג לרכב נוסף מהקונצרן שלהם כי אתה לא הראשון עם סיפור כזה וזה יכל היה להיות נסבל אם רכב כמו שלך היה מוחלף מיידית ברגע גילוי התקלה, אבל הבעיה שמהסיפורים על צמפיון קשה לחשוב שזה מה שיקרה, זה ממש גורם לי להסתכל לכיוונים אחרים, אפילו פחות אמינים כמו אלפא ופג'ו אבל לפחות עם יבואן שאתה יודע שאפשר לחזור אליו והוא יטפל בך על הצד הטוב ביותר.

עצתי אליך כבן אדם שעומד להוציא סכום לא מבוטל שאתה כבר הוצאת, במקרים כאלו קצרה ידם של חברי הפורום, ולא הייתי מחכה לתשובה של צ'מפיון על גבי הודעות בפורום, מדובר ברכב חדש לגמרי שהגיע לא תקין אין פה חוכמות פנה לדרגים העליונים ביותר בשרשרת היבואן ואתה יכול גם לשלוח עותקים של המכתב לחברה העולמית, אין סיבה שתתחיל להסתובב בין מוסכים עם בעיות גיר כבר ב2000 ק"מ הראשונים

פורסם
תשמע אני לפני קניית רכב חדש וממש מציק לי לקרוא סיפור כמו שלך, הרכב שאני מוכר אאודי מטופל בצמפיון והוא בסדר סה"כ והשירות במוסכים שלהם סביר (ממש לא יותר) לא מומחים כאלה גדולים אבל סביר, אבל ממש מרתיע אותי לשדרג לרכב נוסף מהקונצרן שלהם כי אתה לא הראשון עם סיפור כזה וזה יכל היה להיות נסבל אם רכב כמו שלך היה מוחלף מיידית ברגע גילוי התקלה, אבל הבעיה שמהסיפורים על צמפיון קשה לחשוב שזה מה שיקרה, זה ממש גורם לי להסתכל לכיוונים אחרים, אפילו פחות אמינים כמו אלפא ופג'ו אבל לפחות עם יבואן שאתה יודע שאפשר לחזור אליו והוא יטפל בך על הצד הטוב ביותר.

עצתי אליך כבן אדם שעומד להוציא סכום לא מבוטל שאתה כבר הוצאת, במקרים כאלו קצרה ידם של חברי הפורום, ולא הייתי מחכה לתשובה של צ'מפיון על גבי הודעות בפורום, מדובר ברכב חדש לגמרי שהגיע לא תקין אין פה חוכמות פנה לדרגים העליונים ביותר בשרשרת היבואן ואתה יכול גם לשלוח עותקים של המכתב לחברה העולמית, אין סיבה שתתחיל להסתובב בין מוסכים עם בעיות גיר כבר ב2000 ק"מ הראשונים

 

שמע,

 

היות ואני לקוח חדש של צ'מפיון, אתן להם את ההזדמנות לטפל כמו שהם חושבים שצריך.

אם יהיה צורך להוציא את התותחים מהתיק, אעשה זאת - אני לא מתבייש ולא מפחד מאף אחד.

 

גילוי נאות, זמן קצר אחרי שפרסמתי את האשכול הנ"ל, קבלתי הודעה פרטית מצ'מפיון ליצור עמם קשר, מה שיקרה מחר.

נראה מה ואיך יהיה הטיפול.

 

אני מבין את החששות שלך, ואני חושב שתקלות יכולות לקרות בכל רכב חדש, ראיתי תקלות כמעט בכל מותג.

ההבדל הוא שכאן יש תקלה שחיפוש קצר בגוגל ויוטיוב (כשאתה יודע מה לחפש) מעלה כמות כל כך גדולה של תוצאות שליליות שאתה לא יודע איפה לקבור את עצמך.

 

לדעתי אם מישהו לא מחפש רכב סופר מהיר, יש היום כל כך הרבה אופציות. יש לי בעיה, אני פראייר של סיאט.

יש לנו במשפחה 2 סיאט לאון (אחת נתתי בטרייד כשלקחתי את האיביזה), וההורים שלי רוצים לרכוש רכב.

מיותר לציין שהרכב הבא לא יהיה סיאט אלא אם הבעיות שלי יפתרו על הצד הטוב ביותר.

 

בכל מקרה, אמנם צ'מפיון מצאו לנכון לענות לי בפרטי, אבל בכוונתי לעדכן כאן כל התקדמות בנושא.

 

איתם.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

מצורפת תמונה של החגורה המשופשפת.

התמונה לא באיכות מדהימה, אדאג לצלם אחת יותר טובה בהמשך.

חגורה שהייתה בשימוש רגיל לחלוטין במשך קצת יותר משבועיים.

 

2ccwco0.jpg

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

לחבר שלום,

 

לגבי עניין הרעש בגיר:

 

בבעלותנו גולף 2011 משודכת לתיבה זהה לשלך. הרעש המתכתי (אני מחפש כבר הרבה זמן איך להגדיר אותו וואלה קלעת בול עם הדימוי לעגלת סופר :-) ) מוכר וידוע, בארץ, בחו"ל... תחפש ביוטיוב סרטונים ותראה כאלה שצילמו+הקליטו את הרכב נוסע ומרעיש.

 

מניסיון שלי, ברכב שלנו, הרעש אכן נשמע, אולם רק כשהחלונות פתוחים, במהירות נמוכה כאשר חולפים למשל על פני מכוניות חונות שיוצרות אפקט מסויים של הד או לחילופין, רק כשעומדים מחוץ לרכב. כמו"כ הוא יהיה מורגש יותר כאשר נוסעים בדרך משובשת או על פסי-האטה למשל והחלונות פתוחים. בנסיעה מנהלתית על 50 קמ"ש בכביש ישר נניח, לא נראה לי שהרעש נשמע, על אחת כמה וכמה כשהחלונות סגורים.

 

לכן, עלייך להיות יותר ספציפי כשאתה מתאר את מהלך העניינים, כלומר, לא מספיק לומר שעד 60 קמ"ש אתה שומע את הרעש. עלייך להגדיר באילו תנאים, באילו דרכים, באיזה אופי נהיגה ועוד אתה חווה את הרעש. אם כשחלונותייך ברכב סגורים ואתה נוסע ולא שומע כלום אז אני לא חושב שיש בעיה שראוי להתייחס אליה כי, כמו שכבר ציינת ובטח ראית בעצמך בשרשורים ותגובות של אנשים, זה נורמאלי ונובע מפעולתו של הגיר הרובוטי.

 

משרשורים שנפתחו הרבה חבר'ה שביקרו במוסך בגלל התופעה חזרו לאחר שאנשי המוסך טענו שזה רעש טבעי של הגיר ואני מסכים עם הדברים. בנוסף היה דיון על שני רכבים זהים שבאחד הגיר רועש יותר מהאחר, והעלו פה כל מיני סברות שנגעו לדיוק בהרכבת הגיר שמשתנה בין רכב אחד למשנהו ועוד, אבל כל זה לא ממש רלוונטי אני חושב... כי במוסך לא יהיו אי אילו פתרונות קסם לעניין.

 

הרכיב שהוחלף ודיברת עליו, הוא אולי המכטרוניק? אכן היו מקרים, ממה שאני קראתי שידית ההילוכים למשל סירבה לצאת ממצב "פארקינג" והבעיה נבעה מאותו מכטרוניק שהוחלף אבל לא קראתי על חלק שהוחלף ופתר את רחשי הגיר הרובוטי. כמו"כ היו כיולים שגרמו לגיר להיות פחות מורגש ביציאה מהמקום.

 

האם אתה שומע רחשים חריגים בנסיעה מנהלתית כשהחלונות ברכב סגורים?

פורסם
לחבר שלום,

 

לגבי עניין הרעש בגיר:

 

בבעלותנו גולף 2011 משודכת לתיבה זהה לשלך. הרעש המתכתי (אני מחפש כבר הרבה זמן איך להגדיר אותו וואלה קלעת בול עם הדימוי לעגלת סופר :-) ) מוכר וידוע, בארץ, בחו"ל... תחפש ביוטיוב סרטונים ותראה כאלה שצילמו+הקליטו את הרכב נוסע ומרעיש.

 

מניסיון שלי, ברכב שלנו, הרעש אכן נשמע, אולם רק כשהחלונות פתוחים, במהירות נמוכה כאשר חולפים למשל על פני מכוניות חונות שיוצרות אפקט מסויים של הד או לחילופין, רק כשעומדים מחוץ לרכב. כמו"כ הוא יהיה מורגש יותר כאשר נוסעים בדרך משובשת או על פסי-האטה למשל והחלונות פתוחים. בנסיעה מנהלתית על 50 קמ"ש בכביש ישר נניח, לא נראה לי שהרעש נשמע, על אחת כמה וכמה כשהחלונות סגורים.

 

לכן, עלייך להיות יותר ספציפי כשאתה מתאר את מהלך העניינים, כלומר, לא מספיק לומר שעד 60 קמ"ש אתה שומע את הרעש. עלייך להגדיר באילו תנאים, באילו דרכים, באיזה אופי נהיגה ועוד אתה חווה את הרעש. אם כשחלונותייך ברכב סגורים ואתה נוסע ולא שומע כלום אז אני לא חושב שיש בעיה שראוי להתייחס אליה כי, כמו שכבר ציינת ובטח ראית בעצמך בשרשורים ותגובות של אנשים, זה נורמאלי ונובע מפעולתו של הגיר הרובוטי.

 

משרשורים שנפתחו הרבה חבר'ה שביקרו במוסך בגלל התופעה חזרו לאחר שאנשי המוסך טענו שזה רעש טבעי של הגיר ואני מסכים עם הדברים. בנוסף היה דיון על שני רכבים זהים שבאחד הגיר רועש יותר מהאחר, והעלו פה כל מיני סברות שנגעו לדיוק בהרכבת הגיר שמשתנה בין רכב אחד למשנהו ועוד, אבל כל זה לא ממש רלוונטי אני חושב... כי במוסך לא יהיו אי אילו פתרונות קסם לעניין.

 

הרכיב שהוחלף ודיברת עליו, הוא אולי המכטרוניק? אכן היו מקרים, ממה שאני קראתי שידית ההילוכים למשל סירבה לצאת ממצב "פארקינג" והבעיה נבעה מאותו מכטרוניק שהוחלף אבל לא קראתי על חלק שהוחלף ופתר את רחשי הגיר הרובוטי. כמו"כ היו כיולים שגרמו לגיר להיות פחות מורגש ביציאה מהמקום.

 

האם אתה שומע רחשים חריגים בנסיעה מנהלתית כשהחלונות ברכב סגורים?

 

אני מסכים איתך כמעט עם כל דבר שכתבת למעט דבר אחד.

לאחר ששלמתי מעל 130 אלף שקל על רכב חדש, ואני מצפה לקבל אותו במצב חדש ובאיכות ש VW מתיימרים לתת,

לא יכול להיות שבגלל שלא רכשתי לפני חבר שלי, נדפקתי.

לא יכול להיות שהוא קבל Ibiza FR TSI שלא עושה רעשים, ואני כן.

 

לגבי תנאי המצאות הרעשים, בדיוק מה שתארת אבל אני חושב שנפלתי על מקרה קשה שבו הרעשים חזקים.

גם בנסיעה עירונית עם רדיו, ורעש מכוניות מבחוץ, אם החלון פתוח - אני שומע את כל הרעשים.

זה מאוד מפריע לי, קניתי רכב עם ביצועים מצויינים, מראה פיצוץ, למה לקלקל את החבילה עם הרעשים המגעילים האלה??

(במיוחד כאשר אני יודע שאפשר אחרת.)

 

לגבי הרכיבים שהוחלפו ברכבים אחרים, אני לא זוכר בדיוק אילו רכיבים ולמען האמת לא אכפת לי.

אני מצפה לקבל רכב תקין, ברמה של כל שאר הרכבים מאותו סוג.

 

אני מחנה את הרכב וכל הנסיעה הכיפית שקדמה לחניה, מתקלקלת כי אני מרגיש כאילו שאני נוהג בטנק. בושה.

הרכב הקודם שלי (לאון 2002) לא עשתה קונץ אחד במשך 9 שנות חייה, עם 150K ק"מ.

למה רכב בן 3 שבועות צריך להשמע כמו עגלה?

 

עכשיו אפסיק לטחון את אותו הנושא, ללא ספק האווררתי קצת כאן למעלה, נראה לאן הדברים יובילו.

 

יום טוב!

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
אני מסכים איתך כמעט עם כל דבר שכתבת למעט דבר אחד.

לאחר ששלמתי מעל 130 אלף שקל על רכב חדש, ואני מצפה לקבל אותו במצב חדש ובאיכות ש VW מתיימרים לתת,

לא יכול להיות שבגלל שלא רכשתי לפני חבר שלי, נדפקתי.

לא יכול להיות שהוא קבל Ibiza FR TSI שלא עושה רעשים, ואני כן.

 

לגבי תנאי המצאות הרעשים, בדיוק מה שתארת אבל אני חושב שנפלתי על מקרה קשה שבו הרעשים חזקים.

גם בנסיעה עירונית עם רדיו, ורעש מכוניות מבחוץ, אם החלון פתוח - אני שומע את כל הרעשים.

זה מאוד מפריע לי, קניתי רכב עם ביצועים מצויינים, מראה פיצוץ, למה לקלקל את החבילה עם הרעשים המגעילים האלה??

(במיוחד כאשר אני יודע שאפשר אחרת.)

 

לגבי הרכיבים שהוחלפו ברכבים אחרים, אני לא זוכר בדיוק אילו רכיבים ולמען האמת לא אכפת לי.

אני מצפה לקבל רכב תקין, ברמה של כל שאר הרכבים מאותו סוג.

 

אני מחנה את הרכב וכל הנסיעה הכיפית שקדמה לחניה, מתקלקלת כי אני מרגיש כאילו שאני נוהג בטנק. בושה.

הרכב הקודם שלי (לאון 2002) לא עשתה קונץ אחד במשך 9 שנות חייה, עם 150K ק"מ.

למה רכב בן 3 שבועות צריך להשמע כמו עגלה?

 

עכשיו אפסיק לטחון את אותו הנושא, ללא ספק האווררתי קצת כאן למעלה, נראה לאן הדברים יובילו.

 

יום טוב!

 

אני מסכים איתך לא במאה אחוז, באלף אחוז.

 

לפני רכישת הגולף, היית מוטרד מאוד מהעניין, שמא יתגלו רחשים כמו שאתה מציין. בגדול לא יצא לי לנהוג על הרכב עם חלונות פתוחים (בכל זאת יולי אוגוסט) יותר מידי, אלא רק כשרציתי להיווכח ולשמוע את הרחשים האלה במכוון (והם כמו שאמרתי, נשמעו).

 

אתה צודק בכל דברייך, ובנינו גם נסיעת מבחן לא הייתה עוזרת כי כבר הבנו שברכב אחד יישמעו הרחשים באופן מוגבר ובאחר לא.

 

עצתי אלייך היא זו: ברור שתפנה למוסך ויפה שעה אחת קודם. אבל אל תנקוט, בשום מצב באסטרטגיית של "הפיכת שולחנות" (במידה ותיכננת, כמובן, אחרת שכח מהכל), שבמקרים מסויים עובדת על צ'מפיון, במקרה זה תהיה עדין. הסיבה היא שלא תקבל רכב חדש, זה לא קורה (ואני לא מדבר באוויר, אלא מקריאה של הרבה ת'רדים פה בפורום של אנשים שרצו רכב חדש לאחר שהתגלו אי אילו בעיות, גם בעניין הגיר כפול המצמד). מה שכן תוכל לקבל, היא הסבלנות ותשומת הלב של אנשי המקצוע בצ'מפיון. תנסה לסחוט מהם בעדינות כל טיפת מידע וסיוע, למשל הזמנת ה-"מהנדס" כמו שהם אוהבים לעשות, הכל רק שלא יגידו לך "זה הרעש הטבעי" וישלחו אותך לדרכך.

 

בגדול אני מזדהה מאוד עם התסכול וצר לי שככה התאכזבת מהרכישה. אני מקווה שאני טועה וכן קיים איזשהו פיתרון לתופעה. בפורום חבר "מוסך תושיה", שהוא מורשה פולקסווגן-סיאט-אודי והוא אדיב מאוד ועושה רושם של מקצועי וקשוב. אם אתה גר בת"א או במרכז, אולי כדאי לך לתאם איתו בהודעה פרטית פגישה+פירוט ותיאור הבעיה ותראה אם יש לו דרך לעזור לך, כל עוד הרכב באחריות אין סיבה שהוא לא יעשה את המקסימום.

 

בהצלחה

פורסם
אני מסכים איתך לא במאה אחוז, באלף אחוז.

 

לפני רכישת הגולף, היית מוטרד מאוד מהעניין, שמא יתגלו רחשים כמו שאתה מציין. בגדול לא יצא לי לנהוג על הרכב עם חלונות פתוחים (בכל זאת יולי אוגוסט) יותר מידי, אלא רק כשרציתי להיווכח ולשמוע את הרחשים האלה במכוון (והם כמו שאמרתי, נשמעו).

 

אתה צודק בכל דברייך, ובנינו גם נסיעת מבחן לא הייתה עוזרת כי כבר הבנו שברכב אחד יישמעו הרחשים באופן מוגבר ובאחר לא.

 

עצתי אלייך היא זו: ברור שתפנה למוסך ויפה שעה אחת קודם. אבל אל תנקוט, בשום מצב באסטרטגיית של "הפיכת שולחנות" (במידה ותיכננת, כמובן, אחרת שכח מהכל), שבמקרים מסויים עובדת על צ'מפיון, במקרה זה תהיה עדין. הסיבה היא שלא תקבל רכב חדש, זה לא קורה (ואני לא מדבר באוויר, אלא מקריאה של הרבה ת'רדים פה בפורום של אנשים שרצו רכב חדש לאחר שהתגלו אי אילו בעיות, גם בעניין הגיר כפול המצמד). מה שכן תוכל לקבל, היא הסבלנות ותשומת הלב של אנשי המקצוע בצ'מפיון. תנסה לסחוט מהם בעדינות כל טיפת מידע וסיוע, למשל הזמנת ה-"מהנדס" כמו שהם אוהבים לעשות, הכל רק שלא יגידו לך "זה הרעש הטבעי" וישלחו אותך לדרכך.

 

בגדול אני מזדהה מאוד עם התסכול וצר לי שככה התאכזבת מהרכישה. אני מקווה שאני טועה וכן קיים איזשהו פיתרון לתופעה. בפורום חבר "מוסך תושיה", שהוא מורשה פולקסווגן-סיאט-אודי והוא אדיב מאוד ועושה רושם של מקצועי וקשוב. אם אתה גר בת"א או במרכז, אולי כדאי לך לתאם איתו בהודעה פרטית פגישה+פירוט ותיאור הבעיה ותראה אם יש לו דרך לעזור לך, כל עוד הרכב באחריות אין סיבה שהוא לא יעשה את המקסימום.

 

בהצלחה

 

אני מהוד השרון (כרגע לפחות)...

אקח את עצתך אם יהיה צורך, כבר קראתי דברים יפים על המוסך הזה.

הדבר שהכי מתסכל אותי הוא שאני צריך להתחיל לבזבז ימי חופש -

שיא החוצפה לשלם 130K שקלים ואז לתרום לצ'מפיון ימי חופש שגם ככה אין לי הרבה.

שיבואו יקחו את האוטו, יטפלו בו כאוות נפשם...

 

אגב, כבר שאלתי בדבר הרעשים באולם התצוגה ואמרו לי שאלו רעשים אופיניים טיפוסיים.

מדוע זה לא כך ב FR השניה שאני מכיר?

 

אני כבר יודע את התשובה שלך אז אל תתאמץ :) סתם חלקתי את מחשבותיי.

 

ליתר חברי הפורום שאולי מתאפקים ורוצים לכתוב לי שיש שרשור בנושא, כן - אני יודע - כתבתי שם אף אחד לא ענה ולא יצא כלום מהשרשור ההוא שמועיל לי. אז התחלתי חדש.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

אל תתן לאף איש שירות חסר מושג, פשוט חסר מושג!!! להגיד לך שאלה רעשים טיפוסיים, עם כל הכבוד למוסכים המורשים בישראל על בשרי חוויתי (ובמוסכי צ'מפיון במקרה!) את חוסר הידע המשווע בכל הטכנולוגיות האלו ובגירים המתקדמים של הקונצרן הזה בפרט, אלו חבורות מוסכניקים או בכלל מנהלי שירות (גרוע יותר) ששמעו מאחד או שניים על הרעש הזה אז מבחינתם הכסת"ח הכי טוב זה להגיד שזה אופייני וטיפוסי, צרת רבים נחמת טיפשים, מבטיח לך שבגרסאות הבאות של הגיר התופעה תצטמצם משמעותית אז אין סיבה שאתה תהיה מאלה שתסבול מהתופעה על חשבון תקופת ההבשלה של סיאט או של מוסכי צ'מפיון בארץ.

אל תוותר ותודיע פה בהמשך אם התקדם הסיפור כך שנדע אם יש לאן לפנות במקרים כאלו.

פורסם
אל תתן לאף איש שירות חסר מושג, פשוט חסר מושג!!! להגיד לך שאלה רעשים טיפוסיים, עם כל הכבוד למוסכים המורשים בישראל על בשרי חוויתי (ובמוסכי צ'מפיון במקרה!) את חוסר הידע המשווע בכל הטכנולוגיות האלו ובגירים המתקדמים של הקונצרן הזה בפרט, אלו חבורות מוסכניקים או בכלל מנהלי שירות (גרוע יותר) ששמעו מאחד או שניים על הרעש הזה אז מבחינתם הכסת"ח הכי טוב זה להגיד שזה אופייני וטיפוסי, צרת רבים נחמת טיפשים, מבטיח לך שבגרסאות הבאות של הגיר התופעה תצטמצם משמעותית אז אין סיבה שאתה תהיה מאלה שתסבול מהתופעה על חשבון תקופת ההבשלה של סיאט או של מוסכי צ'מפיון בארץ.

אל תוותר ותודיע פה בהמשך אם התקדם הסיפור כך שנדע אם יש לאן לפנות במקרים כאלו.

 

אתה יכול להיות בטוח שכל מידע שאקבל יגיע לכאן.

אם היה אפשר לערוך את המודעה הראשונה שפרסמתי הייתי מחזיק שם תקציר מצב מעודכן, אבל הפורום שלנו לא מאפשר את זה...

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

נזכרתי שיש חבר בפורות שנקרא GUY עם עוד איזה 2-3 אותיות באנגלית צמודות לשמו, שבבעלותו או שהייתה בבעלותו ליאון r לבנה, אם אני לא טועה, והוא גם סבל מרעש מטריד מכיוון התיבה (אני לא אשכח שהוא כתב שחברה שלו נסעה איתו ברכב ושלה אותו מה זה הרעש המתכתי הזה). תנסה ליצור איתו קשר, בחותמת שלו הייתה תמונה של ליאון לבנה כך תוכל לזהות אותו ותשאל אותו איך הוא התנהל מול המוסך (המרכזי בבני ברק אני חושב) ומה יצא מכל הסיפור.

 

בהוד השרון יש מוסך מורשה צ'מפיון בשם "סיידון" אם אני לא טועה, תחפש תגובות עליו ותראה אם הוא שווה משהו. בכל מקרה מציע כמו שאמרתי ליצור קשר עם מרכז תושיה.

 

בהצלחה וחזור לעדכן.

פורסם

ברוך הבא לגיר הגרוע ביותר שיוצר אי פעם.

הרכב שלי עם 12 אלף ק"מ סיאט לאון 1.8 TSI עם גיר DSG 7 SPEED [הגיר שלך]

התחילו לי רעשים חזקים כבר אחרי 500 ק"מ עם הרכב ועזוב שהרעש רק גובר עם הזמן, עוד מעט תראה שהגיר יחליט שהוא רוצה להישאר בניוטרל לפעמים ברמזורים [כן זה קורה כשאתה בD] ואחרי זה יהיו נפילות סל"ד ותשמע את הקלאץ' רוקד שם ועוד הרבה בעיות אחרות].

הגיר הזה פשוט גרוע ואין לו מספיק ניסיון כדי להוכיח את האמינות שלו, אני שוקל למכור את הרכב ולעבור לידני.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

לי יש איביזה קופרה חדשה.

לי אין רעשים מהגיר בכלל.

לא ב50, לא ב60 ולא ב20.

ואני ממש לא מרחם על האוטו, זה רכב ספורט ואני נוסע בו כמו שרכב ספורט אמור לנסוע. אני מעביר הרבה מS ל D בכל מהירות, ומשחק במצב ידני כל הזמן.

לגבי הידית וה- וה +. אני בכלל לא מבין למה אתה נוגע בידית הילוכים? יש לך העברת הילוכים בהגה. מאחורי ההגה 2 ידיות. אחת של פלוס ואחת מינוס. זה הרבה יותר נוח להחליף שם מאשר לקחת את היד שלך למקומות לא ברורים ולחפש את הבורר.

תעביר הילוכים מההגה. אבל אני בכל זאת אבדוק מאוחר יותר לגבי המינוס בידית. רק בשבילך.

 

אני מעולם לא מצאתי את עצמי עובר לניוטרל ברמזור ולא כלום. התיבה מתפקדת כראוי למעט התחלת נסיעה קופצנית לפעמים כאשר הרגל כבדה. אבל זה נורמאלי לחלוטין.

 

והאוטו שלי עבר ה-ר-ב-ה יותר מ2000 קמ.

 

אגב, עם קצת מחשבה, תיבת הילוכים שעושה רעש זה אומר שמשהו לא בסדר. כי אנרגיה שעוברת לרעש מעידה על תקלה. נ-ק-ו-ד-ה. ולא משנה מה יגידו בחברה. בדיוק כמו שלמנוע נצילות של 30 אחוז שהשאר עובר לרעש וחום. אתה רוצה נצילות של 30 אחוז בגיר שלך? אני לא רוצה.

 

בחול מחליפים תיבות על זה. פה עדיין לא. כי פה האחריות היא שנתיים ולא 3.

יש פה חבר פורום אחר, שנסע על FR ועבר לקופרה. וגם עדיין לא מרוצה ומנסה למכור את האוטו. אני במקומך הייתי שואל מדוע.

 

יש לי תאוריה שמתבססת על מספרי שלדה, וצבע הרכב, שמראה איפה הסיכוי גבוה יותר לבעיות של רעש ואיפה לא.

לבן ושחור הם הצבעים הכי בעייתיים. אחר כך בורדו

פורסם

אהלן!

 

ביאסתם את הטוסיק כל כך, חשבתי ללכת למרתון המכירות ולהתעניין באיביזה סטייל 1.2 dsg (אישתי רוצה אוטומט)

 

אבל נראה לי שאלך כבר על הגיר הידני (כבר 11 שנים על גיר ידני כך שלי זה עדיף) ועל הליאון שמוצעת במחיר אטרקטיבי, לא?

 

ובכל מקרה אני רוצה לאחל בהצלחה לפותח השרשור, שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

srack,

 

כמובן שאני משתמש הבידיות בהגה, אפילון כשהייתה לי קורולה רובוטית נהנתי להעביר מההגה.

אבל, עדיין יש בעיה בידית הילוכים שצריך לטפל בה! ידית הילוכים בפגו 307 טיפטרוניק צריכה להרגיש יותר איכותית מהאיביזה FR????

 

אשמח אם תעשה בדיקה בידית ההילוכים שלך, ותודה על המידע בנוגע לגיר שלך שמתפקד מצויין.

אני רק רוצה להדגיש למעט רעשים הגיר שלי מפקד פיצוץ.

ההילוכים עוברים בצורה חלקה לחלוטין, ומאזור ה 1600 ק"מ אני גם מרשה לעצמי להרביץ וללחוץ גז בשלל הילוכים ומצבים כולל S,D,M.

 

אגב ה FR שלי לבנה, מאיפה התאוריה?

 

הבעיה היחידה עם הגיר זה הרעש.

אתמול אבי ראה בערב את הרכב לראשונה, והיה מופתע מאוד מהרעשים.

הייתה לו סקודה אוקטביה (המודל הראשון שהביאו לארץ) והוא חובב גדול של הקונצרן.

לאחר שהיו לי 2 לאון 1800 20v, אבי רוצה כבר זמן מה לשים את היד על לאון טורבו חדשה או לחילופין איביזה 1.2 (תלוי אם הם ימכרו את הרכב הגדול או הקטן שיש להם).

הוא אמר שללא ספק לא ירכוש אף רכב בעל DSG אם הבעיה לא תפתר. זה ממש מפחיד לקנות רכב שאתה יודע שבמוסך ינפנו אותך.

 

עכשיו עדכון :

1. הבוקר התקשרתי מנהלת השירות בשם אורית ברכה שהשאירה לי הודעה בפורום, היא לא הייתה במשרד, וחזרה אליי תוך שעתיים.

2. היא הזמינה אותי למוסך בצומת סגולה, אצל בחור בשם יוסי ספטון. יום רביעי בצהריים אני שם.

3. אעדכן כשיהיה מה לעדכן.

 

Idan, קצת אכגואיסטי מצידי להגיד לך את זה אבל, אני חושב שיש הרבה אלטרנטיבות ל - VW למיניהם היום.

אם אתה לא מחפש רכב חזק במיוחד, ולא רוצה דווקא את ה Seat, יש הרבה אופציות ולא בטוח שתפסיד משהו.

 

ההורים של חברה שלי מאוד רוצים להחליף את ה 308 ושכנעתי אותו לקנות לאון, עכשיו אני צריך לשכנע אותו אחרת... יצאתי כלב.

Peugeot 208 GTI 2016


×
×
  • תוכן חדש...