Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

ביום שישי בלילה יצאתי ממועדון ונהגתי ברכבי כשעימי עוד שני נוסעים, אחד במושב הקדמי ואחד במושב האחורי.

כל הנוסעים ברכב חגרו חגורות בטיחות כולל הנוסע מאחור (הקפדתי יתר על המידה בגלל העובדה שימי שישי הם ימים בהם

משטרת תנועה עוצרת יותר רכבים לבדיקה והעובדה שיום קודם לכן קיבלתי אזהרה על נוסע שנסע איתי מאחור ולא חגר חגורה)

התחלתי בנסיעה של מטרים ספורים והנוסע שמאחור פתח את החלון והוציא את הראש (היה שיכור, בגלל זה אני נהגתי)

כשהבחנתי במעשיו עצרתי את הרכב בצד הדרך מייד, מדובר בסה"כ בנסיעה של מקסימום 50 מטרים.

לאחר שעצרתי פניתי לנוסע מאחור ומשכתי אותו לתוך הרכב וסגרתי את החלון, כל זה כאשר הנוסע עוד חגור בחגורת בטיחות, כשסובבתי את הראש בחזרה עמד שוטר ליד דלת הנהג והנ"ל קבע כי הנוסע לא היה חגור בחגורת בטיחות.

חשוב לציין שהוא אפילו לא פתח את הדלת בכדי לבדוק את הדבר.

השוטר לקח ממני רשיונות וביקש ממני לעבור בדיקת אלכוהול שיצאה תקינה והתעקש לכתוב דו"ח על אי חגירת חגורות בטיחות מאחור למרות שהנוסע חגר חגורה.

בדו"ח התנועה בדברי הנהג כתב השוטר על דעת עצמו מה שהיה נראה לו לנכון, לא נשאלתי לגבי דבר ולא נתבקשתי להגיב ואפילו לא נתבקשתי לחתום על הדוח או על דבריי לכאורה כפי שנדרש ממנו לעשות.

במילים כאלו ואחרות אפשר לומר שהוא זרק את הדוח החוצה דרך חריץ בחלון ונמלט מהמקום בנהיגה פרועה (כל ההתנהלות מתועדת בוידאו).

אם יש מקום לבקש להישפט על כך? האם אני עלול למצוא את עצמי במצב של שופט ביום רע שבמקום להבין שעומד מולו נהג שמבקש צדק עם עבר נקי של 11 שנים ללא עבירת תנועה יראה בי מי שמחפש לבזבז את זמנו של בית המשפט....

אפשר לומר שאני סוג של אובד עצות בעניין.

 

אודה לתגובתכם.

פורסם

אם לא קשה לך תסרוק את הדו"ח ונראה מה כתוב בו מילה במילה. הסתר פרטים אישיים.

 

משם נמשיך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כן, חובת ההוכחה בבית המשפט היא שלך בלבד! שופט יכול להכפיל את גובה הדו"ח קח את זה בחשבון.

 

אם השוטר לא ביקש את תגובתך ולא נתן לך לחתום על הדו"ח זהו בהחלט דבר לא תקין.

הייתי מציע שתעלה העתק הדו"ח ונוכל לעזור לך יותר, אולי ישנן עוד בעיות ברישום הדו"ח

 

תוכל לציין באיזה צבא הייתה החולצה של יושב המושב האחורי, כמו כן האם החלונות שלך מאחור כהים?

באיזה כביש נעצרת? האם הכביש היה מואר? ובאיזה שעה זה היה?

פורסם

יש לי שאלה: האם ברגע כזה אני יכול להוציא את הפלאפון, לצלם בוידאו את כל האירוע עד סופו לפני שאני מדבר ולפני שאפילו השוטר מדבר?

פורסם

בהחלט כן

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני יודע שבאיזשהו מקום אני תלוי בצד עליו קם בבוקר השופט ויהי מה...כל עוד הסנקציות הן כספיות זה משהו שאני אוכל לחיות איתו כי הנוסע לקח על עצמו את תשלום הדוח בכל מקרה, גם אם יוכפל בבית משפט, השאלה היא האם על סוג כזה של עבירה בית המשפט יכול לגזור עונש כבד כמו שלילת רשיון למשל?

 

הדוח נמצא כרגע אצל הנוסע, אני אביא אותו ואסרוק אותו לכאן להתרשמותכם והתייחסותכם.

בכל מקרה, לגבי השאלות ששאלת - החלונות כהים מאחור, הנוסע לבש חולצה כהה גם כן, הכביש היה חשוך ובכלל האזור באופן כללי, השעה בסביבות 5 לפנות בוקר, עוד היה חושך מלא בחוץ, הכביש הוא כביש עירוני באזור העיר העתיקה בבאר שבע אם זה אומר לך משהו, באזור יש בעיקר תעשיה קלה ובתי מלאכה.

 

מעבר לכך, חשוב לציין כי לא ידעתי על מה אני הולך לקבל דו"ח עד שקיבלתי אותו מהשוטר שאף יצא מהרכב ואמר לי "יש לך מאחורה בקשה להישפט" או משהו בסגנון, בכל התהליך הוא הסתגר ברכב ולא אמר מילה, אגב, כל ההתנהלות הזו מרגע שיצאתי לרכב והגעתי לניידת מתועדת בוידאו לרבות השוטר מסוגר בתוך הרכב, שיחות בין האנשים מחוץ לרכב ואנשים אחרים שנעצרו לבדיקות באותה העת והצורה בה הוגש לי הדו"ח מבלי לקבל את תגובתי ו\או חתימתי.

פורסם
אני יודע שבאיזשהו מקום אני תלוי בצד עליו קם בבוקר השופט ויהי מה...כל עוד הסנקציות הן כספיות זה משהו שאני אוכל לחיות איתו כי הנוסע לקח על עצמו את תשלום הדוח בכל מקרה, גם אם יוכפל בבית משפט, השאלה היא האם על סוג כזה של עבירה בית המשפט יכול לגזור עונש כבד כמו שלילת רשיון למשל?

 

הדוח נמצא כרגע אצל הנוסע, אני אביא אותו ואסרוק אותו לכאן להתרשמותכם והתייחסותכם.

בכל מקרה, לגבי השאלות ששאלת - החלונות כהים מאחור, הנוסע לבש חולצה כהה גם כן, הכביש היה חשוך ובכלל האזור באופן כללי, השעה בסביבות 5 לפנות בוקר, עוד היה חושך מלא בחוץ, הכביש הוא כביש עירוני באזור העיר העתיקה בבאר שבע אם זה אומר לך משהו, באזור יש בעיקר תעשיה קלה ובתי מלאכה.

 

מעבר לכך, חשוב לציין כי לא ידעתי על מה אני הולך לקבל דו"ח עד שקיבלתי אותו מהשוטר שאף יצא מהרכב ואמר לי "יש לך מאחורה בקשה להישפט" או משהו בסגנון, בכל התהליך הוא הסתגר ברכב ולא אמר מילה, אגב, כל ההתנהלות הזו מרגע שיצאתי לרכב והגעתי לניידת מתועדת בוידאו לרבות השוטר מסוגר בתוך הרכב, שיחות בין האנשים מחוץ לרכב ואנשים אחרים שנעצרו לבדיקות באותה העת והצורה בה הוגש לי הדו"ח מבלי לקבל את תגובתי ו\או חתימתי.

 

תשמע, אפשר לפנות לעו"ד ולנסות לבטל את הדו"ח. אבל מדובר בסה"כ על דו"ח חגורה. הצעתי היא שתשלם את ה-250 ש"ח האלה ותסגור את הסיפור, זה מה שאני הייתי עושה

×
×
  • תוכן חדש...