Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם המשטרה תופסת אותי נוסע על קורקינט ממונע (עם מנוע של חרמש מוטורי) אז מה יכולים לעשות לי כאילו מה החוקה אומרת לגבי נושא זה?????

 

תודה מראש :)

פורסם

תיאורטית זה רכב מנועי ללא רישום, רישוי,, רשיון וביטוח - כך שזה יכול להיות סיפור ממש ממש כואב (משפט וכאלה)

 

בפועל אני מנחש שלילד בן 15 שנתפס עם דבר כזה לא יעשו כלום חוץ מאולי להחרים את הכלי.

 

לא הייתי ממליץ לבגיר להסתובב עם כלי כזה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אם המשטרה תופסת אותי נוסע על קורקינט ממונע (עם מנוע של חרמש מוטורי) אז מה יכולים לעשות לי כאילו מה החוקה אומרת לגבי נושא זה?????

 

תודה מראש :)

 

אין חוקה בישראל.. :idea:

 

:bigcry:

פורסם
קנס של 750 שקל פלוס 10 נקודות וקורס נהיגה מונעת :wink:

 

+ הורדה מהכביש...

 

 

ושלילת רשיון ל3 חודשים אם אתה מגיע ל36 נקודות.......

 

ואם תגיע פעמיים ל36 נקודות ב6 שנים אז זה 9 חודשים שלילה וקבלת רשיון בתנאי למבחן עיוני ומבחן מעשי .......

 

שווה לך לאבד את הקורקינט שלך פלוס הרשיון??

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
תיאורטית זה רכב מנועי ללא רישום, רישוי,, רשיון וביטוח - כך שזה יכול להיות סיפור ממש ממש כואב (משפט וכאלה)

 

בפועל אני מנחש שלילד בן 15 שנתפס עם דבר כזה לא יעשו כלום חוץ מאולי להחרים את הכלי.

 

לא הייתי ממליץ לבגיר להסתובב עם כלי כזה.

 

ניתן להעניש אותך בשלילה, שאומרת שברגע שיהיה לך רשיון, לא יהיה לך רשיון עד תום השלילה.

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

עכשיו אמרו לי שבכפר-סבא ורעננה נותנים כנס של 1000 ש"ח על נסיעה על הכביש עם רולרבלייד.

לא מדובר על רכב עם מנוע.

 

בתל אביב נוסעים חופשי.

אייל

פורסם
עכשיו אמרו לי שבכפר-סבא ורעננה נותנים כנס של 1000 ש"ח על נסיעה על הכביש עם רולרבלייד.

לא מדובר על רכב עם מנוע.

 

בתל אביב נוסעים חופשי.

 

מחלקים קנסות ?? על סמך איזה חוק??

אין חוק המונע נסיעה על רולרבלייד בכביש!!

ובקשר לקורקינת הכי גרוע יורידו אותו מהכביש מניסיון!!!

×
×
  • תוכן חדש...